Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 Afwezigheidstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ghost
Ghost


Ervaring : 88


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyzo jul 15, 2012 4:11 pm

Ook ik kan minder actief zijn omdat ik drie dagen meot werken van 8 - 17u, nog andere fora's heb om op te reageren en verhalen onderhoud waar ik elke dag genoodzaakt aan ben om te schrijven. Sorry xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse
Alphonse
KAZEKAGE

Ervaring : 14


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptydo jul 19, 2012 9:10 pm

Vanaf morgen ben ik een week op vakantie~<3 en daar hebben we geen internet :\

xxx'
Mayo
Lukas, Ryou, Mayu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghost
Ghost


Ervaring : 88


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyvr jul 20, 2012 5:24 am

Veel plezier!! x

--

Het kan zijn dat ik dit weekend afwezig ben omdat vrienden op bezoek komen.
Ook volgend weekend kan i ker misschien op, ik ga naar een vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aylan
Aylan


Ervaring : 3


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyza jul 21, 2012 6:08 am

Ik ben vanaf vandaag 3 weken op vakantie en kan dan niet online komen.

Dit geldt voor Allen & Alyan ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyma jul 23, 2012 6:36 pm

Okal ben ik net terug van Griekenland, heeft m'n moeder al geboekt voor een camping in Valkenburg, in Limburg. Daar ben ik van woensdag tot en met maandag, volgens mij, vijf dagen dacht ik. Daarna is het wel over met de vakanties, hoop ik tenminste, aangezien mijn hond niet meekan en daarom altijd moet wennen als we terugkomen en wegzijn.

Dit geld voor:
Kakuya, Suigetsu, Igneel, Grimmjow, Ugatsu, Tichondrius, Gajeel, Ranque en B.
~ 25 juli tot 30 juli ~

--
Verder, fijne vakantie iedereen. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Nanami
Nanami


Ervaring : 69


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyzo aug 19, 2012 8:04 am

Ik ben vanaf de 19 te totde 25ste weg.
Doeidoei mensjes. Ik ga op kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luka
Luka


Ervaring : 71


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptydi aug 21, 2012 8:26 am

Er gaan wat dingen om in mijn privéleven wat er voor kan zorgen dat ik minder aanwezig ben [Ik was toch al heel erg afwezig, maargoed]
Ik heb geen idee hoe lang dit duurt.
Geld alleen voor Luka en Tanner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurono
Kurono


Ervaring : 6


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptywo nov 21, 2012 8:44 pm

Kut school T^T
Ik heb op het moment vrijwel geen vrije tijd door die verrekte toetsen. Te veel leerwerk, te veel inhalen, te veel huiswerk. Ik ga dood hier. Zit tot ongeveer 10 uur aan mijn huiswerk en ben dan al om vier uur begonnen. Mijn leven draait op het moment om school. (Ik sta a.t.m. op niet overgaan. Moet serieus vrijwel al mijn cijfers ophalen). Hierdoor ben ik eigenlijk gewoon niet aanwezig. Helemaal niet. Het is een wonder dat ik nu voor een kwartier achter de pc kan, maar ik verwacht niet dat dit nog vaker deze week gaat gebeuren. Mijn welgemeende excuses iedereen D;
Dit geld alleen voor Kurono.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ririchiyo
Ririchiyo
MIZUKAGE

Ervaring : 3


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyza dec 22, 2012 8:00 pm

Judith aka Senichi is van 22 december tot 29 december afwezig. Ze is op vakantie en vroeg het me te melden (;
Dit geld voor haar, niet voor mij.

xoxo Romy
Terug naar boven Ga naar beneden
Zalvane



Ervaring : 11


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptydo feb 28, 2013 7:34 pm

Ik ben vanaf morgen het hele weekend weg naar Texel en de kans is klein dat ik internetverbinding kan krijgen dus online komen gaat waarschijnlijk niet lukken.

Geld voor Toshiro & Zalvane
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Afwezigheidstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: Voorstellen :: In RL :: Vertrek
-