Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


*haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Empty
BerichtOnderwerp: *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar*   *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Emptywo aug 31, 2011 5:56 pm

*rent het beeld in met een microfoon*

Hoi hoi!

Ik ben dus Frederique - ik vind Freedje mooier - en ben vijftien jaar oud. Ik zeg liever niet waar ik woon, sorry. Mijn hobby's zijn: lezen, sporten en gek doen, alhoewel ik niet echt weet of dat een hobby is! Ik ben zo ongeveer de gekste van de familie en maak elke dag wel een grap. In tegenstelling tot veel mensen vind ik school leuk en vind het niet erg om voor toetsen te leren. Ik hou van RPG'en en daag mezelf graag uit om grote posten te maken. Ik ben een perfectionist en ondanks dat ik het ontken, ben ik erg kritisch over mijn haarstijl - dat brengt soms enorm veel problemen op! Zowel complicaties met mezelf, als met mijn familie - en ook over mijn schoolpunten, die geen onvoldoendes mogen hebben. Ik heb autisme, zoals misschien sommigen al weten en al misschien een beetje gemerkt hebben. Ik heb het licht. Alleen mijn sociale vaardigheden - ik vind van niet, maar wie ben ik? - zijn daarom een beetje in achterstand. Ik word nogal snel boos als ik mijn zin niet krijg - waar ik aan werk en waar ik me voor schaam, maar ja, het overkomt iedereen, niet? - en vind het verschrikkelijk als iets gewijzigd wordt wat op voorhand niet gezegd is, alhoewel ik daar nu veel beter mee kan omgaan.

Ik heb pas een hartoperatie achter de rug en voel me nu wel goed, ik ben blij dat dat in elk geval voorbij is. Verder heb ik twee stiefmoeders - ouders zijn gescheiden en mijn moeder is samen met een andere vrouw - en heb ik een broer, waar ik het goed mee kan vinden. Ik zie hem maar een paar keer per jaar - neem ongeveer vijf of ze - keer en daarom kan ik het dus beter vinden met hem dan de meeste broers en zussen. Verder houd ik mijn mond eigenlijk nooit als ik iets onterecht vind, kan soms erg doordrijven in een discussie - waar ik ondanks toch wel trots op ben: als je sneller stopt, heb je immers niks! - en kan snel uit mijn vel schieten als ze het over mijn ouders of vrienden hebben, waardoor ik gauw in de problemen raak.

Ik zit op een speciaal onderwijs, waar ik zeven lessen heb in plaats van acht. Ga nu niet zeggen dat ik geluk heb, want de examens die in september beginnen noem ik geen geluk! XD Nee, ik vind het eigenlijk wel fijn. Ik ga dit jaar met running starten - dat eindelijk kan doordat ik geopereerd ben - (het is een soort sport van joggen en rennen, met geen rust) en L.O (Lichamelijke Opvoeding: turnen). En verder ben ik op het Internet een bezige bij! ;d

Dat ben ik dus. Vragen mogen altijd gesteld worden. Hier alvast beanwoording van de veelvoorkomende vragen:

Welke sokken draag ik? Geen.
Welke kleur broek draag ik? Geen.
Welke kleur shirt draag ik? Geen.
Wat draag ik dan wel? Een kleedje om te gaan slapen.
Draag ik vaak sokken? Nee.

Groetjes,
Freedje

*rent het beeld weer uit, laat microfoon vallen wat voor een verschrikkelijk gepiep zorgt, roept 'Sorry!' en rent weer terug om de microfoon op te pakken, valt, valt in het draadje van een spotlight, spotlight valt om en de mensen jagen haar boos weg*
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamal
Jamal


Ervaring : 510


*haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar*   *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Emptywo aug 31, 2011 5:59 pm

WELCOME~

Als je zo kritisch over je haar bent wil ik foto Very Happy

Ik heb trws een broer met Autisme :')
En hij pest me, al gaat het steeds beter. Poor me 11 year old vs. 21 year old D:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tatakaisekai.actieforum.com
Yazuki
Yazuki


Ervaring : 521


*haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar*   *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Emptywo aug 31, 2011 6:44 pm

~YAAAAY!
Super hoor meid!! =D
*pinkt traantje weg* Proud off you! Adoreee~

And ofcourse welcome~!
En een vraagje voor jou; Zit er een monster onder je bed? Hah


Hugzels Joya Hug lovee Adoreee~ Hug Hug Hug Hug





Laatst aangepast door Yazuki op wo aug 31, 2011 6:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Igneel
Igneel


Ervaring : 134


*haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar*   *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Emptywo aug 31, 2011 6:47 pm

HAAAAAAAAAAI! Adoreee~
You are one brave girl <''3
Ik ben ook kritisch met me haar (ijdeltuit, super overdreven, kammen zelfs voor ik naar bed ga, met de hand plukjes goed zetten, en anders ga ik ongeveer schreeuwen), dus dat is niet zoon probleem. XD
-
Autisme? Wauw, dat heb ik dus totaal NIET gemerkt. Je bent echt superawesome xD
-
Sinds wanneer kijk je Yu-Gi-Oh! aangezien ik bijna geen één meisje ken, die dat leuk vind. (In real). Jij bent de eerste (A)

Ochee nu wei klahr zin mit dize dingutjuz pratun, kaan ich NEVERMIND, xD
Superveel plezier in het leven - en als dat overdreven is: de komende jaren - en ook succes, vooral veel succes met je problemen, oftoewel jouw driftigheid - zo benoem ik het, als je het niet erg vind -, en eerlijk gezegd flip ik ook best snel, want ik sla heel snel dus. En dan komt het meestal snel op vechten uit.

Oef, da was lang xD
Hug Hug Hug Hug Hug Hug Hug Hug verdien je van me <''3
Bouncee~ Bouncee~
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Nathan


Ervaring : 205


*haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar*   *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Emptywo aug 31, 2011 8:20 pm

woopwoop, autistjes zijn koel, ik zit zelf ook op VSO XD, maar ik heb mn examends al gehad
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


*haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar*   *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Emptydo sep 01, 2011 5:14 am

@Yazuki; Naha Het enige monster in mijn kamer ben ik, dus ik hoef daar niet bang voor te zijn!
@Misaki: Haha, nee!!! :P
@Igneel: Ik kijk Yu-gi-oh sinds het begin van de zomervakantie, die bij mij negen weken duurt.. Daarvoor, zelfs al. Ongeveer nu vier maanden.
@Nathan: Dankje!

@Iedreen: Ik moet zo hard janken van jullie dadelijk, super bedankt guys! (L)
Terug naar boven Ga naar beneden
Igneel
Igneel


Ervaring : 134


*haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar*   *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Emptydo sep 01, 2011 6:01 am

Huilen mag, van vreugde tenminste <''3
*Laat schouder zien*
*Droogt schouder snel af met handdoek*
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


*haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar*   *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Emptydo sep 01, 2011 5:01 pm

*huilt¨:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




*haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar*   *haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar* Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

*haalt diep adem* Freedje *raapt moed bij elkaar*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: Voorstellen :: In RL
-