Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 Afwezigheidstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jamal
Jamal


Ervaring : 510


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptyza okt 09, 2010 7:09 pm

Hier kan je het melden als je tijdelijk afwezig ben. Meld dan wel vanaf wanneer en tot wanneer!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tatakaisekai.actieforum.com
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptydo aug 18, 2011 5:19 pm

Ik ben van vrijdagavond tot zondagavond zeer weinig online, wegens dat mijn broer komt! Very Happy
En zoals jullie zien, heb ik er zin in. Ik zie 'm maar een paar keer per jaar en stuff, blabla, niet zielig doen, lalala! D:

Dit geldt voor Dakotah und Yusei ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ugatsu
Ugatsu


Ervaring : 99


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptydo aug 18, 2011 5:20 pm

Yusei, i know that feeling! :3
Ik heb broer van 32, die is dus 't huis uit. Hij leerde me Skateboarden! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptydo aug 18, 2011 6:26 pm

@Ugatsu: Mijn broer is het huis niet uit. Hij woont bij mijn moeder en naast mijn vader heb ik hier niemand. De rest woont ongeveer een uur en een half van me vandaan, dus ik zie hem maar een paar keer per jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ugatsu
Ugatsu


Ervaring : 99


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptydo aug 18, 2011 6:35 pm

Aha, nouja, veel plezier dan verder. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptydo aug 18, 2011 6:49 pm

#Jay:Thanx bro! D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptydo aug 18, 2011 7:18 pm

No problemo Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Asura
Asura


Ervaring : 55


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptydo aug 18, 2011 7:20 pm

Oke.. Dit is een plaats waar je je afwezigheid meld, voor de rest het het teut topic bedoelt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Asura
Asura


Ervaring : 55


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptyzo aug 21, 2011 2:07 pm

Gezien m'n dubbele val gister [zie teuttopic] en m'n kamp ben ik pas vanaf woensdag of donderdag weer online te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheena
Sheena


Ervaring : 128


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptyzo aug 21, 2011 6:15 pm

Uchem. Morgen begint school. Ok, duidelijk verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptywo aug 24, 2011 8:17 am

Dit weekend ga ik naar de camping Sad
Misschien kan ik posten.
Dit geldt voor Yusei, Dakotah en Keiji.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptywo aug 31, 2011 4:29 pm

Wheeei! Ik heb 21 september en 29 september examens. Dat wordt dus flink studeren voor mij! Ik kom minder online daardoor Sad

(Sorry voor dubbelpost)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptywo aug 31, 2011 4:33 pm

Vanavond Taekwondo, dus misschien vanavond niet online. Morgen 5 uurtjes school (2 uitgevallen lessen, dus misschien dat ik in die tijd online kom) en dan ben ik voetballen, en misschien ook naar de stad met vrienden.

Oftoewel, vanavond misschien niet online.
Morgen misschien niet online.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptyma sep 05, 2011 5:57 pm

Ik ben tot en met 28 september zeer inactief. Ik moet ook 's avonds leren voor examens en heb andere fora's te onderhouden. Echt heel erg sorry! Ik doe mijn best!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptydi sep 06, 2011 2:46 pm

Ik ben heel inspiloos, en heb een bloedende rug, dus.. misschien dat ik wat minder post. Verder is school al 2 weken bezig, dus dat is wel duidelijk.

Het spijt me voor degene in topic!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptyma sep 12, 2011 2:04 pm

PC was al tijd kapot, en nu is hij weg gebracht. Ik ben op slome laptop dus posten gaat denk heel wat moeilijker. Excusez-moi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptyzo nov 06, 2011 1:01 pm

Ik kan vandaag niet online komen Sad
Morgen misschin wel weer! D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mako
Mako


Ervaring : 31


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptyzo jun 10, 2012 4:08 pm

Aangezien we over ons internetlimiet zitten, en het internet hele traag is zal ik weinig tot niet online zijn.
Sorry hiervoor.

Normaal is het voor de komende 7 dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayu
Mayu


Ervaring : 132


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptyzo jun 10, 2012 8:15 pm

De komende dagen - Maandag, Dinsdag en waarschijnlijk Woensdagmiddag - zal ik niet online komen omdat ik op kamp ben en er geen internet is.
Eigenlijk mogen we helemaal geen elektrische aparatuur meenemen.
Ik wil heel graag alle posts van jullie lezen, maar helaas.

Ik zie jullie Woensdag~<3

xox,
Lukas & Mayu
Terug naar boven Ga naar beneden
Mako
Mako


Ervaring : 31


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptyzo jun 17, 2012 6:15 pm

Deze week zullen jullie niet echt posten van me kunnen verwachten.
Zeker van dinsdag t.e.m vrijdag ben ik alleen 's avonds online i.v.m examens.
Dit geldalleen voor Mako.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haruhi
Haruhi


Ervaring : 72


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptyzo jun 17, 2012 6:52 pm

Deze week, volgende week en een deel van de week daarna zal ik veel minder online komen i.v.m de aankomende PWW (proefwerkweek).
Dit is voor mij een zaak op leven dood, aangezien ik naar de Havo moet als ik een onvoldoende haal voor wiskunde.
En ik wil graag naar de Atheneum. Dus ja.
Wiskunde -_-
Daarna heb ik sort of vakantie, dus ben ik weer lekker actief!

Geld alleen voor Nimble.

Xoxo Pen
Terug naar boven Ga naar beneden
Tichondrius
Tichondrius


Ervaring : 43


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptyvr jul 06, 2012 9:55 pm

Ik weet nog niet wanneer, maar in deze 7 weken - bijna alweer 6 - ga ik voor twee weken op vakantie met mijn moeder en stiefvader. Zo, dus als ik er HEEEEEEEEEEEEL lang niet ben, dan weet je dat alvast.

Alvast de groeten uit...
Italy / Greece!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptyza jul 07, 2012 12:16 pm

Oke:

Ik ga vrijdag met het vliegtuig naar Griekenland, Kreta, en blijf daar tot en met de week eropse zondag. 10 dagen dus. Ehm, als je me wilt bereiken:

0625520991 voor whats'app enzo, ik neem geen telefoontjes op.
232154BF voor de mensen met ping,
djaytjehjwz.hyves.nl voor hyves,
djaytjehjwz voor twitter, en
djaytjeh@hotmail.com voor msn ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Leith
Leith
TSUCHIKAGE

Ervaring : 195


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptyzo jul 15, 2012 11:09 am

Derp~ Ik heb een soort pc verbod, want normale kinderen gaan maar 1 uur per dag achter de pc en omdat ik meer dan 1 uur per dag erachter zit ben ik verslaafd -.-
Idk tot wanneer
Terug naar boven Ga naar beneden
Nanami
Nanami


Ervaring : 69


Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Emptyzo jul 15, 2012 11:16 am

Ik kan af en toe eens minder actief zijn omdat ik veel naar de paarden ga, meer met vrienden ga doen enzow.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Afwezigheidstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: Voorstellen :: In RL :: Vertrek
-