Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 Wandering betweeen here and there.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jamal
Jamal


Ervaring : 510


Wandering betweeen here and there. Empty
BerichtOnderwerp: Wandering betweeen here and there.   Wandering betweeen here and there. Emptyza jul 07, 2012 10:15 pm

Eerst een lach. Toen een traan en als laatst kwam een frons. Het was alsof de aarde, nee, de mensen op de aarde niets anders deden dan plezier maken, vervolgens huilen of zielig doen en daarna de moed verzamelen om boos te worden - het was niet juist om te zeggen dat het hem niets interesseerde. Aangezien het dat wel deed, de verschillende emotie's van mensen; verdriet, pijn, angst, hij wou ze allemaal zien! Hij houdt van mensen, al had hij daar soms zijn twijfels over..maar die verdwenen altijd al snel omdat hij altijd moest lachen als mensen ruzie aan het maken. Waarom? Het was gewoon hilarisch, in de meeste gevallen zou hij wachten en kijken hoe de ruzie erger werd en soms - helaas - opgelost werd. Het kwam zelden voor dat hij zich er mee bemoeide en al deed hij het gebeurde het achter de schermen, als er gevochten werd kwam hij sowieso niet naar de scené. Hij was zwak en misschien wel een grote schijterd. Dat zou alleen geen probleem zijn, want vluchten kon hij altijd; soepel en snel. Er waren tijden - en dit was er één van - waar hij zich echter helemaal niet met mensen bemoeide. Wilt hij alleen zijn? Vlucht hij? Is hij ergens bang voor? De eerste reden kwam het meest in de buurt aangezien hij beter kon denken als hij alleen was. Denken over plannen om het volgende slachttoffer te laten lijden. Ze hoop geven en later afwijzen, daar deed je ze extra veel pijn mee. Gelijk negatieve dingen zeggen had geen enkel nut, want ze wisten het toch al. Anders zou hij nooit op de persoon afgestapt zijn.

"Het verveelt." hij schopte een stuk oud hout weg, tot zijn frustratie lukte het hem niet om hem in het huis te schieten. Het was nooit leuk om je doel te missen, of om te verliezen; zelfs niet bij een kinderspel. Peinzend beet hij op zijn nagel, denkend over wat hij moest gaan doen. Zonder er bewust van te zijn was hij gaan zitten op een onstevig stuk steen, er waren hier geen mensen te vinden..Dat vermoedde hij iniedergeval na het zien van de verlaten stad, City of the Lost..? Zo werd de plek genoemd, als hij het goed onthouden had. De echte naam van de stad is onbekend, agh, de geschiedenis van een andere Country boeide hem niet. Van zijn eigen Country eigenlijk ook niet, het heden was een miljoen keer interessanter dan het verleden. Omdat niemand weet wat er zal gebeuren, bovendien, wat is het nut om te weten wat er in het verleden is gebeurd? Soms werd hij er knettergek van, alles ging maar over oorlog, oorlog, arme landen. Jajaja, dat weten we nu ook wel; tuurlijk was het sneu voor ze, tuurlijk moeten we ze helpen. Dát weten we, en we hoeven het geen duizend keer te horen. Verras ons, zeg iets interessants! Zucht. Hij werd soms...like heel erg boos over onnozele dingen, maar hij had wel gelijk en zou nooit toegeven dat hij geen gelijk had. Zelfs al weet hij dat de ander het goed heeft. Hij haatte het om die eigenschap toe te geven, deed het dan ook niet en het beviel hem prima. Zoveel contact had hij niet met andere. Dus ja. Hij stond op en verborg zijn handen in zijn zakken, de wolken werden donkerder en het begon al te miezeren. Het begon steeds harder te regenen, snel deed hij zijn capuchon op - hij had geen zin om een afdak te zoeken, het deed toch geen pijn. Hij liep nog niet heel lang of hij zal een onopvallend gedaante, het was moeilijk te zien door de regen en zijn capuchon. Voor een seconde dacht hij dat het een geest was, er waren veel roddels over verspreid rond deze plek, daarbij zag het er nogal spookachtig uit met dit weer. "Kiekeboe." een grijns sierde zijn lippen. Een meisje of een jongen? Zelfs dat kon hij nog niet zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tatakaisekai.actieforum.com
Luka
Luka


Ervaring : 71


Wandering betweeen here and there. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandering betweeen here and there.   Wandering betweeen here and there. Emptyza jul 07, 2012 10:52 pm





kabosoi higa kokoro no hashini tomoru
itsuno manika moehirogaru netsujou
watashino chou fukisokuni tobimawari
anatano teni rinpun wo tsuketa

karamiau yubi hodoite kuchibiru kara shitaeto
yurusarenai kotonaraba naosara moeagaruno


Lief dagboek, eigenlijk mag ik het huis niet meer alleen verlaten sinds het laatste incident. Tja, mijn ouders vonden het niet zo leuk dat er een pissige man aan de deur stond wiens gezicht aan stukken was gescheurd. Hij beweerde dat ik het was geweest. Nou, natuurlijk heb ik niet toegegeven. Ik zou nog eens verbannen kunnen worden door dat soort acties. Maar blijkbaar geloofden mijn ouders me niet echt helemaal. Helemaal pissed, dat waren ze. Of ik hun "goede naam" niet wilde besmeuren. Bah, wat een zeikerds. Die man botste tegen me aan toen ik groenten ging halen op de markt, moet hij dat maar niet doen. Eigen schuld, dikke bult. Had hij maar beter uit zijn doppen moeten kijken. En toch bleef ik de hele tijd glimlachen. Raar geval is het eigenlijk, emoties. Wat zijn het nou precies? Weet jij het, Lief dagboek? Het is iets erg mysterieus. Volgensmij heeft niemand er een antwoord op en begrijpt de meerderheid van de mensen het niet. En ik al helemaal niet. Waarom vinden mensen het nou zo'n groot probleem als je op ze insijd? Als ze het verdient hebben, heb je het verdient. Dan moet je niet zeuren, want ik kan je nog wel meer aan doen dan lieflijk op je gezichtje insijden. Je hebt geluk dat je dan nog leeft. Weetje, Lief dagboek, eigenlijk moeten mensen maar zoveel mogelijk uit mijn buurt blijven. Als ze het zo naar vinden dat ik op ze insijdt, is dat voor hun de beste optie. Want ik ga daar écht niet mee stoppen hoor. Ik kom nota bene uit een nobele familie, wat denken ze wel niet? De enige die mij mag aanraken is Mika. Hij is de enige jongen die ik geen pijn zou kunnen doen. Maar hem ken ik ook al zo lang, en hij is zo schattig! Echt zo'n klein kindje, alhoewel hij waarschijnlijk ouder is dan ik. Hij doet serieus alles voor me, probeert me ten alle tijden te beschermen. Misschien leest hij nu ook wel mee, je weet maar nooit. En eigenlijk zou hij ook bij me moeten zijn als ik het huis verlaat. Maar nu is het even niet zo. De jongen denkt dat ik slaap, veilig in mijn bedje lig. Ha, sukkeltje. Schattig sukkeltje.

dakiyosete hoshii tashikamete hoshii
machigai nado naindato omowasete
Kiss wo shite nurikaete hoshii
miwakuno tokini yoishire oborete itaino


De wolken werden ineens donkerder en regen begon neer te storten op het roze harige meisje onder hem. Ze was hier eigenlijk zonder reden, wilde gewoon wat vrijheid hebben. Dat het begon te regenen, maakte haar niks uit. Luka glimlachte toen ze de koude druppels water op haar gezicht voelde plenzen. Het meisje gooide haar armen in de lucht en richtte haar twinkelende blauwe er ook op. De kleding die ze aan had begon al aardig nat te worden. Ach, wat maakte het uit. Ze had thuis genoeg kleding, en dit setje kon ze dan wel missen. Het was niet dat ze iets bijzonders aanhad. Gewoon een kortje rokje, schoenen met lange kouzen en een shirtje met lange mouwen. Het shirtje was paars, het rokje nog donkerder paars en de schoenen bruin. Het pastte goed bij haar roze, lange haar wat sierlijk over haar schouder viel. Luka leek net een klein meisje, lief klein en schattig. Er was alleen één verschil: Dit waren totaal niet de woorden waarmee je haar moest beschrijven. In feite was ze een ware sadist, al begreep ze daar niks van wanneer mensen dat tegen haar zeiden. Eigenlijk maakte het haar ook niet veel uit. Luka leefde deels in haar eigen wereldje en mengde de mensen om haar heen erin, waarbij ze niet besefte dat het geen droom was en je in de echte wereld niet zomaar mensen pijn kon doen. Het het was misgegaan wist ze niet. Het was gewoon zo.
Luka voelde de druppels nog steeds op haar gezicht plenzen. Haar pony kleefde aan haar voorhoofd, net als de rest van haar haar wat doorweekt was. 'Rain, rain, go away. Come again another day. All the world is waiting for sun,' klonk haar stem hardop en haarzuiver. Ze lachtte even, totdat ze een stem vanachter hoorde. Haar glimlach vervaagde en haar ogen stonden leeg. Ze hield niet van vreemde mensen. Eerste indrukken vielen haar altijd zwaar. Want ja, iedereen vond haar toch maar lief en schattig, een wezen wat alleen een lief snoetje had en verder oerdom was. Zo kwam ze ook over, alleen was het totaal niet zo. Ze keek onderzoekend naar het figuur vlak achter haar. Moeilijk te onderscheiden. Met haar hand voor haar ogen liep ze wat dichterbij. Een jongen, redelijk knap en ietwat ouder dan zij was. Nou, eigenlijk erg knap. De glimlach en twinkeling in haar ogen verschenen weer op haar snoet en ze keek hem lachend aan. 'Schrik,' zei ze met het schattigste glimlachje ooit. 'Hi, ik ben Luka Megurine. En jij?' Altijd raar dat ze, ondanks haar afkeer van andere mensen, toch altijd een gesprek begon. En het vreemde was dat het voor die andere persoon ook altijd zo lief bedoeld leek te zijn, terwijl ze eigenlijk al in haar hoofd aan het bedenken was wat ze deze keer met haar mes kon doen. Interessant.


sokubaku shite motto hitsuyouto shite
itoshiinara shuuchakuwo misetsukete
"okashii" noga tamaranaku sukini naru
ikeru tokomade ikeba iiyo

mayoikonda kokoro nara kantanni tokete yuku
yasashisa nante kanjiru himanado nai kuraini





Laatst aangepast door Luka op ma jul 09, 2012 2:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamal
Jamal


Ervaring : 510


Wandering betweeen here and there. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandering betweeen here and there.   Wandering betweeen here and there. Emptyzo jul 08, 2012 12:19 am

,,Schrik" de grijns verdween al snel van zijn lippen, even hield hij zijn hoofd nadenkend schuin. Zonder echt een reden waar hij een duidelijk antwoord voor had. ,,Hi, ik ben Luka Megurine. En jij?" iets beviel hem niet. Haar uitstraling waarschijnlijk, schattig, nee, heel schattig zou je haar kunnen noemen. Hij had echter nooit interesse gehad in het schattige type, het sexy type was meer iets voor hem. Met beide kon hij even goed spelen, al waren er ook van die mensen met twee persoonlijkheden of dat ze eigenlijk een heel ander karakter hadden. Dáár hield hij natuurlijk rekening mee en dat was ook de reden waarom hij - bijna - nooit in zo'n val zal lopen van een vrouw. "Lukas." de namen leken op elkaar, één letter verschil; zijn naam had er een s achter geplakt. Langzaam liep hij naar haar toe, plots waaide er een flinke wind over het gebied en zijn capuchon had zich overgegeven en besloot zijn hoofd maar nat te laten worden. Hij had geen zin om de moeite te doen om zijn capuchon weer om te doen. "Marshall C. Lukas" hij was trots op zijn naam, maar toch haatte hij het. Toen hij zeer dicht op haar stond stopte hij met lopen, er zat geen twintig centimeter tussen hun. Op de regen na was het stil, hij keek haar recht aan in haar ogen. Bijna wachtend op de woorden van madam. Een grijns sierde zijn gezicht, langzaam reikte hij met zijn hand uit naar haar gezicht en pakte zacht haar kin beet. Zijn gezicht ging dichter naar het hare toe. "Hoor je wel alleen buiten te lopen, hiér?" zei hij, het klonk eerder minachtend dan plagend. Hij liet haar kin los en zette een stap achteruit, in geval ze iets zal doen. Wachten hield hij zijn hoofd wat schuin, dit kon leuk worden; maar dat hing allemaal af van haar reactie..dan nog, waarschijnlijk vermaakte het hem wel. Wat haar reactie ook was. Meestal wist hij want mensen gingen doen, omdat hij ze zo vaak bekeek maar er zaten uitzonderingen tussen. Daarbij was hij geen God, of iets anders waar een deel van de wereldbevolking in geloofd. Hij? Hij niet, als zoiets bestond was hij nooit zo geworden en ging er niemand dood. Werkelijk. Hij geeft iedereen een twede kans en in het andere verhaal laat hij ze aan hun lot over. Maar goed, dat was zijn mening. Megurine, de naam schoot hem ineens naar binnen. Het kwam hem bekend voor en hij had al zo'n vermoeden. Een Nobele Familie, net als Marshall waarschijnlijk. Hij was echter niet zo'n freak die daar helemaal over geboeid was, al behandelde hij in de meeste gevallen ze wel met respect. Iniedergeval meer dan met het 'gewone' volk. Er waren uitzonderingen, mensen die hij niet mocht of zwakker dan hem waren. Of leken. Hij liet zijn ogen over haar lichaam glijden, waarna hij zijn lippen aflikte. Het ging altijd automatisch; de reden wist hij nog steeds niet.

- Lé derp
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tatakaisekai.actieforum.com
Luka
Luka


Ervaring : 71


Wandering betweeen here and there. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandering betweeen here and there.   Wandering betweeen here and there. Emptyma jul 09, 2012 11:46 am





Even if I point this sharp edge of my silver sword at you
I know you will just give a smile and want nothing else


Lief dagboek, waarom is alles toch zo zwart? Waarom zien mensen de vreugde van het leven niet? Het is toch heerlijk om alleen in een verlaten stad te lopen terwijl het gevaar op de loer kan liggen? Ik kan mezelf goed verdedigen, dus ik hoef nergens bang voor te zijn. Maar het gevoel van de zwakke, het gevoel dat je elk moment een mes in je rug kan hebben, dat voelt toch ook goed? Waarom kunnen mensen daar niet blij om zijn? De spanning die je voelt als je moet vluchten, of de adrelaline als je een reden hebt om iemand pijn te doen. Dat voelt gewoon zo goed! Misschien is dat de reden waarom ik altijd blij ben. Die glimlach is niet van mijn gezicht te plukken en mijn ogen blijven maar twinkelen. Nou.. Als ik echt boos ben is het denk ik wel anders. Niet dat ik ooit eens echt boos ben geweest. Het is gewoon te leuk, die spanning en een reden om iemand pijn te kunnen doen. Dan kan je niet boos blijven, alleen maar lachen. Ik hoor vaak genoeg zeggen dat ze het niet zo leuk vinden als ik op iemand insnijdt en dat ik ermee moet stoppen, maar ik begrijp het gewoon niet? Waarom rennen ze dan schreeuwend weg? Ik snap mensen soms echt totaal niet. Rare wezens. Waarom ben ik zo duidelijk in wat ik vind, maar andere mensen niet? Emoties, tjah, het is een raar gegeven. Waarom god het heeft uitgevonden, weet ik niet. We waren beter afgeweest zonder, dat weet ik zeker. We hebben er niks aan en het laat ons denken het slecht is om op iemand in te snijden. Misschien dat de emotie vrolijkheid mag blijven, maar dat was het dan ook wel. Dan leefde de hele wereld op een roze wolk en was het waarschijnlijk niet verboden om op iemand in te snijden. Hopelijk gaan mensen nog eens inzien dat het echt niet zo erg is, dat het het leukste is wat er bestaat.

Each of us had a world
Just one difference between us...what to protect
I called your name out again and again
Knowing that you couldn't hear me


De jongen was zeer knap. Eigenlijk zelfs een beetje angstaanjagend. Hij stelde zichzelf voor als Luka. Grappig, die namen leken erg veel op elkaar. Door dat rare feit werd haar glimlach nóg vrolijker, voor zover dat kon. Ze voelde de spanning tussen de twee wezens, heerlijk dat gevoel. 'Marshall C. Lukas,' stelde hij zich met zijn hele naam voor. Marschall.. Dat kwam Luka bekend voor. Als ze het goed had, was Marshall een nobele familie in de Darkness Country. 'Aangenaam kennis te maken, Lukas,' zei ze met een vriendelijke, zuivere stem. Nogs teeds was die rare glimlach rond haar mond geplakt. Sommige mensen vonden het raar dat je altijd maar glimlachte. Maar Luka wist niet anders. Het leven was gewoon zo mooi. Al die spanningen en onverwachte dingen die elk moment konden gebeuren, Luka smulde er van. Er was maar één ding in haar leven wat ze vervloekte en met heel haar hard haatte, en dat was haar vader. Maar daar bleef ze zo veel mogelijk bij uit de buurt. En als ze dan eens bij hem in de buurt moest zijn, had ze nog altijd Mika die haar ten alle tijden zou beschermen. En daarbij was ze zelf ook niet bang om haar vader pijn te doen. Alleen wist ze at als ze dat deed, het klaar was. Ze zou geheid een outlaw worden. Maar daar ging het nu niet om. Want de spanning werd nog groter. Lukas kwam dichterbij haar. Zijn capuchon waaide van zijn hoofd waarbij zijn haar nat werd en dus zeer sexy op zijn hoofd bleef plakken. Ondanks de adrelaline die Luka door haar lichaam voelde waaien, bleef ze glimlachen, al werd de twinkeling in haar ogen kleiner bij elke stap die Lukas zette. Hij moest niet dichterbij komen, zeker niet. Ze hield niet van contact met andere mensen. En toch deed hij het. Er zat nog geen 20 centimer tussen de twee personen. Om het nog erger te maken dan dat het al was, pakte hij haar kin vast en keek haar met een grijns aan. 'Hoor je wel alleen buiten te lopen, hiér?' zei hij minachtend. Luka deed er niks tegen en bleef glimlachen, al was de blije twinkeling in haar ogen geheel verdwenen. Ze voelde dat haar kind werd losgelaten en Lukas liep achteruit. Enkele seconden wreef Luka met haar hand over haar kind, en richtte haar blik toen weer met een super liefe glimlach op hem. 'Nee, ik hoor hier niet alleen buiten te lopen.' Ze lachtte even, niet hard maar wel schattig. Alsof ze iets heel ondeugends had gedaan. Toen zakte haar glimlach voor enkele seconden weg en leek haar blik wel duivels. 'Maar als ik jou was zou ik me niet meer aanraken.' Glimlach weer terug. Die glimlach kon soms komen en gaan. Luka draaide een pluk haar rond haar rechter wijsvinger en bleef gewoon glimlachen. De spanning die er in de lucht hing deed haar goed, ze werd er vrolijk van. 'Ik hou er niet zo van als mensen me aanraken, dus wil je dat alsjeblieft niet meer doen?' Ze vroeg het lief en schattig, maar de dreiging in haar stem was toch te horen. Lief schattig kind, was eigenlijk een duivel.

#Sorry voor de falendheid -.-'#

Even if red drips are cold
It won't break my sword and heart

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Wandering betweeen here and there. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandering betweeen here and there.   Wandering betweeen here and there. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Wandering betweeen here and there.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: Countries ::  :: City of the Lost-