Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 //-Nimble Kyouko-\\

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Haruhi
Haruhi


Ervaring : 72


//-Nimble Kyouko-\\ Empty
BerichtOnderwerp: //-Nimble Kyouko-\   //-Nimble Kyouko-\\ Emptyvr jun 08, 2012 9:58 pm

//-Nimble Kyouko-\\ 783NimbleSig
When you realise there's no one waiting

G E N E R A L
Name || Nimble Kyouko
Gender || Woman
Age || 16 yr
Day of Birth || 25 August
Element || Fire
Place of Birth || Ikebukuro
Nature || Fox


P E R S O N A L I T Y
Likes || Fireflies - Cats - Fire - Red
Dislikes || Water - Lightning - Happyness
Allergic to || Nothing, but really hates water
Hobby's || Making peoplle angry


A P P E A R A N C E
Faceclaim || Sakura Kyouko
Eye Color || Red
Hair color || Red
Hair style || Always in a ponytail
Clothes || Mostly casual
Lenght || 1.52
Weight || 30 KG


H I S T O R Y
I came home, and there was nothing left. Zo begon mijn verhaal. Vreselijk. Iedereen was weg, alles was geplunderd. Mijn ouders lichamen heb ik nooit gevonden, maar die van mijn tweeling zusje helaas wel. Het was afgrijselijk om haar dood te zien liggen op de grond. Mijn liefe zusje! Ik hield van haar, we waren twee handen op één buik. En toen was ze dood. Wat er nou precies gebeurd is, weet ik nog niet. Maar wie of wat het gedaan heeft, hij gaat boeten. I'll kill him with my own hands. Iniedergeval, dat was het begin van wat voor mij het einde was. Ik wilde niet verder leven, maar moest wel. Thuis kon ik niet blijven, dus.. Ja.. Ik ging de straat op. Daar kwam ik bij een groepje jongeren die niet helemaal zuiver waren. Ruiten inslaan, geld jatten.. Bah. Maar ik had geen keuze, dus deed ik mee. Tot ik opgepakt werd en in de problemen kwam. De jongeren die ik zag als mijn "vrienden" deden niks om me te helpen. Op eigen houtje heb ik moeten ontsnappen, aangezien het anderes nog wel eens op een verbanning had kunnen uitlopen. Ik had immers onvergetelijke dingen uitgevroten. Maar goed, ik ontsnapte. En ja, daar ben ik nu. Ik loop een beetje rond te dwalen, op zoek naar een bestemming of doel. Of die ooit zal komen? Dat betwijvel ik. Mijn leven wordt nooit meer zoals het geweest is.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

//-Nimble Kyouko-\\

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: Voorstellen :: Je Karakter
-