Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 Rate het blunderachtige moment...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptyzo aug 21, 2011 5:54 pm

Naha :P 8 D:

Ik was laatst aan het zwemmen en ik kwam uit het zwembad, bleek mijn bikini te ver naar beneden te zijn. Ik schaamde me dood :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Suigetsu
Suigetsu


Ervaring : 72


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptyzo aug 21, 2011 7:07 pm

Oeh, dus je bent een meisje. SEXYYYYYYYYYYYYYY !!

Ik was aan 't pissen in de bosjes, vanmiddag op een feest, kwam er ineens meisje me op me rug tikken, dus ik kijk om, ziet ze me pik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptyzo aug 21, 2011 8:12 pm

NAAHHAHAHAHAHAHA! 10! Dikke 10! DIKKE DIKKE TIEN! Wat zei ze ervan? :P EN JE BENT MIJN CIJFER VERGETEN, YOU MORAN! D:

Uhm.; Ik was Justin Bieber aan ht zingen omdat ik melig was (ik hou niet van JB) en mijn meester kwam opeens toen ik 'You know I love you' zong :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 11:14 am

Voor beide een 10!

Ik kwam dus vanochtend uit de douche, hoorde ik de bel, dus ik met me handdoek om me middel naar beneden toelopen. Een paar vrienden van me staan voor de deur.. OMFG
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 11:48 am

Hahahahaha! 10 :P

Ik was aan het dansen in de douche en ik wou tegen de muur aan naar beneden glijden (als een soort dancemove, doe dit nooit na! :P) en toen gleed ik uit en viel ik met mijn hoofd en nek tegen de muur, auwch D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yazuki
Yazuki


Ervaring : 521


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 2:23 pm

Ooohgosh dit verdiend een 10+!

Ik was een keer keihard aan het zingen en aan het dansen boven op mijn kamer voor het raam en ik dacht dat niemand me hoorde tot ik van buiten mensen hoorde die naar me aan het wijzen waren. Ook jongens. Damn heb me toen snel op de grond laten vallen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheena
Sheena


Ervaring : 128


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 2:24 pm

Aiir... Een 9 voor jouw..

Dit gebeurde net: Ik moest mijn bed verschonen, en heb toen minstens tien minuten staan bedenken hoe het moest. Daarna moest ik dus een kussensloop pakken, komt mijn voet vast te zitten tussen de kast en de muur. Vlak voor mijn zusjes ogen.. Die krijg ik nog dagen naar mijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 2:25 pm

@Yaz: Hahahaahah! 10 :P
@Sheen: Aww... Een 8 D:

Ik was eens een keertje aan het dansen voor een oefening met een vriendin en ik was er helemaal klaar voor. Sta ik daar vlak voor ik geroepen word bij de talentenjacht, pis ik haast in mijn broek en sta ik zo stijf als wat daar, maar de zang ging goed! :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast

Gast


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 2:52 pm

5

Ik was dus net aan het niezen, 1 keer, 2 keer *AU* ik stootte met hoofd - hard - tegen de tafel ¬¬
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 2:53 pm

Nahaha! 8'5 ^^

Ik was dus aan het drinken en mijn vriend kwam voor me staan, zonder iets te zeggen. Ik moest lachen en spuugde mijn drinken recht in zijn gezicht, waar de juf ook nog eens stond.. Dubble trouble :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
Seven


Ervaring : 30


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptywo aug 24, 2011 9:08 pm

7

Ik was met m'n vriendin aan het fietsen door de sneeuw, schuift mijn vriendin uit over ijs, botst tegen mij aan en rijd met d'r wiel over mijn broek. Met zo'n vuile streep op mijn broek tot aan mijn poep dan maar naar school gegaan... Ik hoorde het groepje fietsers achter ons het uitgillen... Ghehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamal
Jamal


Ervaring : 510


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptydo aug 25, 2011 5:00 am

9,5 xD

In de winter fietste ik dus naar school, voor de brug afgestapt toen ik daarop wou stappen gleed ik uit met m'n gezicht in de sneeuw. Mijn vriendin daar staan kijken, toen kwam de buurjongen aangerent en wou mijn fiets oppakken maar toen viel hij zelf en toen moesten we lachen Fufu
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tatakaisekai.actieforum.com
Gajeel
Gajeel


Ervaring : 51


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptydo aug 25, 2011 9:00 am

Lol, 9'3

Ik ging dus naar Taekwondo, was ik aan 't omkleden, stond ik dus in me onderbroek (pak is helemaal bij ons, shirt+broek aan elkaar o-o) komt er ineens zoon meisje binnen. En die was ouder dan mij en dan ga je echt B L O Z E N. 0-o
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptydo aug 25, 2011 9:10 am

Nahahaha! Moet jou weer overkomen :P Een 10 D:

Dit was vanmorgen nog. Ik was vergeten dat mijn vader thuiswerkte, bel ik hem op zijn GSm terwijl hij beneden zit. Dat wordt weer een rekening erbij... Fufu
Terug naar boven Ga naar beneden
Suigetsu
Suigetsu


Ervaring : 72


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptydo aug 25, 2011 10:05 am

Lol, 10.

Geen blunder, maar een grap dit keer ~
Ik was dus met wat vrienden thuis bij mij, even chillen. Mijn moeder doet altijd aardig tegen me vrienden, lekker gezellig. Dus een van me vrienden ging zo naar de WC, belt ie me moeder op, komt ie snel terug van de WC, praat me moeder tegen de telefoon, zegt hij zo (om het hoekje); Met wie spreek ik? Mijn moeder werd toen nep kwaad, snap je, dat ze 'm wou gaan pakken.

xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptydo aug 25, 2011 10:17 am

Uh..; Een 8 D:

Ik lag in het ziekenhuis wegens een operatie aan mijn hart en mijn borstkas deed verschrikkelijk veel pijn. Ik kon gewoon niet lachen, anders moest ik huilen van de pijn. Dus mijn vader liet op een harde stoel zo'n harde scheet, dat ik heel hard moest lachen en de mensen naast ons hadden ons gehoord (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
Seven


Ervaring : 30


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptydo aug 25, 2011 10:26 am

6, gebeurd te vaak...

Niet echt mijn blundermoment, maar...
Ik en mijn vriendin waren weer door de sneeuw aan't fietsen, komen we bij zo'n kei glad stuk. Besloten we maar om te stappen voor we met ons gezicht tegen de grond zaten, komt er kei droog een kerel voorbij gefietst. Valt die vlak naast ons. Wij moeite doen om onze lach in te houden. Vraag ik kei droog: Gaat het wel? Hij antwoord ja ja, pakt zijn fiets, gaat er weer opzitten, twee meter verder valt ie weer. Ik dan weer kei droog: Zeker dat het gaat? Hij weer: jaja. Hij fietst verder en ik hoorde zijn fiets was kapot. Trapper verbogen ofzoiets, want je hoorde de hele tijd zo'n schuif geluidje als hij fietste. Ik kon m'n lach echt niet meer inhouden. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
Yusei


Ervaring : 296


Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Emptydo aug 25, 2011 10:41 am

Hmm.... eee 7, ik vind 'm niet echt spetterend, I'm sorry! D: Uhm...

Ik was eens een keertje op kamp, dus deed ik Singstar mee. Ik deed een soort kick naar mijn beste vriend, viel op de grond en viel dus voor ongeveer vijftig mensen, net op het moment dat ik moest zingen -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate het blunderachtige moment...   Rate het blunderachtige moment... - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Rate het blunderachtige moment...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: Chillax zone :: Game Zone
-