Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 [GZ] Partner/verloofde Nuala

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nuala
Nuala


Ervaring : 30


[GZ] Partner/verloofde Nuala Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] Partner/verloofde Nuala   [GZ] Partner/verloofde Nuala Emptydo feb 23, 2012 7:24 pm

Nou, titel zegt genoeg denk ik..?

Ik had het idee om Nuala als een vrij stil en volgzaam karakter te spelen. En doordat ik van Joya naast me wat hoorde kwam dit idee langzaam op gang. Door haar ouders is ze uitgehuwelijkt, plannen daarvoor zijn rond haar tiende verjaardag al gemaakt, en ze heeft zich erbij neergelegd. Ook zou ze eerlijk moeten bekennen dat ze hem ook leuk is gaan vinden. Gedwee doet ze alles wat hij van haar verlangt.

Ik ben dus op zoek naar dit karakter. Hoe hij haar precies ziet maakt me niet uit, zolang hij haar maar wel enigszinds goed en lief behandeld.

Verder had ik het karakter nog niet uitgedacht. Naam en setje mag ook zelf uitgezocht worden, maar ik heb wel wat plaatjes staan waarvan ik het leuk zou vinden als die gebruikt werden. Dit omdat Nuala hier zelf ook opstaat en ik daarvan eventueel een nieuw setje en/of sheet van kan maken ^^.

http://www.zerochan.net/Lulu+%28Wand+Of+Fortune%29?p=1


Laat maar weten of je het wat vind!
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo
Romeo


Ervaring : 27


[GZ] Partner/verloofde Nuala Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partner/verloofde Nuala   [GZ] Partner/verloofde Nuala Emptydo feb 23, 2012 7:41 pm

Ik ben... Geïnteresseerd.
Maar ik weet het niet zeker; omdat ik nog niet echt iets in gedachtes heb x')
WELSLAAFJEOFCOURSE.

Maar ik wil het wel proberen n_n
Als het mag ofcourse.
Je weet natuurlijk niet hoe ik post, maar mijn karakterkaart voor Romeo is bijna... Af.
Dus dan kun je daar misschien wat dingen uit afleiden c: ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akishima.actieforum.com/
Nuala
Nuala


Ervaring : 30


[GZ] Partner/verloofde Nuala Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partner/verloofde Nuala   [GZ] Partner/verloofde Nuala Emptydo feb 23, 2012 7:47 pm

Ik ken wat van je posts van SSA Wink [speelde Zephyr & Asura daar]
Dus dat is wat mij betreft geen probleem. En als je denkt een karakter voor hem in elkaar te kunnen zetten is het wat mij betreft helemaal okee ^^.

Ben je eventueel bereid plaatjes uit die link in mijn openingspost te halen?
En qua het karakter kijk maar even, ik moet ook nog aan Nuala wennen hoor, haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo
Romeo


Ervaring : 27


[GZ] Partner/verloofde Nuala Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partner/verloofde Nuala   [GZ] Partner/verloofde Nuala Emptydo feb 23, 2012 7:57 pm

Ja, ik weet al welke ik pak >3
Maar ik moet nog een naam hebben en eigenlijk... Alles x')

Maar ik kan je een ding zeggen;
Hij wordt een schatje [À]

Terug naar boven Ga naar beneden
http://akishima.actieforum.com/
Nuala
Nuala


Ervaring : 30


[GZ] Partner/verloofde Nuala Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partner/verloofde Nuala   [GZ] Partner/verloofde Nuala Emptydo feb 23, 2012 8:04 pm

Hahahaha, zolang hij maar voldoet aan hetgeen wat ik in m'n openingspost heb staan ben ik helemaal happy. Het hoeft namelijk neit zo te zijn dat ze alles hoeft te pikken zonder iets terug te krijgen. En of hij nu alleen lief voor haar is als ze samen zijn of ook in het openbaar, mag jij helmaal weten xD.


En ben benieud ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevan
Kevan


Ervaring : 29


[GZ] Partner/verloofde Nuala Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partner/verloofde Nuala   [GZ] Partner/verloofde Nuala Emptydo feb 23, 2012 8:41 pm

En toen was Kevan er ~
Hopelijk is het goed zo x') ?
Want ik heb een zwak voor kleine schattige jongetjes ;}
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala
Nuala


Ervaring : 30


[GZ] Partner/verloofde Nuala Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partner/verloofde Nuala   [GZ] Partner/verloofde Nuala Emptydo feb 23, 2012 8:47 pm

Hahaha, zolang je m maar niet als te schattig speelt. Hihi.
Maar ik lieeft zijn naam -> Ik ben weg van Ierse namen dusja xD.

*Heeft nu in totaal 11 postsheets staan*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




[GZ] Partner/verloofde Nuala Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Partner/verloofde Nuala   [GZ] Partner/verloofde Nuala Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[GZ] Partner/verloofde Nuala

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ~Nuala
» Partner ja of nee?
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: RPG :: Accountmarkt
-