Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 ~ Topic-aanvraag topic ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


~ Topic-aanvraag topic ~  Empty
BerichtOnderwerp: ~ Topic-aanvraag topic ~    ~ Topic-aanvraag topic ~  Emptydo jul 05, 2012 5:16 am

Hoi!

Heb je, net zoals mij, veel accounts en wil je graag een topic openen met hun, maar zoek je ook nog een tegenspeler erbij?
Wel, dan kun je hier aanvragen, met je eigen principes en regels!

Ikzelf pleur hier mijn accounts neer. Het cijfer tussen haakjes wil zeggen hoeveel topics dat karakter al geopend heeft. Dit getal zal op nul staan voor nu, tenzij er iemand is die een al geopend topic weer terug wil oppikken, maar ik begin graag met een schone lei. Je kan natuurlijk ook gewoon vragen om bijvoorbeeld, stel dat ik met Snow al een topic met je had voor inactiviteit van Tatakai, te vragen of dit topic weer terug opgepikt kan worden. Duidelijk? Okee!

Accounts

- Yusei
- Snow
- Dakotah
- Doja
- Nouch (Plaatje wordt nog aangepast.)
- Danzyl
- Keiji
- Ryota (Plaatje wordt nog aangepast.)

Principes en regels

- Omdat ik ook nog werk heb, doe ik niet meer topics dan drie per karakter.
- Het kan zijn dat er karakters aangepast worden, door bijvoorbeeld een ander profielplaatje of een andere naam.

Bedankt voor hier eens naar te kijken alvast!
Ik hoop dat er een leuk karakter tussenzit! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ranque
Ranque


Ervaring : 68


~ Topic-aanvraag topic ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Topic-aanvraag topic ~    ~ Topic-aanvraag topic ~  Emptydo jul 05, 2012 5:02 pm

Misschien dat Danzyl zich ook kan melden tijdens het gevecht tussen Kakuya en Nathan, en dat hij daarna overgaat naar het 'The Secrets of Tatsu Mountain' topic, om Kakuya te confronteren. En, misschien dat Danzyl maar 2 posts neerzet en dan het topic uitgaat, zodat je niet gelijk twee topics hebt? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


~ Topic-aanvraag topic ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Topic-aanvraag topic ~    ~ Topic-aanvraag topic ~  Emptydo jul 05, 2012 7:21 pm

Sure... Als je even zo vriendelijk zou willen zijn om een linkje te plaatsen?? ^^

Verder nog iemand geïnteresseerd in een ander karakter?
Torch of Snow misschien?? :3
Of Doja, of Yuus, of Keiji, of Ghost, of Dak.. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


~ Topic-aanvraag topic ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Topic-aanvraag topic ~    ~ Topic-aanvraag topic ~  Emptydo jul 05, 2012 8:00 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




~ Topic-aanvraag topic ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Topic-aanvraag topic ~    ~ Topic-aanvraag topic ~  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

~ Topic-aanvraag topic ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» 't teut topic
» 't teut topic
» Topic Requests
» Topic || With one of my chars
» 't teut topic
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: Chillax zone :: Babbelhoekje
-