Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 Rate het blunderachtige moment...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 11:09 am

Met dank aan Jay! Rate hier de blunder van diegene boven je ^^ (Dit zijn blunders die in real gebeurt zijn ^^)

Ik zat dus eens in een bus en had vooraf een scheet gelaten, die zacht en niet hoorbaar was. Ik voel er nog een komen en ik denk: die zal ook wel zacht zijn. Je kan het al raden... Niet dus! Hij was heel hard en de hele bus inclusief chauffeur en begeleidster hoorde het :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 11:39 am

9'1!

Ik was ooit een banaantje aan het eten op het schoolplein, maar toen gleed ik uit bij het grasveld, banaan in me face.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 11:45 am

Hahaha! Een 8 D:

Ik was al eens aan het drinken en een goede vriend van mij kwam voor mij staan. Hij trok een gek gezicht en ik spuugde mijn drinken uit, recht in zijn gezicht :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinty
Quinty


Ervaring : 27


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 11:50 am

xD 9!


We waaren in de efteling maar ik liep weer eens achter uit. Dus ik knalde tegen z'n prullenbak op. En de jongen waar ik smoor op ben zach dat! Ik schaamde me echt rot Meow
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 11:51 am

Nahaha! D: Een 9 D:

Ik ga die van dat soepkommetje toc hnog eens posten, hij is zo leuk! D:

Nou oké dan. Ik was in de refter (eetzaal) en mijn beste vriend zat naast me. Hij had een soepkommetje op zijn bank staan en tilde zijn bank op. Ik weet niet waarom. De inhoud spatte tegen de broek van een of andere sukkel die ik haatte. (Het kommetje was op de grond gevallen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinty
Quinty


Ervaring : 27


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 11:54 am

XD Dat verdient echt een 10


Nog een verhaal in de efteling, Nouw we zaten in de kleuter achtbaan want de begeleider vondt dat we eerst rustig aan moesten beginnen. Dus wij zitten in de kleuter achtbaan. Het was gewoon oer zaai. Dus ik begon nep te gillen alzof ik het eng vindt. Loopt die ene jonge waar ik weer smoor op ben langs en kijkt zo met een enge gezicht naar me o.0
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamal
Jamal


Ervaring : 510


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 12:01 pm

9,6 xD

Ik moet even nadenken over mijn blunders dus dan maar van een ander xD

Tamar was helemaal blij dat de beginnersles niet doorging en ging dus zo dansen op haar plaats-misschien weet je wat ik bedoel- alsof ze naar achteren loopt. Ze stond dus achter zoiets van een parkeerplaats wat doet ze valt ze zo achterover over die drempel ....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tatakaisekai.actieforum.com
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 12:02 pm

Hahahaha! :P Ben je nog steeds op 'm? :P Een 9! D:

Misaki's blunder: Een 8'5 D:

De rugleuning van mijn bureaustoel was kapot, die hing nog maar aan een schroef. Mijn neefje ging dus het 'Rad van Fortuin' ermee spelen en draaide het rond. Natuurlijk viel dat din kapot op de grond ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamal
Jamal


Ervaring : 510


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 12:24 pm

8,5 jammer dat hij er niet opzat (A)

Ik heb weinig blunders _O_

Deze is van mijn vader ....

Hij liep altijd overdreven voorzichtig met de eieren toen hij klein was omdat hij anders pak-slaag kreeg dus zei een fietsende man: "Je doet wel overdreven voorzichtig" en m'n vader struikelde over een stoeptegel en eieren kapot.. Man helemaal lachen en toen reed die de sloot in AWESOMENESS
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tatakaisekai.actieforum.com
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 12:31 pm

Nahaha, nice! Een 7 D:

Ik was eens heen en weer aan het wiebelen op een stoel. Ik viel achteruit, met mijn benen in de lucht D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ugatsu
Ugatsu


Ervaring : 99


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 1:39 pm

- Wie is Tamar :o -

8! :3

Oké, ik kan er geen bedenken maar deze was best gruwelijk van een vriendin van me:
We zaten dus met hele klas op het klimrek, na de musical avond. Lekker gezellig doen enzo, en DDW enzovoorts. Eerst lieten we voor de grap glazen drinken naar beneden vallen in het zand. Ze gingen niet kapot! Deed me vriendin dat, glas kapot. Vervolgens toen we allemaal naar huis gingen, was ze doorgelekt! Ze kwam niet meer van het klimrek af! Dat was echt kut voor der!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 1:49 pm

D'oh Sad Een 5 Sad

Deze is van een vriend van mij. Hij zat op een schommel en had zijn handen los, dus hij beweegt heen en weer. Valt hij zo in een soort koprol op de grond, nek op de grond, benen gekromd en met zijn voeten achter zijn voorhoofd :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Ugatsu
Ugatsu


Ervaring : 99


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 1:58 pm

- Waarom een 5 o-o -

Hmm.. 6, dat komt gewoon vaak voor, vind ik. :3

Ik heb er een! Een keer liep ik perongeluk ZONDER onderbroek in de stad.. En ik had een wit AC Milaan broekje aan, gingen we op het terras zitten, knoei ik me moeder's water op mijn broek..
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 2:13 pm

Nahahaha! En toen zag iedereen je.. 9 D:

Ik was eens op het toilet in een bioscoop, laat ik in zo'n hele drukke wc-ruimte zo'n vet harde scheet. Ik had geluk dat ik op de pot zat en de overige mensen naast me weg waren :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Ugatsu
Ugatsu


Ervaring : 99


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 2:17 pm

10! Geluk man. Je liet me denken aan bij mij in bioscoop.

Ik moest ooit poepen in de bioscoop, ik kon het niet langer ophouden. Toen bleek dat ik het WC Papier niet in handen kreeg, want het was een kutding dat me geen papier wou geven. Het was me na ongeveer 10 minuten gelukt, heb daarbij deel van de film gemist. Godverdomme..

Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 2:26 pm

Haha! EEn 10 :P

Ik was cola aan het drinken en een vriend van mij riep opeens 'Super... *ding van een man*' en toen moest ik zohard lachen, dat heel mijn cola over de tafel was dankzij het proesten :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Ugatsu
Ugatsu


Ervaring : 99


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 2:33 pm

10! Bij mij is er nog nooit cola uit me neus gekomen..

Ooit moest ik niesen, terwijl ik Brocolli opat. Er kriebelde na me nies iets in me huis.. Een stukje Brocolli, en toen was me ex- bij me aan 't eten.. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 2:35 pm

Hahahahaha! 9 D:

Ik was ooit al eens Frans aan het doen en ik drukte mijn kont tegen een houten stoel expres toen ik een scheet moest laten, in de hoop dat de juffrouw het zou horen. De juf stond vlak achter me bij mijn beste vriend. Ik laat die harde, krakende scheet dus en uit concentratie had niemand, ook mijn vriendin naast me, niks gehoord :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Ugatsu
Ugatsu


Ervaring : 99


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 2:48 pm

8,9! :3

Oké, dit was net gebeurt. Doe ik wat cola, Seven Up bij elkaar in zoon shaker (zoon grote beker met zoon rare ding waarmee je openmaakt), ga ik keihard schudden, en ineens KABLAM, 3/4 deel was eruit geknalt! Facking vet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 2:49 pm

Hahahaha! 8 D:

Ik had een aantal jaar geleden bij ieuwjaar zoveel chocolaatjes op, dat ik kotsend boven de plee hing D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ugatsu
Ugatsu


Ervaring : 99


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 3:07 pm

9! XD, Dronkelap die je bent!

- Heb er geen op het moment -
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 3:11 pm

En ik zat eens met een appel in mijn handen, viel die appel op de grond met allemaal vieze stuff daar :o Die kon ik dus niet meer eten Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Ugatsu
Ugatsu


Ervaring : 99


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptywo aug 17, 2011 3:31 pm

8, heb ik ook gehad Sad

Toen ik uit een auto stapte, stootte ik me hoofd. Was ik iets vergeten, ging ik weer naar binnen, stootte ik mijn hoofd. Ging ik naar buiten, bukte ik net, stootte ik mezelf tegen de autodeur. :@
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptyzo aug 21, 2011 4:05 pm

Nahha, 6 :P

Uhm... Ik was eens iets met boeren aan het opnemen toen ik me verslikte en keihard moest hoesten. :P

(Ik was in een melige bui ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamal
Jamal


Ervaring : 510


Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Emptyzo aug 21, 2011 5:34 pm

9,5

Ik had dus een nieuw hoofdstel gekocht bleken de teugels niet goed vasttezitten - kwam ik later pas achter -. Ik zo beginnen met wijken Hot stoppen met lopen, sprong de linkerteugel los en daarna de rechterteugel, die pony heel dom op de A-C lijn stilstaan zonder teugels _O_
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tatakaisekai.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Rate het blunderachtige moment... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Rate het blunderachtige moment...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: Chillax zone :: Game Zone
-