Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 GetAmped2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zin
Zin


Ervaring : 422


GetAmped2 Empty
BerichtOnderwerp: GetAmped2   GetAmped2 Emptyzo dec 30, 2012 4:34 pm

Een game waarbij alles mogelijk is! Je kunt meedoen aan het GAT tournament, vechten tegen andere in de GAT-tournament Battle Royal of op de straten van Wingdom, in de downtown! Of zelfs in de bergen, de Great Avyon! Alles is mogelijk, word een held en vecht met de Megaforce tegen het Val Shark leger! Of gooi je geld weg in de Lucky Draw met kans om een van de rare accesoires te winnen!

Niets is een woord dat niet bij het woordenboek past in Wingdom, alles kan en is mogelijk, zolang je er maar voor vecht!
Koop kleding, of bewerk ze en maak een geheel nieuw karakter dat nog nooit is gezien! Koop accesoires die je helpen in een gevecht, koop decoraties voor de extra aan je look! Word een normale fighter in de Saga Style van Master Saga, ga voor de wapens en granaten met de Soldier Style, word een spion, een van de snelste, met de meeste techniek, of deel harde klappen uit met je vuisten en je ijsadem als een Hero! Word een van de wilde beesten uit Wingdom, of zelfs een robot!

Alles is mogelijk en kansen zijn er genoeg om jezelf te bewijzen,
word lid van een guild, vecht met je vriendenkring,
word een duellist en word de #1 Duelist, wekelijks of zelfs all-time!

Go for GetAmped2
De game waar alles mogelijk is!
www.getamped2.com!

Een best wel zielige trailer, de game is 100x beter geworden aangezien dat 3 jaar geleden is. Ik maak waarschijnlijk zelf nog wel een trailer hiervoor.

Mijn naam:
Azzimi, meest actief
Sweet Noir, op Azzimi na 't meest actief
xGale, niet echt actief op dat account

Bij deze invite ik jullie tot GetAmped2, lijkt het je leuk registreer op de site en voeg zowiezo mijn accounts toe zodat ik met je kan spelen (en je dus vanaf begins af aan kan helpen).

Groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
 

GetAmped2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: Chillax zone :: Game Zone
-