Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 ´Spirits of the Past [EP. 01]´ Meeting with Zetsu

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zin
Zin


Ervaring : 422


´Spirits of the Past [EP. 01]´ Meeting with Zetsu Empty
BerichtOnderwerp: ´Spirits of the Past [EP. 01]´ Meeting with Zetsu   ´Spirits of the Past [EP. 01]´ Meeting with Zetsu Emptyvr dec 09, 2011 1:16 pm

https://www.youtube.com/watch?v=6ihv7AGl4RM&feature=channel_video_title

Kakuya liep over de stenen vallei met de velen standbeelden. Hier had hij met een voormalig lid van de Akusohi afgesproken, genaamd Zetsu. De wat je noemt ''scouter'' of ''spion'' van de Akusohi. Hij zag een grote plant naar boven komen, uit de stenen grond en zag Zetsu's hoofd er boven uit steken. Hij keek naar Zetsu. Hij stond nu op de stenen grond, alhoewel hij nog altijd het Akusohi jasje aan had. 'Goed dat je bent gekomen.' sprak hij toen. Hij wist gelukkig na jaren samenwerken met Zetsu hoe hij hem moest contacteren. Hier maakte hij dus gebruik van. 'Dus wat wou je bespreken?' klonk de lage stem van de zwarte deel van Zetsu. Kakuya keek over het land van Tatakai Sekai. 'Nu de groep opgeheven is, vind ik dat we samen de volgelingen en misschien de andere leden de keel moesten doorsnijden.' sprak Kakuya toen. Hij meende het. Met de informatie die hun hadden, liep zelfs Kakuya levensgevaar. Hij keek nu naar Zetsu. 'Ik vind dat je gelijk hebt.' klonk weer de lage stem. 'Ik haal andere erbij waar ik vertrouwen in heb.' klonken de woorden van Kakuya. 'Je weet waar me schuilplaats is, daar gaan we onze plannenn bespreken. sprak Kakuya. Precies op dat moment voelde hij een nieuwe chakra aanwezig zijnde.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

´Spirits of the Past [EP. 01]´ Meeting with Zetsu

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ‘Spirits of the Past’
» Wie past er goed bij..?
» Me-Me-Me-MEETING
» Meeting 2012
» Meeting a angel ~
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: Countries ::  :: Valley of the End-