Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 *** REAL BATTLES ***

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zin
Zin


Ervaring : 422


*** REAL BATTLES *** Empty
BerichtOnderwerp: *** REAL BATTLES ***   *** REAL BATTLES *** Emptydi okt 30, 2012 3:31 pm

Ik heb een enorm gaaf idee gekregen, dankzij een vriend van mij. Deze vriend ging gisteravond op IMVU, en ging als Akatsuki lid roleplayen. Wat blijkt dus:

- Hij maakte verhaaltjes zoals we hier doen
Maar alle gevechten enzo werden op IMVU gehouden,
dat bracht me op het idee:

Zullen we de gevechten op IMVU doen?
IMVU is volgens mij nog geen eens 500 mb, en je kunt er alles kopen met het gratis geld dat je daar krijgt, dus Naruto kleding, technieken uit Naruto enzovoorts.

IMVU is normaal gesproken een soort 3D habbo hotel met animaties en dergelijke, maar we kunnen er dus ook onze gevechten op houden.
Je kunt er ongelimiteerd accounts op maken netzoals op dit forum, alleen een nieuw emailadress is nodig, ook kun je bestaande accounts verwijderen.

Kort samengevat:
- Grootste deel RP hier
- Gevechten (sparren, echte gevechten etc) op IMVU.

Voordeel:
- Meer spanning tijdens het gevecht
- Meer het RP gevoel dan dat je alles moet typen

Nadeel:
- Sommige jutsu's zijn nog niet ontworpen
- Er is niet echt een HP systeem
- De jutsu's enzo zijn niet altijd direct gericht op je tegenstander
- Niet alle kleding is te koop (tenzij je een echte anime karakter hebt, de kleding van Naruto/Sasuke enzovoorts heb je allemaal natuurlijk wel)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Nathan


Ervaring : 205


*** REAL BATTLES *** Empty
BerichtOnderwerp: Re: *** REAL BATTLES ***   *** REAL BATTLES *** Emptydi okt 30, 2012 3:39 pm

dat zou betekenen dat nathan een passief karakter meot worden... net als al mijn karakters, aangezien ik gewoon een fulltime baan en school heb


conclusie: neen dank u
Terug naar boven Ga naar beneden
 

*** REAL BATTLES ***

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: Overleg :: Ideeën
-