Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 x It's my life~! x

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yazuki
Yazuki


Ervaring : 521


x It's my life~!  x  Empty
BerichtOnderwerp: x It's my life~! x    x It's my life~!  x  Emptyza aug 27, 2011 8:02 pm

Yazuki is een meisje met een ingewikkeld verleden. Haar ouders en broertje en zusje zijn gedood door leden van de Akusohi. Waarom? Daar is ze nog altijd niet achter. Maar ze is op zoek naar antwoorden.
Die antwoorden krijgt ze echter niet in haar Village. Daar kijkt niemand naar haar om. Beschouwen ze haar als oud vuil en vrezen ze haar. Langzaam aan groeit haar haat en wrok jegens haar country tot het bommetje barst en ze iets doet waardoor ze als traitor de country uit word gezet.

Yazuki weet zich goed te redden als traitor zijnde. Er zijn mensen die haar terug willen krijgen naar de Fire Country maar ze wilt niet terug. Kan nu niet meer terug aangezien ze eerst een doel moet volbrengen..; De moordenaars van haar familie vinden. Alles lijkt dan ook goed te gaan tot ze op leden van de Akusohi stuit die haar ontvoeren. Die weten echter op dat moment nog niet dat ze de Kyuubi is. Aangezien ze daar zelf ook nog geen flauw benul van heeft.

Uiteindelijk word ze gedwongen om de Akusohi te joinen in ruil voor haar leven. En aangezien Yazuki niet wilt sterven omdat ze haar doel na wilt gaan besluit ze te joinen maar zoekt altijd een kans te ontsnappen.


Wat/wie zoek ik?
Leden van de Fire Country die haar terug proberen te krijgen;
- Igneel
- Yusei
- Misaki

Akusohi leden;
- Kakuya
-Zero [teammate ]
--

Akusohi leden die haar willen ontvoeren;
-Kakuya

Moordenaar[s] van haar familie;
--

Wie weet wat er verder nog gaat gebeuren. Wil het verder vooral breed houden en niet al te veel vastzetten zodat er nog wat speling in de verhaallijn is ^^
Maar dit is in grote lijnen mijn idee =D

Als je toevoegingen of ideeën hebt hoor ik het ook graag~! =D


Laatst aangepast door Yazuki op vr sep 02, 2011 7:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yazuki
Yazuki


Ervaring : 521


x It's my life~!  x  Empty
BerichtOnderwerp: Re: x It's my life~! x    x It's my life~!  x  Emptydo sep 01, 2011 6:34 pm

~Maybe nog meer mensen? Of mensen met ideeën :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaoru
Kaoru


Ervaring : 20


x It's my life~!  x  Empty
BerichtOnderwerp: Re: x It's my life~! x    x It's my life~!  x  Emptydo sep 01, 2011 6:50 pm

*steekt handje op*
Wanneer is jouw familie precies vermoord? Ik zit zelf met een klein ideetje in de dop die nog eens best goed bij jouw verhaallijn zou kunnen aansluiten...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://aftersunset.actieforum.com/
Raku
Raku


Ervaring : 85


x It's my life~!  x  Empty
BerichtOnderwerp: Re: x It's my life~! x    x It's my life~!  x  Emptydo sep 01, 2011 6:53 pm

Eigenlijk is het elf jaar geleden gebeurd toen Yaz 5 á 6 jaar was ^^
Maar wil jou idee wel graag horen =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Yazuki
Yazuki


Ervaring : 521


x It's my life~!  x  Empty
BerichtOnderwerp: Re: x It's my life~! x    x It's my life~!  x  Emptyvr sep 02, 2011 7:29 pm

C'mon people ;3
Yaz is maybe scary maar ze bijt niet -hard- hoor =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


x It's my life~!  x  Empty
BerichtOnderwerp: Re: x It's my life~! x    x It's my life~!  x  Emptyza sep 03, 2011 8:39 am

Is het verhaallijn al van start gegaan, of niet?
~
Is Sazanami nog de murderer? ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Yazuki
Yazuki


Ervaring : 521


x It's my life~!  x  Empty
BerichtOnderwerp: Re: x It's my life~! x    x It's my life~!  x  Emptyza sep 03, 2011 3:21 pm

Nouja zo ongeveer denk ik xP
Ze is iig nu in de Akusohi base Hah
En en en het gaat superawesome worden ;P

Ja ik vind het goed! Zal ik hem er bij zetten? :3
Eigenlijk is het jammer dat er geen Itachi is >D
Had die mooi de Uchiha clan uit kunnen moorden =X
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


x It's my life~!  x  Empty
BerichtOnderwerp: Re: x It's my life~! x    x It's my life~!  x  Emptyza sep 03, 2011 3:48 pm

Als iemand met verstand van de Sharingan, of gewoon van in het algemeen Naruto een Itachi wilt maken, komt het er goed uit, aangezien we ook een Sasuke hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Itachi
Itachi


Ervaring : 21


x It's my life~!  x  Empty
BerichtOnderwerp: Re: x It's my life~! x    x It's my life~!  x  Emptyza sep 03, 2011 4:13 pm

Jaa klopt~!
Dat zou wel helemaal tha bomb zijn Hah

*kijkt sneaky rond*

Hier peoples die interesse hebben? :'3
Dan PB ik Sasuke ook even ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


x It's my life~!  x  Empty
BerichtOnderwerp: Re: x It's my life~! x    x It's my life~!  x  Emptyza sep 03, 2011 9:06 pm

Het derde lid kan toch Deidara zijn? En als niemand interesse heeft in Itachi, wil ik hem wel worden, alhoewel ik al veel accounts heb, in totaal (met Itachi) 7, alhoewel het 6 word want Sazanami laat ik lekker vermoorden <'3

Verder, als je me PM hebt gelezen, kan dit misschien een proloog van het plot waar ik een idee voor had mwuahahaha

Niks verklappen 'eh!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




x It's my life~!  x  Empty
BerichtOnderwerp: Re: x It's my life~! x    x It's my life~!  x  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

x It's my life~! x

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: RPG :: Verhaallijnen
-