Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 Yay

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Satsuji
Satsuji


Ervaring : 305


Yay  Empty
BerichtOnderwerp: Yay    Yay  Emptyma aug 15, 2011 2:11 pm

~ De gebieden vind ik eigenlijk best wel on- orgineel, de bergen?
De gebieden kunnen best wel een naam hebben, zoals Tatsu Mountain's.
Tatsu komt van Tatsumaki wat Tornado in ut Japans is.
En de Maki fields, wat ook van Tatsumaki komt, voor het oosten.

Oost
Tatsu Mountain ~ Gwn The Mountain's
Maki Fields ~ Een van de weinige velden in Tatakai Sekai. Sterke winden zijn aanwezig op dit veld, toch blijft het een leuke plek om langs te komen. Vele mooie bloemen groeien hier wat het een mooi uitzicht geeft.
Soyokaze Hills ~ Het gebied wat tussen de Maka fields en Tatsu Mountain zit. De gras begroeide heuvels zijn leuk om te klimmen. Dit gebied zit vlak naast de wind clan. Als je naar de wind clan gaat moet je dus sowieso lang de Soyakaze hills

Zuid
Suto Beach ~ Het enige strand wat te vinden is Tatakai Sekai. Dit gebied is waar de Water Clan members hun Jutsu's uitoefenen, daarom is een gedeelte van het strand afgesloten. Het andere gedeelte van de strand word bezocht door mensen van heel Tatakai Sekai.
Rimu River ~ Een rivier dat door heel Tatakai Sekai stroomt, de rivier is natuurlijk heel niet diep. Je zou er makkelijk door kunnen lopen als de stroom snelheid niet zo snel was. De rivier komt uit bij The Lake.

West
Netsu Vulcano ~ Een grote vulkaan die zich bevind naast de Light Clan, toch is het gebied officieel van de Fire clan. Vele rare dieren komen voor in de Netsu Vulcano, ze zullen je aanvallen zonder reden dus kom hier niet zonder ervaring.

Dat is wat er tot nu toe uitkomt =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Yay  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yay    Yay  Emptyma aug 15, 2011 2:13 pm

Ik vind vooral Netsu Vulcano leuk. Ga zo door Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Yay  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yay    Yay  Emptyma aug 15, 2011 2:13 pm

Dit vind ik best wel cool ideetjes. Ik bedoel: een grasveld, eventueel een waterval (die stond er niet bij, maar toch) en een paar bergen, vulkaan... :P Is wel meer RPG-ruimte dan D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Yay  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yay    Yay  Emptyma aug 15, 2011 2:14 pm

Zoals Yuus zegt, meer RPG ruimte. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Yazuki
Yazuki


Ervaring : 521


Yay  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yay    Yay  Emptyma aug 15, 2011 2:24 pm

Ik vind het te gek! Vind ze eigenlijk allemaal erg leuk met orginele namen! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Yay  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yay    Yay  Emptyma aug 15, 2011 2:26 pm

Ideetje voor de Water Clan misschien:

Strong Waterfall ~ Hier is een grote waterval waar trainingen gehouden worden door de Water Clan-leden. Achter de waterval zit een geheime grot, maar omdat de stroming zo sterk is, redden de meesten het maar tot in het midden van de waterval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamal
Jamal


Ervaring : 510


Yay  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yay    Yay  Emptyma aug 15, 2011 2:28 pm

Ik vindt het leuke gebieden er komen zeker meer gebieden bij omdat reizen ook leuk is.

Wat vinden jullie van deze regel: Je mag niet op meerdere plaatsen tegelijk zijn én je kan niet zo van het Noorden naar het Zuiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tatakaisekai.actieforum.com
Satsuji
Satsuji


Ervaring : 305


Yay  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yay    Yay  Emptyma aug 15, 2011 2:29 pm

Jullie kunnen ook een bepaalde aantal topic's tegelijkertijd zetten, dus 2 of 3 ofzo o=
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Yay  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yay    Yay  Emptyma aug 15, 2011 2:30 pm

Ik denk dat heel veel mensen dat gaan vergeten en hoe zou je er anders over kunnen typen om naar het noorden en het zuiden te gaan? Een trein hebben ze immers niet. En over je eerste regel: ik vind het eigenlijk leuker als iedereen vrij qua het aantal topics is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Yay  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yay    Yay  Emptyma aug 15, 2011 2:31 pm

Dat van Noorden naar Zuiden ineens kan niet, maar ik vind wel dat je in 't Noorden bijv. op meerdere plekken kunt zijn. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Yay  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yay    Yay  Emptyma aug 15, 2011 2:32 pm

Nee, maar dan kun je toch ook gewoon zetten dat je een dag onderweg bent geweest? dan zet je in je inventaris gewoon een flesje drinken neer en schrijf je dat je een kip hebt gevangen of zo D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Yay  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yay    Yay  Emptyma aug 15, 2011 2:36 pm

En dan voor de Darkness Clan en Earth Clan:

Shadow Snake Cavern ~
Een grote grot, met veel ingangen en uitgangen, die leiden tot van alles. Hier wonen verschillende wezens die je zullen aanvallen wanneer ze zich geprovoceerd of aangevallen voelen. Onervaren Warriors kunnen hier beter wegblijven, tenzij ze onder begeleiding zijn.
Een goede plek voor de Darkness Clan, en ook voor de Earth Clan die met rotsen en stenen te maken hebben. Er gaan geruchten rond dat de Akusohi zich hier schuil houd.

Eredar Evening ~
De zon schijnt er altijd, perfect voor de uitstapjes. Er groeit heel veel, van gebroederbomen tot Pegasusbloemen, en als je een romantische date hebt is deze plek aangeraden. Ook voor de Licht Clan is deze plek aangeraden. Hier kun je veel medische ingrediënten vinden.

Alma'k Par Jungle ~
Een bos, dat vooral word gebruikt door de leden van de Earth Clan die met bomen en planten te maken hebben. Een dikke begroeiing zorgt soms voor overlast, en je kunt hier makkelijk iemand vastzetten. Veel mensen zijn hier vermoord, en niemand heeft ze ooit teruggevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Yay  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yay    Yay  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Yay

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: Overleg :: Ideeën
-