Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Luka
Luka


Ervaring : 71


[GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH   [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Emptyvr jul 06, 2012 12:08 pm

Okee, titel is lame, maar who cares? xD
Ik zoek dus voor Luka een beste vriend/vriendin. Die persoon is de enige persoon waarop Luka niet eventjes insnijdt of met een lief lachje uitscheld. c: En die vriend/vriendin weet ook helemaal niks van haar sadistische acties. Voordat je je aanmeld, is het handig eventjes wat informatie over Luka hieronder door te lezen, zodat je zeker weet of je daar wel of niet mee kan omgaan. MAAR PAS OP, Luka heeft een redelijk ingewikkeld karakter en ik weet niet helemaal zeker of ik het hieronder helemaal goed kan verwoorden. Dusja.

Le karakter de Luka
Luka kan.. Ja, sadistisch zijn. Ze heeft altijd een mes bij zich wat vastgeplakt zit met tape aan haar rechterarm, waar ze ook een tatoeage met het nummer 3 heeft zitten. Ze lijkt heel schattig en heeft altijd een lief glimlachje, maar kan je met dat liefje glimlachje en twinkelende oogjes ook goed uitschelden. Ze is niet bang en kent eigenlijk alleen het gevoel 'vrolijkheid'. Ze kan zich niet goed in andere mensen verplaatsen en begrijpt het niet dat andere mensen het niet leuk vinden als je zomaar op ze insnijdt xd

De vriend/vriendin
Hij/zij en Luka mogen eigenlijk geen vrienden zijn omdat Luka uit een nobele familie komt, en de vriend/vriendin niet. Karakter mag je zelf beslissen, maakt niet uit. Zolang hij/zij maar veel om Luka geeft, alles voor haar doet en beschermd. En oohja, ze kennen elkaar al en zijn al een tijd beste vrienden.

Aanmeldingen
-Nieuwe char van Char
-Allen
-Ghost
-

Sorry voor slechte beschrijvingen en stuff, maar ik heb haast en moet nu meteen gaan.
*brofist*


Laatst aangepast door Luka op vr jul 06, 2012 2:55 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mako
Mako


Ervaring : 31


[GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH   [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Emptyvr jul 06, 2012 12:11 pm

Ik dacht maybe mijn nieuwe char.
Maar weet niet of ie er goed voor zal zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Luka
Luka


Ervaring : 71


[GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH   [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Emptyvr jul 06, 2012 12:14 pm

Je staat erbij hoor schat. c:
Denk er maar overna, ik zie wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayren
Ayren
YAMIKAGE

Ervaring : 36


[GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH   [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Emptyvr jul 06, 2012 12:40 pm

Allentje misschien? ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghost
Ghost


Ervaring : 88


[GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH   [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Emptyvr jul 06, 2012 12:44 pm

Hmm.. Sja, ik wil Ghost wel aanmelden, maar dan moet ik alleen een beetje aanpassen dat ze al een beste vriendin heeft en zo..
Voor de rest weet ik niet of Ghost geschikt is. Ik weet niet of je zonder gevoel missies doen met moorden sadistisch vindt?
Lees het voorsteltopic maar eens door, kijk maar of ze geschikt is, maar ik voel me er wel voor geïnteresseerd :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Luka
Luka


Ervaring : 71


[GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH   [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Emptyvr jul 06, 2012 2:55 pm

Allrighty, u guys staan erbij ^^.

Stiekem hoopte ik dat er zich maar één goede poster zou melden, dan hoefde ik niet te kiezen, want dat ik niet goed xd Maargoed. Ik denk er nog ff over na.

En btw, hou wel in jullie hoofd dat de persoon die haar beste vriend/vriendin wordt ook niet denkt dat ze een sadist is. Hij/zij vindt haar gewoon een schattig meisje die zich vaak wat kinderlijk gedraagt. Opzich zou hij wel mogen denken dat het raar is dat ze altijd lacht en vrolijk is, maar meer niet. Nu nog niet tenminste. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghost
Ghost


Ervaring : 88


[GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH   [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Emptyvr jul 06, 2012 3:18 pm

Wel, ik voel me zeer vereerd dat ik als goede poster beschouwd wordt, haha ;D
Just take your time :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mako
Mako


Ervaring : 31


[GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH   [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Emptyvr jul 06, 2012 6:23 pm

Pen, hoelang zouden ze elkaar dan al kennen.
Want ik had zo'n ideetje met geheugenverliesergens in zijn verleden waar door hij er niks meer van weet..

Niks meer van zijn verleden, maar als Luka daarna kwam ging het wel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Luka
Luka


Ervaring : 71


[GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH   [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Emptyvr jul 06, 2012 6:25 pm

Het is goed als ze daarna kwam hoor Charretje ^^. Het maakt niet echt uit, zolang ze elkaar maar al kennen en vrienden zijn, voor zover Luka vrienden met iemand kan zijn. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mako
Mako


Ervaring : 31


[GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH   [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Emptyvr jul 06, 2012 6:31 pm

Oké, ik zal trouwens alvast aan ene voorsteltopic beginnen en het je doorsturen.
Dan kun je zien of hij een beetje leuk is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luka
Luka


Ervaring : 71


[GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH   [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Emptyvr jul 06, 2012 6:33 pm

Ja, dat helpt wel bij het beslissen ^^.
Het voorsteltopic van Ghost en Allen kan ik wel lezen, maar die van jou natuurlijk niet. c: En in dit geval moet ik echt beslissen op welk karakter er het beste bij past, en niet op de kwaliteiten van posts. Dus ja, graag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mako
Mako


Ervaring : 31


[GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH   [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Emptyvr jul 06, 2012 7:28 pm

Karakter:
Naam is een serieuze jongen die weinig tot helemaal geen grapjes maakt. Hij is klein en dat haat hij. Meestal zeggen mensen ‘kind’ tegen hem of noemen ze hem schattig. Hij vraagt dan heel rustig om dat niet meer te doen. Nog een ding waar hij een afschuwelijke hekel aan heeft is opgepakt worden. Mensen die een stuk groter zijn dan hem en besluiten hem dan maar in de lucht te houden vind hij niet leuk dus. Hij toont zowat geen emotie, maar is alleen erg droog. Toch vecht hij vanbinnen met zichzelf om alles uit zijn verleden terug te weten te komen.
Veel mensen vinden hem schattig, en hij valt zeker niet op door zijn lengte. Maar dat is juist zijn gevaarlijke kant. Hij is hierbij enorm snel en kan je zomaar enorm snel aanvallen terwijl je eerst nog niks door had.

Verleden:
Wat er vroeger is gebeurt weet hij niet meer door geheugenverlies. Het enigste wat hij zich nog herinnerde was een harde klap bij zijn achterhoofd en dat alles zwart werd. Hij werd helemaal toegetakeld wakker en werd door iemand gevonden die hem hielp beter te worden. (Als je wilt zou dit Luka kunnen zijn, maar ik weet niet of ze dat zo snel zou kunnen doen. Het is een optie.)


Ik had dit even heel snel geschreven voor je.

De naam zou ik nog moeten verzinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luka
Luka


Ervaring : 71


[GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH   [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Emptyvr jul 06, 2012 7:31 pm

Hmnhmnhmn, de nieuwe char van Char staat me wel aan ;D
Ik denk dat ik voor hem ga ^^. Sorry Freedje en M'non, maar de nieuwe char van Char lijkt me toch het beste voor Luka. c: Ze lijken me een leuk duo.

Oftewel Charretje, u is het geworden!
Zullen we de rest via pb bespreken? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mako
Mako


Ervaring : 31


[GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH   [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Emptyvr jul 06, 2012 7:35 pm

Wiehh, super!!

Oké. Is goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




[GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH   [GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[GZ] BEST BUDDY FOR EVAAAH

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: RPG :: Accountmarkt
-