Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Igneel
Igneel


Ervaring : 134


Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~   Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~ - Pagina 3 Emptywo aug 31, 2011 7:44 pm

Igneel keek glimlachend richting Doja. Haar haar ging leuk, gezellig, en ook schattig mee bij elke stap die ze deed. Het jurkje stond echt beeldig, en ze leek wel model. Mocht ze dat ooit worden, zal het haar zeker lukken. En Igneel, zou samen met Happy en Aigo natuurlijk, haar altijd steunen. Until the end! Ja, dat zou hij zeker doen. Hij zag het al voor zich, allemaal bekende en nette mensen, komen ineens Happy, Igneel en Aigo aan, met van die harige cheerleader bollen, gaan ze met ze drieën staan en dan zo: Geef me de D! Geef me de O! En dan verder, dat zou wel leuk zijn. Bij deze gedachte glimlachte Igneel nogmaals. Ook hij keek haar genietend aan en voelde haar hand hem meetrekken. Hij lachte hierbij, en liet zich rustig meetrekken, door proberen zich lichter te maken dan dat hij was. Hij keek naar haar verliefde blik, en deed dit zelf ook terug. Hij keek haar verleidelijk aan, en van binnen dacht hij niks. Nee, eigenlijk dacht Igneel ook niet zoveel. Hij dacht alleen maar aan een kluif, en een frikadel. En sinds vandaag ook aan Doja, plus. Igneel dacht niet zoveel, omdat hij een dompielompie was. Jep, dompielompie. Dom en lomp, oftoewel niet slim en onhandig. Ja, dat was Igneel. Igneel keek met een verbrede glimlach en ontblootte tanden naar Doja. Haar haar zat echt geweldig. Een perfecte pony, volgens Igneel, en ook een perfecte golf in het haar. Mooi volume - wat dat ook mocht betekenen - en een mooie lijn - wat dat ook mocht betekenen -. Igneel vond het echt beeldschoon staan bij Doja, bij haar uiterlijk én karakter. Al zou Doja ineens op iemand anders vallen, en degene ook op haar, zou Igneel blijven vechten voor der. Oké, waarom dacht hij dit? Hij wist onderhand wel dat Doja op hem was, zoon beetje ja.

Hij voelde een heup, en zag een glimlach bij Doja. Een goed teken, volgens Igneel. Ook een lieve, dikke knipoog. Dat was al helemaal een goed teken. Igneel zou haar het liefst nu boven op der springen - zonder haar pijn te doen - en dan een dikke zoen op haar lippen plaatsen. En dan zo voor altijd houden. Alhoewel dat niet echt gemakkelijk zou zijn, aangezien je moest eten, slapen, tanden poetsen, poepen, plassen, en drinken. Igneel grinnikte even, en zonder dat hij het door had deed hij het best luid. Hij keek nu naar Doja, en bood zijn excuses aan door een simpele 'sorry' te zeggen. Hij zei het lief, aardig, en schattig tegelijk. Hij was heel blij met Doja. Hij keek haar glimlachend aan. Hij zag haar ogen mooi fonkelen bij het ondergaande zonlicht, en hoorde haar best mooi zingen. Het klonk wel mooi en melodieus. Hij zag dat ze er niet echt bewust van was, dus hij liet een kort lachje horen. Het leek te werken, of ze werd er zelf bewust van, waardoor ze stopte. Niet dat Igneel het niet mooi vond en niet wou horen, maar ze wist het zelf niet. Dat alleen wou hij haar duidelijk maken. Hij zag haar daardoor blozen, en lachend sorry zegen. 'Geeft niks, m'n zangeresje.' zei Igneel lachend, waarop hij nog dichter bij Doja ging staan.

Happy keek lachend naar Aigo. Happy deed net alsof hij zijn handen afdeed, door een beetje te klappen, nadat Aigo 'dat is dat' zei. 'Lukte het hun zelf of kwam het door ons?' vroeg Happy zich af. Die gedachte verdween alweer - best wel super gauw - toen Aigo een grijns op zijn gezicht kreeg, een nogal brede. 'Mwuahaha! Dan gaan we fieuw fieuw fluiten, en zeggen zoenen zoenen maak me gek!' zei Happy vol enthousiasme. Happy was zelf nog best jong, dus hij werd snel enthousiast en vond dingen al gauw leuk. Daarbij had hij ook nadelen, dat hij snel dingen afhaakte, en tegenwerkte, als hij het niet leuk vond. Hij gaf dan ook weer meteen kritiek, maar op Igneel niet, en zou het ook niet doen bij Aigo. Alhoewel hij het lachend bij Doja deed, maar dan expres, dat ze bijvoorbeeld zonder topje ofzo staat, en dat hij dan heel droog zegt 'waarom ben je zonder topje, Doja?' en dat soort dingen. Ook Happy begon te vliegen, nadat Aigo dat deed. Hij botste tegen een lamp in het hutje aan, dat keihard op de grond viel, en kapot was het. 'D-d-d-de lamp is k-k-kapot..' zei Happy schokkend. Aangezien zijn jonge leeftijd, schrok hij ook snel, en was hij ook snel in shock. Hij raapte de stukjes op, en gooide ze in de prullenbak. 'Ze zullen het niet merken.' zei Happy lachend, waarop hij doorvloog. Happy luisterde aandachtig en geïnteresseerd naar wat Aigo allemaal had te vertellen, en besloot alles in een keer te beantwoorden. 'Andere vrouwtjes opjagen, niet op het bed kakken, en natuurlijk gingen ze zoenen, dat zag ik in Igneel's gezicht. Ja! Samen in een huis! Dan geen lampen breken, zoals daarnet, maar andere vrouwtjes opjagen en vooral het verliefde stel.' zei Happy, soms zichzelf onderbrekend om even te lachen, maar verder gewoon normaal. Happy keek om zich heen om iets te doen. 'Naar buiten dan maar?' zei Happy enthousiast, waarop hij zich al aan de deurklink vestigde. Hij was ongeveer even groot als de deurklink, dus hij wikkelde zich er makkelijk om heen.

Geschrokken keek Igneel naar Doja, nadat ze het gilletje maakte, maar tijd om een geschrokken blik op te zetten lukte niet, want hij, samen met Doja, vielen tegelijk op de grond. Geen idee wat er gebeurde, maar met een vermoeden dat Doja over een steentje viel ofzo, liet Igneel zich gewoon meetrekken. Hij landde bovenop haar, en lachte daarbij. Ook hoorde hij Doja lachen, dus er was niks aan de hand. Gelukkig maar, het had best wel heel erg verkeerd kunnen aflopen. Igneel gniffelde nog even door, en voelde Doja's superzachte armen over zijn nek heen komen. Hij liet zijn beide handen onder Doja's hoofd glijden, en ook hij voelde zijn hart snel bonken. Was dit het moment om te zoenen? Igneel moest het doen, en wel op deze grond, op deze plek. Hij voelde het gewoon. Het ging nu gebeuren. 'De beste date die ik ooit heb gehad, aangezien dit me allereerste ooit is, en vooral omdat jij erbij bent. Liefje.' floepte Igneel uit zijn mond. Hij bloosde erbij, maar zei geen sorry. Hij vond het wel eens tijd om een start te maken naar de zoen. Niet dat hij heel veel tijd in beslag ging nemen en miljoenen stapjes ervoor deed, maar hij begon dus zo. Igneel was ook niet moe, en zag hetzelfde bij Doja. Ze hadden wel lekker geslapen vannacht. Hij zou ook niet moe kunnen zijn, nu zijn hart zo snel aan het bonken was, en hij zometeen ging zoenen. Hij wist het 100% zeker! Hij bloosde verlegen, en schrok een klein beetje van Doja. Die zei dat ze van hem hield. 'Ik ook, heel erg veel van jouw.' zei Igneel glimlachend. Zijn stem klonk een beetje anders dan anders. Dit was de ultieme kant van Igneel, oftoewel de liefdeskant. Daar praatte hij nog zachter dan normaal, waarbij zijn stem anders klonk. Zijn gedrag verander echter niet. Hij keek Doja diep in haar ogen aan, en besloot het om het te doen. Hij moest het wel doen. Hij streelde Doja's haar achter haar oor, liet zijn hoofd langzaam dichterbij Doja's hoofd komen, en vlak voordat hij zijn lippen op Doja's drukte, sloot hij zijn ogen. Hij zoende nu met Doja, en genoot er erg van.




[edit Yazuki; OMG JAY~! I’M IMPRESSED~!! <’33
Terug naar boven Ga naar beneden
Doja
Doja


Ervaring : 116


Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~   Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~ - Pagina 3 Emptydo sep 01, 2011 6:53 pm

Glimlachend keek Doja naar Igneel. Ze voelde haar hart het bloed tien keer sneller pompen dan dat het normaal deed. Alsof een of andere gek in haar borstkas zat te stampen. Haar ogen bleven gefixeerd op Igneel, maar gleden soms toch ook naar onderen om zijn gespierde borstkas te bekijken. Ze voelde hem dicht tegen zich aan, wat de warme gevoelens in haar binnenste nog meer en meer versterkte. Haar ogen waren genietend gesloten, haar blik gericht naar Igneel, ook al keek ze niet. Toen ze zijn woorden hoorde die haar trommelvliezen streelden, glimlachte ze en een kreun van verlangen rolde over haar lippen. In plaats van te blozen en gauw een of andere kant in te kijken, leek ze zich meer op haar gemak te voelen door naar Igneel te kijken. Ze sloeg haar armen steviger om zijn nek, die trouwens ook krachtig, maar fijn, tegen haar armen voelde. Glimlachend keek ze naar hem. Ze voelde een bom van vlinders barsten in haar binnenste, alsof die vlinders al een hele tijd opgesloten hadden gezeten en nu pas hadden besloten om eruit te raken. Ze glimlachte en sloot haar ogen opnieuw, die ze heel even geopend had om hem aan te kunnen kijken. De golven, die een mooi achtergrondmuziekje gaven – een soort van dan – en een paar meeuwen die even verderop aan het krijsen waren, zorgden er beide voor dat het moment nog beter werd dan het al was. Het was gewoon al zo volmaakt. Elegant tilde ze haar been op, zodat die naast de dij van Igneel stond. Ze keek hem diep in zijn ogen aan en kon een kreun nog net inhouden toen ze een nieuwe bom van verlangens voelde. Pas toen zijn gezicht wazig werd, sloot ze haar ogen, om het volgende moment zichzelf genietend aan haar lot over te laten.

Ik voel zijn lippen tegen de mijne en een ontzettend, fijn gevoel, verspreidt zich in mijn binnenste. Ik voel hoe fijn ik het vind dat Igneel mij zoent en het duurt ook niet lang tot de kreunen van verlangen opkomen. De vlinders in mijn binnenste lijken zich een weg te willen banen in die eindeloos lijkende put van mijn maag. Ze gaan niet dood door de zure sappen, eerder fladderen ze de hele tijd rond. Ik streel met mijn vingers voorzichtig tijdens onze zoen langs Igneels wang, alsof hij elk moment kan breken. Geloof me, zo voelt het voor mij ook aan. Ik moet voorzichtig met hem zijn, anders breek ik hem. Ik weet dat het onzinnig klinkt, maar zo voelt het voor mij dus ook. Een scheur voedt zich in mijn hart als ik eraan denk dat dit moment niet eeuwig duurt. Niet een scheur van pijn, verdriet en depressie, eerder een scheur die vraagt om meer, mijn verlangens meer uit en mijn kreunen een volledig nodige stop moeten geven. Ik spreek mijn verlangens nog al gauw uit. Ik sla mijn armen nog meer dichter om zijn nek en trek hem dicht tegen me aan. Zijn lichaam tegen het mijne maakt me gek genoeg opgewonden, maar ergens vind ik het ook een belachelijke gedachte en ook een vervelend gevoel. Een schrok gaat door me heen als ik mijn tong in zijn mond laat glijden. Waar ben ik mee bezig? Ik ga veel hoger dan ik eigenlijk verwacht had van mezelf. Mijn verlangens laten me niet met rust, eisen meer van Igneel, maar ook van mezelf, willen dat ik de lat hoger leg dan ik normaal zou doen, maar ik voel dat ik mezelf moet overgeven aan die eisen. Ik sluit mijn ogen en doe wat mijn eisen van mij willen.

‘Ja, doe open!’ riep Aigo lachend en hij vloog op Happy af, waarna hij met zijn poten de klink naar beneden duwde. Een heerlijke stroom lucht vloog in zijn gezicht en hij spreidde zijn vleugels wijd uit. ‘Alleen heb ik wel geen idee waar we jou soort vrouwtjes kunnen vinden, maatje,’ zei hij een beetje schuldig zijnd tegen Happy, terwijl hij om zich heen keek voor iets om het goed te maken. Hij zuchtte even. Hij wist niet waar hij een vrouwtje voor Happy kon vinden. Hier waren ze in elk geval niet. Happy was dan ook niet bepaald het soort kat dat je veel tegenkwam, maar zouden er niet meer van zulke levendige, leuke katten zijn, als Happy? Nee, Happy was erg uniek in zijn soort, daar zouden ze vast geen tweede van hebben. Jammer, want hij mocht Happy graag. ‘Eerst jagen we jouw vrouwtjes op, dan de mijne,’ stelde hij Happy voor, alhoewel hij het meer als een soort bevestiging vond klinken. ‘Laten we dan maar eens gaan zoeken,’ zei hij en hij keek om zich heen. Hij zag een mooie lapjespoes, die in de bosjes schoot. Aigo zette zijn snelheid erin en vloog recht langs de poes. Hij ging voor haar staan en spreidde zijn vleugels uit, zodat de weg voor de poes versperd werd en die met recht overeind staande vacht naar hem keek. Aigo lachte kwaadaardig, waarna hij een soort knipoogje richting Happy deed. Vrouwtjes opjagen was nu immers zo leuk… Geamuseerd keek hij naar hoe die poes een stapje achteruit zette. Hij hipte een beetje dichterbij en spreidde zijn vleugels gevaarlijk. De poes ging weer achteruit en stond op een gegeven moment tegen Happy aan. Aigo kon merken dat de poes bang was voor hem, maar ergens ook wel verlegen was voor Happy. Ha, ze mocht hem!

Genietend liet Doja haar tong in Igneels mond ronddraaien. Ze legde haar hoofd in het zand neer, zodat Igneels hoofd niet de hele tijd gestrekt hoefde te blijven om haar te zoenen. ‘Igneel,’ kreunde ze zachtjes, na de kus en ze wreef hem over zijn wang. Ze sloot haar ogen en legde haar hoofd in haar nek. Ze vond het onwijs fijn om bij hem te zijn. ‘Kus me,’ zei ze toen zwoel in zijn oor en voordat hij kon reageren, zoende ze hem opnieuw, deze keer met meer passie dan daarvoor. De adrenaline schoot door haar aderen en ze draaide zich om, zodat Igneel nu onder haar lag. Ze liet haar lichaam expres dicht tegen de zijne zakken, zodat Igneel nu kon genieten van haar vrouwelijke rondingen. Ze had te veel verlangens om ze te onderdrukken. Ze drukte haar mond heviger op de zijne en liet haar handen langs zijn dijen glijden. Oké, dit was misschien niet een goede plek hiervoor, maar er was nu momenteel toch niemand. Ze hijgde even toen ze haar mond terugtrok en glimlachend naar Igneel keek. ‘I love you,’ zei ze nogmaals, maar deze keer in het Engels. Haar beste accent die ze had. Ze keek hem verliefd aan. ‘Kan jij je verlangens nog langer onderdrukken?’ vroeg ze zwoel en uitdagend in zijn oor, waarna ze daar plagend aan knabbelde. Zachtjes, natuurlijk. Ze trok haar hoofd terug en keek hem glimlachend, maar ook heel erg ondeugend, aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igneel
Igneel


Ervaring : 134


Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~   Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~ - Pagina 3 Emptyvr sep 02, 2011 5:14 pm

- Superawesomelange post Doja, dus sorry voor het lange tijdgebruik -
- Bedankt Joya <''3 -

Igneel keek glimlachend naar Doja. Hij was erg vrolijk, verliefd, en alles wat daar bij toe behoorde in dat lijstje met gemeende gevoelens. Vlak voor hij zoende hoorde hij een stem. Een vrouwelijke stem. Deze stem had Igneel nooit gehoord. De stem sprak 'goedzo'. Het klonk dat de vrouwelijke stemm dat zei. Was het een gedachte, of echt een stem? Hoorde Doja die ook? Ach. You can take up all my time cause you're the only one. That can make a storm cloud break. Pulling up the sun. And I cant get caught in the rain, can I get your lips to speak my name? klonk het in gedachte bij Igneel. Dit liedje zong hij wanneer hij alleen was, dus thuis. Meestal was Happy er dan wel bij, maar ach. Igneel's hart ging wel honderd keer zo hard als daarvoor, aangezien hij eigenlijk nog nooit had gezoend. Hij voelde zijn bloed als een gek stromen, zo hard als de golven die hij in de achtergrond hoorde. Het was wel een leuk sfeertje zo, mooie golfslagen die op het zand spatterde, en in het maanlicht met ze twee. Igneel vond dat hij het wel mooi geregeld had, aangezien het zowat het 'perfecte lemma' momentje was. Jep, dat was Frans. Igneel mocht zelf misschien dom zijn, maar hij komt vaak heel droog over over dingen die hij wel wist, die heel slim overkwamen. Zo verborg Igneel zijn domheid, onbewust ervan. Igneel genoot innig van de zoen, en Doja blijkbaar ook.

Happy keek naar Aigo. Hij zag hem lachen, wat Happy ook deed lachen. Een schattig gegniffel verliet Happy's mond maar zwak, aangezien Happy zijn hand voor zijn mond deed. Hij wist eigenlijk niet waarom hij lachtte, het zal wel vanwege Aigo zijn. Hij was wel grappig. Hij zag Aigo naar de deurklink toe vliegen, en daarbij ook naar Happy zelf, en hij deed de deur open. Happy hielp Aigo door tegen de deur te duwen, waardoor hij verder open ging. Een enorme stroom lucht vloog de kamer binnen, en het werd zelfs een tikkeltje koud. Happy was niet moe, en dacht er niet eens over na. Hij had heerlijk geslapen vannacht, en ook had Happy het niet koud. Het liefst was hij nu met ze viertjes, Igneel, Doja, hijzelf, en Aigo, maar dat lukte helaas niet. Happy keek naar Aigo, na zijn stem te hebben gehoord. 'Ik hoef zelf geen vrouwtje. Kost alleen maar geld.' zei Happy lachend. Hij meende er half van, hij wou er wel één, maar het kostte wel veel geld. Cadeautjes, verjaardagen etcetera etcetera. Happy keek Aigo glimlachend aan. Hij wou hem ook geen schuldgevoel geven, dus vandaar ook de lach, én de glimlach. Happy ging zitten op de buitenste deurklink, die toevallig, aangezien Happy zo zwaar niet was, niet naar beneden ging, waardoor Happy het als bankje kon gebruiken, en als voordeel ook heelveel lucht naar binnen kreeg. Na Aigo's stem nogmaal te horen, keek hij om naar Aigo, en besloot om te draaien. 'Neh! Puh! Eerst op de jouwe, dan de beha's losmaken van detegemoetkomende vrouwtjes!' zei Happy lachend. Hij stond hierbij op, en luisterde nogsteeds geïnteresseerd en aandachtig naar Aigo. 'Zoeken? M-maar waar?' zei Happy. Hij klonk best angstig hierbij, terwijl hij dat totaal niet was. Hij was eerlijk gezegd een super inimini beetje bang, aangezien hij nog nooit zonder Igneel weg was gegaan, oftoewel het huis uit, laten we het zo zeggen.

Happy spreidde zijn vleugels, die zich achter Happy's rugzak verstopt hadden, sprong hierbij de deur uit, en liet zich meedrijven door de wind. Hij genoot hier erg van, en liet dat ook zien, door zijn ogen dicht te doen, en te juichen. 'Yahoo! Yeah! Jeej! Jippie!' klonk het. Happy draaide zichzelf een klein beetje, waardoor hij terug naar de deur vloog. Hij keek naar Aigo, die zo te zien ook de deur uit vloog. Happy trok zichzelf omhoog, waardoor hij hoog in de lucht kwam, en liet zichzelf héél hard naar beneden storten. Met een snelle beweging vloog Happy weer recht, en liet hij zijn poten op de deur belandden. Hierdoor ging de deur met een zwaai dicht, en ook een harde klap. Happy zette zich ook af op de deur, en had dus weer een normale snelheid, door zich nogmaals mee te laten drijven door de wind. Hij glimlachte naar Aigo, die zo te zien iets zag. Happy keek naar waar Aigo keek, en zag een poes. Hij liet, zoals het hoorde, een kort geluidje horen, dat standaard was voor een poes, kat, of kater, hoe je ze wou noemen, oftoewel 'miauw'. Happy vloog richting Aigo, en glimlachte. Hij zag dat Aigo, op een bepaalde manier - door zijn vleugels te spreiden en de weg te versperren - de poes tegenhield, en Happy de kans had. Happy vloog voor Aigo, en liep als een kat, en elk ander vierpotig dier, op vierpoten, en praatte op z'n poes/kats/katers. Veel gemiauw was te horen, en Happy genoot van het gesprek. Na een kort likje over zijn wang te hebben gekregen, gniffelde Happy, en liep hij naar Aigo. 'Goed gedaan maatje, ze vind me wel aardig.' zei Happy lachend, waarop hij terugging naar de kat, en naast haar begon te liggen. Happy lag nu dicht tegen de kat aan, en genoot van haar warmte. Hopelijk was dit geen relatie, want het was een zwerfkat, die Igneel moeilijk meekon nemen. Igneel kon alleen maar praten met Happy, wat bleek na veel probeersels met andere dieren, met name katten.

Na een glad ding in zijn mond te hebben gevoeld, liet Igneel zelf een genietend geluidje horen, en daarnaast ook nog een mannelijke kreun. Onee, een kreun! Alhoewel de kreun genietend in Igneel's oren klonk, wist hij niet wat hij er verder mee moest. Hij voelde zijn hoofd, zijn buik, nee, heel zijn lichaam naar beneden gaan, zoenend. Doja ging blijkbaar naar beneden, en na kort zijn ogen te openen, wist hij het. Ze ging omlaag. Hij voelde Doja's borsten tegen hem aangedrukt, en liet daarbij nogmaals een genietend geluidje horen. Igneel had al kort last van een stijve nek, maar dat was ook over. Igneel liet, zonder er bewust van te zijn, ook zijn tong naar binnen rollen in Doja's mond, en liet het, nogsteeds onbewust ervan, rondjes draaien om Doja's tong. Hij genoot diepzinnig en compleet van de zoen, nee, tongzoen. Ja, het was een tongzoen. Igneel hoorde zijn naam, en opende daarbij langzaamaan zijn ogen. Hij zag dat het Doja was, en hoorde het ook. Een mooie, zachte, en ook nog eens melodieuze stem weerklonk in Igneel's oren. Het klonk ook wel als een kreun, maar het was gewoon zonder twijfels, schattig. Ja, schattig. Dat vond Igneel nou schattig. Hij voelde een perzikzachte hand over zijn wang glijden, zoals Igneel dat eerder voelde in het hutje, of huisje, wat het ook was. Hij genoot van de zachte hand over zijn eigen - nog - zachte wang. Hij keek diep in Doja's helblauwe ogen, en verdronk, zoals eerder, er bijna in.

Igneel voelde Doja's hoofd in zijn nek liggen, en liet zelf, nogmaals, een zachte kreun, en ook daarbij een genietend geluidje horen, waarbij hij ook zijn ogen sloot, voor een korte periode. Igneel keek Doja nogsteeds diep in haar helblauwe ogen aan, en glimlachte naar haar toe. Het maanlicht scheen mooi op de twee, oftoewel een mooi plaatje. De op het zand weerkaatsende golven maakte een mooi achtergrond geluid, samen met de kraaiende meeuwen, of wat ze ook deden. Dit geluid zou je echt makkelijk kunnen horen op een haven, als de haven leeg was tenminste, zonder mensen, zonder boten. Igneel had zijn ogen al wat dichter gedaan, zodat het maanlicht een beetje in Igneel's ogen scheen. Hierbij twinkelde Igneel's ogen mooi, en ook zijn glimlach paste er perfect bij. Hij vond het onwijs en super leuk om met Doja te zijn, en hij genoot ook van elke seconde die hij met haar doorbracht. Na Doja's stem weer te horen, kuste hij haar kort, waarna hij zijn glimlach weer liet zien, die witter werd door het weerkaatsende maanlicht. 'Je bent geweldig.' klonk de zoete, zachte stem van Igneel, waarop hij verder ging met zoenen, maar dit keer zonder tong. Zonder er bewust van te zijn, draaide ze elkaars rollen om, en lag Igneel nu onder, en Doja boven. Hij voelde hierbij ook Doja's vrouwelijke rondingen, oftoewel borsten, nog dichter tegen Igneel aangeperst. Hij genoot er wel degelijk van. Hij voelde Doja's perzikzachte handen over zijn dijen gaan, en hij voelde ook haar lippen dichter tegen Igneel aan. Dit leek Igneel een goed teken, dat ze het, nouja, lekker vond. Toen Doja haar mond terugtrok, glimlachte Igneel, zoals hij al honderden keren eerder had gedaan deze dag, en liet daarbij zelf ook een kleine hijg horen, om Doja gewoon een beetje te steunen. Hij zag haar mooie glimlach, en hoorde haar mooie stem weerklinken in zijn oren. I love you, hoorde hij Doja spreken. 'I love you more.' zei Igneel snel, waarop hij ineens een heel ander stemmetje kreeg, maar nog wel schattig en zacht, dus geen engelse kakkerstem/accent.

Nadat hij nogmaals Doja's perzikzachte handen voelde, wist Igneel het nu echt heel erg zeker. Zij was de ware. Was het eigenlijk liefde op het eerste gezicht? Igneel dacht terug aan gisteren, wanneer hij tegen Doja aanbotste. Hij zag meteen dat ze knap was, en een mooie lach had, wat Igneel heel erg fijn vond. Doja was ook gelijk aardig tegen Igneel, dus volgens Igneel was het 'liefde op het eerste gezicht'. Hij keek naar Doja. Haar engelse accent, en ook haar stem, klonk erg mooi en ook nog eens 'goed'. Haar glimlach was nogsteeds even mooi, of zelfs mooier, en hij zag een verliefde blik in haar ogen. Igneel deed diezelfde blik terugkaatsen, waarbij hij Doja een zacht, kort maar krachtig kusje op haar wang gaf. Doja's melodieuze, zachte, mooie en verukkelijke stem weerklonk nogmaals in Igneel's oren, waarop hij met een gehypnotiseerde genietende en verliefde blik Doja aankeek, zoals lelijke nerds dat deden wanneer ze een super heet meisje omsingelden. Hij voelde dat Doja aan zijn oor knabbelde, en hij lachte hierbij kort. Nadat hij Doja's ondeugende blik zag, kon hij, zoals Doja vroeg, zijn gevoelens niet onderdrukken. 'Niet echt nee..' zei Igneel, nadat hij uit zijn trance raakte, en Doja nogmaals zoende. Hij liet zijn tong naar binnen rollen, en die rondjes draaien, nadat hij er bewust van geraakt werd. Hij had zijn ogen gesloten bij de zoen, en daarvoor ook zoals ze eerst zoende nogmaals haar haar achter haar oor gestreeld. Betekende dit allemaal dat ze vriendje + vriendinnetje waren, zoals .. verkering? Na de zoen klaar was, en Igneel zijn mond terugtrok, langzaamaan, keek hij Doja diep in haar ogen aan. 'Hebben we nu verkering?' zwoel Igneel in Doja's oor, waarop hij een zacht kusje voor haar oor gaf.

Terug naar boven Ga naar beneden
Doja
Doja


Ervaring : 116


Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~   Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~ - Pagina 3 Emptydo sep 15, 2011 5:18 am

De zwoele stem van Igneel klonk in Doja’s hoofd en ze keek hem glimlachend aan en knikte ter goedkeuring. ‘Natuurlijk hebben we dat. Ik kan niet zonder je,’ fluisterde ze zwoel in zijn oor en ze drukte daar een kusje op. Glimlachend keek ze hem aan en streek hem door zijn rozige haren. Ze kenden elkaar nog maar een dag, maar ze had het gevoel alsof ze hem al een jaar of zo kende. Misschien klonk het overdreven, maar voor haar leek het echt zo. Misschien dat het voor Igneel hetzelfde gevoel was. Ze dacht aan het liggen daarstraks bij hem. Dat deed ze echt niet bij iedere jongen die ze tegenkwam. En zeker niet… Halfnaakt. Ze keek grijnzend naar Igneel en gleed met haar been omhoog, zodat haar jurk een flink stuk omhoogging. Ze wou hem graag plagen. Hij had al de hele tijd naar die zwaarlijvige twee dingentjes aan haar lichaam gekeken, dus kon dit er ook nog wel bij. En ze wou het gewoon heel erg graag. Ze aaide over zijn wang en voelde zich meer tegen hem aandrukken. Als ze niet op het strand lagen, was ze gewoon weer halfnaakt tegen hem aangekropen. Haar lichaam was nu niet bepaald een geheim meer voor Igneel. Hij had al meer gezien dan iemand ooit van haar gezien had, maar het voelde goed. Ze kreeg een brede grijns en ging toen door haar lange, rode haar. Ze liet het langs haar schouders zakken en zoende Igneel toen innig. De golven, de krijsende meeuwen en de volle maan, wat wou je nog meer voor romantische kenmerken? Ze grijnsde even. Daarna duwde ze haar met haar oksels hard naar zich toe, zodat haar twee dingentjes wat meer omhoog gingen, ook een soort uitdaging voor Igneel. Ze giechelde zachtjes. Wat was ze toch ook gek!

‘Natuurlijk vindt ze je aardig!’ lachte Aigo. Hij keek geamuseerd naar de twee dieren. De poes keek hem erg vijandig aan, maar bleek dankzij Happy zich op haar gemak te voelen. Geamuseerd bleef Aigo even kijken. ‘Dan ga ik er ook maar eentje zoeken,’ zei hij tegen Happy. ‘Je mag gerust nog even hier blijven, hoor,’ zei hij glimlachend, waarna hij opsteeg en richting de zee begon te vliegen. Hij liet zijn blik naar beneden glijden. Hé… Waren dat Doja en Igneel? Voorzichtig streek hij op een tak neer. De takken hingen voor hem, dus konden Igneel en Doja hem niet zien. Ja, inderdaad. En Doja zoende Igneel! Dit moest hij Happy laten zien! Zo snel als hij kon, vloog Aigo weer omhoog en vloog richting Happy en de poes. Hij spreidde zijn vleugels uit en streek naast Happy neer. De poes blies naar hem, maar Aigo negeerde het. Nooit het vrouwtje van je vriend pijn doen, hield hij zichzelf voor toen de poes maar niet ophield. Jeetje… Ze leek leuker daarnet. ‘Kom eens mee, ik heb Igneel en Doja gezien!’ zei hij met wilde gebaren en hij gniffelde even. Eigenlijk was het wel een leuk zicht geweest. Hij vloog op en dacht dat Happy hem wel zou volgen. Hij streek neer op de tak waar hij daarnet was en keek Happy aan. ‘Kijk dan!’ zei hij vrolijk.

- Omg! Houd me eraan dat de volgende duizend woorden wordt! Echt sorry! Maar ik wou heel graag een post schrijven voor Doja en wou je niet langer laten wachten, tja.. .Dan krijg je dit :P -
Terug naar boven Ga naar beneden
Igneel
Igneel


Ervaring : 134


Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~   Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~ - Pagina 3 Emptydo sep 15, 2011 7:53 pm

- Maakt niet uit, wat vind je btw van die ene post.. kwist niet eens dat hij 6 alinea's was met in totaal 1820 woorden.. sjezus xd

Met een glimlach keek Igneel nu naar Doja. Verkering. jottum, wat een woord en dan ook nog eens de betekenis. Alhoewel Igneel een beetje in trance was door een zwoelende stem, wist hij zowel alles te horen en te zien zoals hij normaal deed, maar dit keer met een tintje verliefdheid. Hij zag rode harten om Doja heen vliegen. Of hij werd gek, of was dit normaal? Of had Igneel superpowers waardoor hij zijn zicht kon veranderen! Dat zou pas cool zijn. Hij voelde een zachte hand door zijn haren gaan, en wist meteen dat die van Doja was. Wie anders? Welke gek zou hem over zijn hoofd aaien terwijl hij hier lag met Doja. Nou lag.. Ergens had het wel iets, hoe ze nu lagen, maar het zag er ook een beetje niet al tegoed uit. Omdat ze vielen, lagen ze zo, dus hadden ze altijd wel zo hun redenen. Toch was het wel weer raar dat hij Doja nog een dag kenden, en ze lagen al halfnaakt in bed. Oké, dat klonk zooo verkeerd! Hij voelde een perzikzachte been over zijn been heen glijden, en glimlachte hierbij naar Doja. Hetzelfde kreeg hij terug, de glimlach. Vervolgens voelde hij nogmaals een zachte hand over zijn wang glijden. Van haar gevoelens fysiek laten zien kon Doja erg goed. Hij kreeg vervolgens een lekkere, sappige zoen, wat Igneel dus ehh.. ja, lekker en sappig vond. Hij sloot zijn ogen en liet zichzelf overgaan naar Doja. Hij zou zowat alles doen wat Doja aan hem vroeg, behalve dat ene ding; haarzelf doden. Dat dacht hij dus niet. Oké, hij dacht aan de verkeerde dingen. Een harde golf ketste tegen het zand aan, en een paar spetters raakte Igneel, en waarschijnlijk ook Doja. Hij zag nu ook dat Doja wat deed, een bepaalde handeling, waardoor haar rondingen omhoog gingen. Hij keek er al een tijd naar, en nu werd zijn zicht alleen maar beter en beter. Wat zou Doja's volgende handeling zijn? Igneel sloot zijn ogen en drukte zichzelf dichter tegen Doja aan.

Happy keek naar Aigo. Hij lachte om hem, en alleen zijn gezicht liet al zien dat hij moest lachen. Hij klopte op Aigo's schouder, als een soort bedankje. Hij zag dat de poes niet bepaald een positieve uitstraling richting Aigo bracht, maar dat verdween snel wanneer Happy weer kwam aanlopen naar de poes toe. Hij ging liggen naast der, en glimlachte hierbij. Hij keek naar Aigo vanuit zijn ooghoeken. Hij hoorde zijn stem, en wou hem gelijk volgen. Na op z'n poeselijks gedag te hebben gezegd, en elkaar wat likjes hebben gegeven, vloog Happy richting Aigo. Tot zijn verbazing kwam Aigo al naar hem toe. Igneel en Doja! Dat nieuws was spetterend, en Happy vloog meteen lachend mee. Ook hij landde op de tak, en lachte. 'Hoe schattig is dat.' zei Happy lachend, waarop hij zichzelf om de tak heen wikkelde, om zich beter vast te zetten. Dit zag er bijzonder raar uit, en lachwekkend.

- Snel gedaan, moest anders alles opnieuw doen.. Hoop dat je er iets mee kan. ;'3

Terug naar boven Ga naar beneden
Doja
Doja


Ervaring : 116


Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~   Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~ - Pagina 3 Emptyma nov 28, 2011 4:59 pm

Glimlachend keek Doja richting Igneel, waarna ze zich wat meer ontspande en haar hoofd op zijn borstkas plaatste. Haar hart begon ontzettend snel te kloppen en rustig legde ze haar hand op zijn borstkas, waarna ze die ritmisch liet cirkelen. Haar vinger zocht naar een gevoelig plekje en toen ze die gevonden had, streelde ze kalm verder. Ondertussen voelde ze hoe haar ademhaling meer en meer omhoogging, waarna ze haar ogen even sloot en zichzelf wat meer probeerde te kalmeren. Ze moest niet zo snel zijn, ze moest het rustig aanpakken, dadelijk zou ze Igneel afschrikken!
Aigo’s blik ging naar Happy en grijnzend stootte hij de blauwe kat aan. ‘Laten we wat gaan pikken bij de visboer,’ zei hij en hij voelde zijn eigen honger al omhoogkomen bij het idee dat hij een lekkere haring naar binnen kon werken, zonder dat de visboer het zou zien. Daarbij had hij gewoon honger gekregen van die twee die daar zo innig lagen. Doja leek, sinds een paar dagen, weer echt gelukkig te zijn en dat maakte hem ook gelukkig, maar ergens wou hij ook wel wat meer tijd spenderen met Happy, zodat hij het kleine blauwe katje beter zou leren kennen. Het was nu al een goed maatje van hem, maar hij wou betere vrienden worden met hem en iets gaan stelen bij de visboer was leuker dan je in eerste instantie zou denken.
Doja’s lippen gleden ondertussen naar Igneel en zochten zijn oor op, waarna ze daar zachtjes een kusje drukte. Zachtjes streelde ze zijn wangen en glimlachte even. Ergens werd ze van heel dit gedoe ook wel doodsbang, omdat dit de eerste keer was dat ze zoveel gevoelens tegelijk had en dan nog wel voor iemand die ze nog maar de eerste dag kende, maar aan de andere kant voelde het enorm goed om bij hem te zijn en ze wou hem zo graag beter leren kennen, maar ergens kwam er ook een ondeugende trek bij haar omhoog die ze het liefst verborgen wou houden. Ze was bang dat Igneel anders op haar zou afknappen. Igneel, met zijn rozige haren en met zijn blauwe katje, Happy, die ze ook heel erg leuk vond, zolang hij maar niet met Aigo onderhandelde over het losmaken van haar bh-bandje.
Zachtjes drukte Doja kusjes in de hals van Igneel, waarna ze van hem afrolde en toen overeind kwam. Op haar knieën kroop ze naar hem toe en keek ze hem zo lief mogelijk aan. ‘Zin om naar het huisje te gaan?’ vroeg ze en ze kreeg een brede, ondeugende grijns, die ze maar met moeite kon verbergen. Eigenlijk dus gewoon helemaal niet. Ze had zin om naar het huisje te gaan en om daar nog even wat tijd te spenderen. Misschien zouden ze heel het weekend daar nog kunnen zijn. Bij haar Country misten ze haar toch niet. Haar ouders waren dood en eigenlijk was er niks meer om daar terug te komen, ook al wou ze het over dat onderwerp het liefst niet spreken. Dadelijk zou ze gaan huilen en dat wou ze niet hebben.
Grijnzend liet Doja haar been langs het been van Igneel glijden en keek hem aan met een verliefde blik. ‘Ik weet immers nog iets heel leuks wat we daar kunnen doen,’ zei ze met zwoele stem in zijn oor en met een ondeugende blik liet ze zich op haar zij zakken, waardoor haar rondingen in het jurkje nog eens extra goed uitkwamen. Eens zien hoe goed hij haar zou kunnen weerstaan!

- Omg, excuses voor late reactie! ;D
Doja is naughty ;D -
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~   Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~ - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Stranddag! ~ Alleen voor fun, no fighting! ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» If fighting was musical, i would be a very good musician ~
» Serial Murder «» Fighting Topic
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: Countries ::  :: Mirror Lake-