Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 Marked for Death.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zin
Zin


Ervaring : 422


Marked for Death. Empty
BerichtOnderwerp: Marked for Death.   Marked for Death. Emptyvr feb 10, 2012 3:10 pm

Zoals begrepen wist Kakuya dat er iets niet in de haak was, en dat klopte ook. Toen hij bij Benisu Village aankwam, op weg naar zijn schuilplaats, zag hij een poster met zijn hoofd erop, van toen hij nog het masker droeg. Hij liep naar de poster toe, en haalde hem eraf. Hierop werd hij aangesproken, door een ruig uitziende man. Hij bedreigde Kakuya als hij niet snel de poster weer op zou plakken. Kakuya negeerde de man, en verbrandde de poster met een zwarte vlam. De man haalde uit naar Kakuya, volop. Zonder enkele moeite stopte Kakuya de hand van de man, waarop hij hem vervolgens als een stuk vuil weggooide. Rustig verder lopend kwam hij de man weer tegen, maar dit keer met een groepje. Hij riep; daar heb je die kwakzalver. Althans, dat verstond Kakuya. 'Hmpff.' liet Kakuya van zich weten en liep ze voorbij, tot hij werd omsingeld. (https://www.youtube.com/watch?v=vByIR-fPls0&list=PL3EFB5805B9DDB6BA&index=1&feature=plpp_video' 'Maak het jezelf makkelijk, loop weg.' sprak Kakuya. Ze luisterden niet, en gingen met ze alle tegelijk in de aanval. '1, 2, 3, 4, 5.' telde Kakuya in zijn gedachte. Hij gebruikte nu zijn Sharingan en liet ze denken dat hijzelf in hun ogen verdwenen was. Ze keken allemaal om zich heen, terwijl Kakuya nog in het midden stond. Kakuya nam ze tijd terwijl hij zijn Hand Seals aan het vorderen was. 'Dark Release: Marked for Death.' sprak Kakuya, waarop 5 grote grafkisten uit de grond schoten. De mannen werden de kist in gezogen, en de kisten klapten dicht. De kisten draaiden op hoge snelheid om Kakuya heen en verdwenen vervolgens. Kakuya kon nu kiezen wat ze met de vijf mannen deed. Hij zou ze kunnen vermoorden, maar hij zou ze ook kunnen gebruiken als een volgeling, aangezien ze dan gehersenspoeld werden. Dit waren de twee keuzes van deze verboden techniek. Tot zijn verbazing zag hij een jongen staan, die al een tijd stond te kijken. Hoe kwam het dat hij daar nog stond. Deze verboden techniek zuigt iedereen op binnen bereik van Kakuya. Alleen een hoog getrainde Warrior zou dit kunnen stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Nathan


Ervaring : 205


Marked for Death. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marked for Death.   Marked for Death. Emptyvr feb 10, 2012 5:35 pm

Nathan zag hoe de 5 mannen binnen enkele seconden verdwenen waren, hij had deze techniek nog nooit eerder gezien maar het zag er behoorlijk gevaarlijk uit. Hij grijnsde even, dit zou nog interessant kunnen worden. Hij liep op de man af, zijn lange rode jas wapperde in de wind, en hij haalde zijn rechterarm uit zijn mouw, deze arm was bedenkt in verband, zodat mensen dachten dat hij gewond was, maar eigenlijk zat zijn wapen daarin, en was het zo niet te zien of te voelen.

'Je hebt behoorlijk wat lef, om mensen te vermoorden midden in het dorp.' zei Nathan op rustige toon, hij keek even naar beneden. 'helaas kan ik het niet zo waarderen wanneer mensen mijn teamleden vermoorden' zei Nathan, waarna hij op de man afrende. Hij sprong in de lucht, en gooide drie explosieve kunai's om de man heen, waarna hij er een balletje op af gooide die explosief gas bevatte.





(flutpost Q.Q, te lang niet meer gedaan|
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Marked for Death. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marked for Death.   Marked for Death. Emptyvr feb 10, 2012 7:27 pm

theme https://www.youtube.com/watch?v=i25wt0DV5h0&feature=plcp&context=C3ecd02fUDOEgsToPDskL7ZxOgpxTyMLyN_CDjXMOH

'Teamleden. Dan neem ik aan dat jij net zoon laag niveau hebt als hun.' sprak Kakuya. Hij keek hoe de jongen op hem af rende. Hij herkende hem. Van toen in het bos, alhoewel hij vergeten is hoe het af was gelopen in dat gevecht. Hij keek vervolgens hoe de jongen zijn troef inzetten, maar met een waardeloos resultaat. Kakuya ontsnapte makkelijk aan de explosie. Alleen deze jongen had tot nu toe een gevecht met Kakuya overleefd, maar dit was zijn einde. 'The high gods, the exalted, to call my followers, i bless them with power. Leave them upon me.' sprak Kakuya, waarop één voor één de grafkisten weer omhoog schoten. Zoals ze omhoog schoten, gingen de grafkisten open. Één voor één. De teamleden liepen uit de kist, maar met verdrievoudigde kracht. 'Dood hem.' sprak Kakuya, waarop hij vervolgens toekeek naar het gevecht dat ging plaatsvinden. Door deze jutsu waren de vijf mannen met een element getrotseerd, waarbij hun krachten veel sterker waren dan eerst. Een van de mannen klapte nu zijn handen in elkaar, waarbij hij zijn vingers tussen zijn handen deed, waarop vervolgens een grote vuurbal op de witharige jongen werd afgeschoten. Achter de jongen stond nu de ruige man, die als eerste begon te vechten met Kakuya.

Hij hield de jongen vast, met een emotieloos gezicht. Hij had zichzelf verpakt in rotsen, aanzienlijk dus dat deze man van de Earth Country kwam. De vuurbal raasde naar de jongen toe, waarop de volgende man een grote bliksemschicht afschoot vanuit de lucht, waarbij hij een ratslag deed waardoor de bliksemschicht ook mee draaide, zodat de jongen in tweeën kon werden gesneden. Naast Kakuya stonden de andere twee, die dus waarschijnlijk ook bij de jongen in zijn team zaten. 'Oh boy, you're in trouble now.' sprak Kakuya. De grote vuurbal raasde maar door, terwijl de jongen nogsteeds vastgeklemd zat via rotsen aan de man (alleen bij zijn handen), en de bliksemschicht was ook op weg om de jongen doormidden te snijden. Kakuya wachtte rustig af wat de jongen zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Nathan


Ervaring : 205


Marked for Death. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marked for Death.   Marked for Death. Emptyvr feb 10, 2012 10:59 pm

Nathan zag hoe de man zijn oude teamleden weer tot leven bracht. Hij hoorde hoe zijn oude teamlid van achter op hem af kwam, en hem vastpakte. er schoot een grote vuurbal op hem af, waardoor de hele omgeving oplichtte. Hij keek naar Ralph, zijn oude teamlid, die een bliksemschicht op hem af schoot. Nathan lachde even. Het verband rond zijn arm viel van zijn arm af, waardoor zijn oude teamlid hem nog maar met 1 hand vast had, en waardoor zijn handschoen te voorscheen kwam. Zijn handschoen begon rood te gloeien, en en kwam een grote golf van kinetische energie vrij, de man die hem vasthield werd op slag versplinterd, en alle huizen binnen 30 meter werden op slag vernietigd. de schokgolf dreef de vuurbal uit elkaar, en de bliksemschicht raakte een van de brokstukken. Nathan keek weer naar de man. 'Mijn naam is Nathan hollow, en waarschijnlijk ken je mijn naam wel.' zei nathan, waarna hij rustig op de man af liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Marked for Death. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marked for Death.   Marked for Death. Emptyza feb 11, 2012 1:09 pm

Kakuya zag hoe de jongen om zijn teamleden lachte. Kakuya keek vervolgens hoe de jongen een grote golf van energie vrij liet. Dit zou nog interessant kunnen worden. (THEME) De energie liet de vuurbal in het niets opgaan, en de bliksemschicht mistte Nathan nadat hij alsnog door het brokstuk heen schoot. Een van de teamleden was uitgeschakeld. Er waren er dus nog vier over. Om het wat leuker te maken liet hij de drie weer op Nathan afgaan, alhoewel één al een tijd naast Kakuya stond. Kakuya vond dat deze jongen een grote kracht had, daarom bewaarde hij hem voor wat later. De aanval ging als volgt, Een bliksemspiraal draaide rond Nathan, en kwam steeds dichterbij. Van bovenaf vuurde een ander een grote meervoudige golf van vlammen af. De vlammenzee kwam steeds dichterbij, samen met het bliksemspiraal. 'Hmm, Bashosen en Lightning Stream.' benoemde hij de technieken.

De overige man, die ook in de aanval was gegaan, liet de zwaartekracht zakken. Een Wind Release dus. De jongen zat vast, alhoewel Kakuya toch verwachtte dat de jongen er levend uit zou komen. (THEME) De zwaartekracht duwde alles nu keihard naar beneden, dat elk object aan de grond nagelde. Kakuya vormde een seal, en plaatste twee vingers voor zijn mond. Hij blaastte een korte zwarte rook uit. Deze rook verspreidde zich over het gevechtsveld. Het veld was nu mistig. Kakuya gebruikte zijn Sharingan en volgde de bewegingen van de jongen. Hij las zo ook de bewegingen van de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Nathan


Ervaring : 205


Marked for Death. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marked for Death.   Marked for Death. Emptyza feb 11, 2012 11:51 pm

Nathan werd hard naar beneden gedrukt, de luchtkrachten waren te sterk voor zijn eigen lichaam om te weerstaan. Hij dacht even na, en keek toen naar de man, die al niet meer zichtbaar was door de zwarte rook. 'hmm...'Kinetic seal-stage 5' fluisterde hij, waardoor er een rode 'avatar'om hem heen kwam, met witte ogen. Deze avatar zat vast aan nathan, maar kon apart aanvallen, waardoor de man nu twee vijanden had in plaats van één.
Nathan sprong omhoog uit de zwarte wolk, waardoor de man zijn avatar nu ook kon zien. Hij stuurde zijn avatar op zijn oude teamleden af, en binnen enkele seconden waren ze uit elkaar gescheurd, of was al het bloed uit hun lichaam gezogen. 'Ik heb complete steden vernietigd, en honderden warriors vermoord, je maakt geen schijn van kans.' zei nathan, waarna hij zich in de zwarte mist liet zakken, en hij op de man afrende, en aangezien nathan geen chackra gebruikt, maar de kracht van zijn demoon, kon de man hem waarschijnlijk niet zien aankomen. Hij rende uit de mist, en rende op de man af 'Sterf!'schreeuwde hij, waarna hij de man probeerde te slaan met zijn handschoen, en zijn avatar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Marked for Death. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marked for Death.   Marked for Death. Emptyzo feb 12, 2012 12:04 pm

Hij keek toe hoe een duister schepsel de teamleden aan stukken aan het scheuren was. Hij lachte kort. Toen ze weer de mist in zakten, vond Kakuya het wel tijd om zichzelf in de strijd te mengen. 'Complete steden, honderden Warriors. En dan zeg je dat ik geen kans tegen jou heb. Luister goed naar de volgende woorden, begin niet aan iets wat je niet af kan maken. Dus verlaat deze plek.' sprak Kakuya, kil, duister maar wijs. Zijn ogen gloeide nu op door de mist heen. 'Mijn krachten zijn gelijk aan die van Madara Uchiha, mijn snelheid is gelijk aan Minato Namikaze, en mijn wijsheid is gelijk aan die van Rikudo Sennin. Wat wil je nog beginnen tegen mij?' sprak Kakuya vervolgens. Kakuya was nu serieus. (THEME) 'En dan ook nog is niet te vergeten, ik heb met een van de Tailed Beast's gevochten, gedurende mijn tijd in de Akusohi.' vertelde Kakuya. Hij klapte zijn vingers tegen elkaar, en de zwarte mist verdween. Het was twee tegen twee, aangezien een van de vijf teamleden al de heletijd naast Kakuya stond.

'Geef alles wat je hebt in je volgende aanval, dan laat ik je het minimum van mijn kracht zien.' sprak Kakuya. Hij balde zijn vuisten. 'Dark Release: Inhaling Maw.' fluisterde Kakuya. op zijn beide handen kwamen twee driehoeken in elkaar gevormd, en dus een ruit vormde. 'De enigste die hier geen schijn van kans meer maakt, dat ben jij.' sprak Kakuya. Met zijn techniek Inhaling Maw kon hij alle technieken in zijn hand opnemen, om ze vervolgens terug te kaatsen. Alhoewel, als ze te sterk zijn worden ze alleen gestopt, tenzij ze té sterk zijn. Dan worden ze wat verzwakt. 'Het zal je weleens niet eens lukken om door mijn verdediging te breken.' sprak Kakuya, waarop een kort spottend lachje volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Nathan


Ervaring : 205


Marked for Death. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marked for Death.   Marked for Death. Emptyzo feb 12, 2012 9:16 pm

Het zal je weleens niet eens lukken om door mijn verdediging te breken.' hoorde hij de man zeggen., Hij stopte met rennen en liep rustig op de man af. 'Ook al ben je verbazend sterk, je bent niet bijzonder slim' Hij deed zijn arm rustig omhoog, en mikte hem op de man. 'Misschien zie je nu dat ik helemaal geen chakra gebruik' zei nathan rustig, waarna hij Zijn hand samenkneep. De energie die vrijkwam duwde zijn oude teamlid 5 meter naar achteren, waarna zijn ingewanden en botten versplinterde. 'Nou, denk je nog steeds dat al je 'normale' technieken mij iets kunnen doen?, als je het lang genoeg vol kan houden, dan zal ik je misschien wel vertellen waarom je me niks kan maken ' zei nathan, waarna hij zijn arm weer liet zakken. De ogen van zijn avatar begonnen lichter te gloeien, en de grond onder hem begon langzaam te barsten. 'Party time!'zei nathan, waarna hij zijn energie miktte, een grote krater in de grond sloeg, en een enorm sterke energiegolf zich over het landschap verspreidde
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Marked for Death. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marked for Death.   Marked for Death. Emptydi feb 14, 2012 2:31 pm

Hij keek hoe de jongen zijn beweging vertraagde, en simpel op hem afliep. 'Dat had ik al door voordat we dit gevecht begonnen.' liet Kakuya weten. De jongen onderschatte Kakuya. Het was juist de wijsheid van Kakuya dat hem zou sterk maakten, evenals zijn ervaring in vroegere oorlogen. 'Hmm.' klonk Kakuya, reagerend op het feit dat de jongen zei dat hij hem niks kon maken. Een minimum van Kakuya's kracht zette hij om in zwaartekracht, dat alle gebouwen, tot 80 meter afstand verdoezelde. Zijn Sharingan veranderde van vorm, en de geavanceerderde versie van de Sharingan tevoorschijn kwam. Mangekyou Sharingan. 'Onze krachten, de bron daarvan is hetzelfde. Als we onze krachten bundelen, zouden we deze zieke wereld kunnen veranderen.' sprak Kakuya. De duistere ideologie van Kakuya, samen met zijn ongelooflijke kracht, wijsheid en het feit dat hij meerdere troeven in hadden heeft, connecties en ook geschenkt met de Eternal Mangekyou Sharingan maakten alleen de aanwezigheid van een man als Kakuya al gevaarlijk. 'Als je deze strijd aan wil gaan, val aan.' sprak Kakuya toen.

- Sorry voor laatheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Nathan


Ervaring : 205


Marked for Death. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marked for Death.   Marked for Death. Emptywo feb 15, 2012 9:22 pm

'de bron is niet hetzelfde, jij hebt een enorm hoge hoeveelheid chakra, ik word gevoed door een demoon.' zei nathan, waarna hij even na dacht. 'ik weet nog niet precies hoe jij mij van nut kan zijn, maar wanneer ik mijn beslissing heb gemaakt merk je het wel' zei nathan, waarna hij zich omdraaide, en rustig weg liep. Nou moest hij nog nadenken of hij samen ging werken ook, terwijl zijn eigenlijke doen alleen maar is om de fire country te vernietigen.




kortheid,laatheid,moeheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Marked for Death. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marked for Death.   Marked for Death. Emptydo feb 16, 2012 3:02 pm

'We komen allebei uit de Darkness Country.' sprak Kakuya, daarbij bedoelde hij dus de bron. 'Alles wat je wil, kunnen wij samen behalen.' sprak Kakuya vervolgens. (THEME) Hij keek omzich heen, er was niemand meer te bekennen behalve hun twee. Hij keek hoe de jongen zich omdraaide, en weg liep. De vorm in zijn ogen veranderde in een ogenblik, waarbij zijn normale bordeaux rode kleur in zijn ogen was te zien, zonder de (Mangekyou) Sharingan. Hij brak het pantser op zijn arm heel gemakkelijk, en trok zijn zwarte shirt daaronder omhoog. Een Summoning Tattoo kwam tevoorschijn, en hij maakte er een kleine snee in. 'Rise from the Ashes, deflect the Thunder, overgrow the Nature and freeze the Waters. Rex, i summon you.' verlieten de lippen van Kakuya. De lucht werd al gauw zwart, en grote runes op de grond kwamen tevoorschijn. 'Wacht tot het moment dat ik je oproep. Sta klaar.' sprak Kakuya, waarop de runes al gauw niet meer zichtbaar waren, en de lucht beetje bij beetje weer ophelderde. 'Ik zal jou zeker van nut zijn.' fluisterde Kakuya in zichzelf, waarop hij verdween in het niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Marked for Death. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marked for Death.   Marked for Death. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Marked for Death.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: Countries ::  :: Pineham-