Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 Dood en verderf

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zin
Zin


Ervaring : 422


Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Dood en verderf   Dood en verderf Emptyma aug 15, 2011 11:51 am

Hoe zou je je voorganger doden?
Simpel. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Yazuki
Yazuki


Ervaring : 521


Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dood en verderf   Dood en verderf Emptyma aug 15, 2011 11:54 am

Ik zal hem naar mijn eigen wereld sturen met mijn oogtechnique en hem daar eerst lekker martelen >3
Daarna zou ik mijn vuur op hem loslaten en hem levend verbranden om als laatste mijn Katana door zijn hart te steken =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dood en verderf   Dood en verderf Emptyma aug 15, 2011 11:55 am

Dat.. was pijnlijk en gemeen Sad

Niet, maar als 't moest pijnloos
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheena
Sheena


Ervaring : 128


Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dood en verderf   Dood en verderf Emptyma aug 15, 2011 11:56 am

hurr.. Die is moeilijk. Eerst zou Sheena al haar summons op hem loslaten, om vervolgens haar cardseals op te gebruiken, en daarna met de Gobi een voor een de staarten op hem los te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dood en verderf   Dood en verderf Emptyma aug 15, 2011 11:58 am

Kakuya flipt 'm nu >Sad
Hij zou zijn Dead Soul Technique gebruiken om de hele dode mensheid en beestheid op haar los te laten, waarop hij vervolgens al der botten een voor een breekt, der ogen deruit trekt, der overal opensnijden en er zout in doen, en dan vervolgens haar vastgebonden levend begraven bij mieren, bloedzuigers en andere enge insecten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yazuki
Yazuki


Ervaring : 521


Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dood en verderf   Dood en verderf Emptyma aug 15, 2011 12:00 pm

Nou vooruit omdat je zo lief was voor Yazuki ^^
Gebruikt ze haar katana en steekt je bam neer. Pijnloos en snel =)

Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dood en verderf   Dood en verderf Emptyma aug 15, 2011 12:08 pm

Steekt een zwaar recht door je hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheena
Sheena


Ervaring : 128


Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dood en verderf   Dood en verderf Emptyma aug 15, 2011 12:09 pm

Simpel. Card seal: Wind Shredder. Niet echt pijnloos, wel snel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Grimmjow
Grimmjow


Ervaring : 44


Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dood en verderf   Dood en verderf Emptyma aug 15, 2011 12:15 pm

Great Speed Technique, Wind Speed Technique, en dan er volop op los slaan met zijn Chakra Blades. Binnen een paar seconde ben je dood Smile
Niet pijnloos, wel snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamal
Jamal


Ervaring : 510


Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dood en verderf   Dood en verderf Emptyma aug 15, 2011 5:54 pm

Zal haar Katana tevoorschijn halen en hem doormidde hakken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tatakaisekai.actieforum.com
Zin
Zin


Ervaring : 422


Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dood en verderf   Dood en verderf Emptyma aug 15, 2011 5:55 pm

Haar verlammen en der voeren aan de doden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yazuki
Yazuki


Ervaring : 521


Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dood en verderf   Dood en verderf Emptyma aug 15, 2011 5:56 pm

Recht in zijn hart. Meteen dood =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Grimmjow
Grimmjow


Ervaring : 44


Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dood en verderf   Dood en verderf Emptyma aug 15, 2011 5:58 pm

Haar verlammen, der voeren aan Yogensha (Triple-Headed Snake Summon)
Snel, pijnloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Nathan


Ervaring : 205


Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dood en verderf   Dood en verderf Emptyma aug 15, 2011 9:53 pm

een pijl schieten, en als hij hem wil blocken, zijn bulletbend gebruiken zodat hij net 1 CM langs zijn block gaat, en zo ergens achter in zijn oogkas eindigt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dood en verderf   Dood en verderf Emptydi aug 16, 2011 7:25 am

Oei, nu ben ik mad. Beetje me andere account vermoorden Sad

Ik loop met Nathan door de stad en gebruik daarna Soulbane op hem, waardoor de stad hem op gaat jagen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Nathan


Ervaring : 205


Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dood en verderf   Dood en verderf Emptydi aug 16, 2011 7:40 am

maar nathan is sexy, dus hij gaat toch niet zo snel dood Very Happy



shadowstep gebruiken, om zo achter je te komen, en je dan van achter neersteken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dood en verderf   Dood en verderf Emptydi aug 16, 2011 7:43 am

Illusion of One Thousand Murders, en vervolgen zijn kop eraf rukken via zijn Chainblade, met de Chain ofcourse.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Dood en verderf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dood en verderf   Dood en verderf Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Dood en verderf

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: Chillax zone :: Game Zone
-