|
| Auteur | Bericht |
---|
Yusei
Ervaring : 296
| Onderwerp: Vragenlijst do aug 25, 2011 8:14 pm | |
| Vul hier dus je vragenlijst in! Dit wordt regelmatig ge-updated! Het is de bedoeling dat je dus jou char moet voorstellen bij die vragen, dus wat jou char zou doen! Dit mag per char ingevuld worden. Dus stel je hebt met Tsuna beantwoord, mag het ook met Satsuji en zo! - Code:
-
[b]1. Met wie zou jij in een hoepel willen staan?[/b] [b]2. Met wie zou jij naar een onbewoond eiland gaan?[/b] [b]3. Van wat zou jij een trauma krijgen?[b] [b]4. Welke char maakt volgens jou goede posts?[/b] [b]5. Wie zou jij uitlachen?[/b] [b]6. Wie kus jij zo op zijn/haar mond?[/b] [b]7. Welke ontluchting vind jij erger: boer of scheet?[/b] [b]8. Wat kwam er eerst: de kip of het ei?[/b] [b]9. Welke char heeft de best geslaagde humor?[/b] [b]10. Welke char zou jij dus echt niet naakt willen zien dansen?[/b] [b]11. Welke char zou jij wel naakt willen zien dansen?[/b] [b]12. Wie passen volgens jou heel goed bij elkaar?[/b] [b]13. Met wie wil jij nog een topic?[/b] [b]14. Welk Nederlands liedje zou jij zeker zingen als je alleen in de douche staat of alleen bent op een plek?[/b] [b]15. Wat vind jij romantisch?[/b] [b]16. Wat vind jij grappig?[/b] [b]17. Welke char zou jij zeker niet in een donker steegje willen ontmoeten?[/b] [b]18. Welke char zou jij wèl in een steegje willen ontmoeten?[/b] [b]19. Hou jij van sushi?[/b] [b]20. Wat is smeriger: pis of kak?[/b] [b]21. Wat liever: lachen of huilen?[b] [b]22. Een stomp in je maag of in je kruis?[/b] [b]23. Wanneer kan jij echt als een meisje gaan gillen?[/b] [b]24. Waar kijk jij altijd het eerst na als je iemand van het andere geslacht ontmoet?[/b] [b]25. Welke smiley past goed bij jou?[/b] - Code:
-
[b]26. Wie van je familie accepteer jij het meest?[/b] [b]27. Met wie voel jij een speciale band?[/b] [b]28. Wie zou jou het beste kunnen opfleuren als je een dip hebt?[/b] [b]29. Met wie zou jij wel een filmpje willen kijken?[/b] [b]30. Wanneer boer jij?[/b] [b]31. Op welk ongepast moment heb jij al eens een scheet moeten laten?[/b] [b]32. Zou jij je zat drinken als jij daar de gelegenheid voor kreeg?[/b] [b]33. Met wie zou jij Nieuwjaar willen vieren?[/b] [b]34. Wie kan het beste onzin bedenken?[/b] [b]35. Met wie zou jij willen daten?[/b] [b]36. Bij wie kan jij je lach niet inhouden?[/b] [b]37. Wat doe jij als je iemand naakt zwemmend tegenkomt?[/b] [b]38. Welke troetelnaam zou jij voor Yusei hebben?[/b] [b]39. En welke voor Yazuki?[/b] [b]40. Welke voor Tsuna?[/b] [b]41. Welke voor Kakuya?[/b] [b]42. Welke voor Misaki?[/b] [b]43. Welke voor Asura & Quinn?[/b] [b]44. Wat doe jij als iemand per ongeluk een scheet laat in je gezicht?[/b] [b]45. Welk liedje zou jij zeker zingen voor een vriend/partner?[/b] [b]46. Ben jij verliefd/stiekem verliefd?[/b] [b]47. Op wie heb jij dan een crush?[/b] [b]48. Kan jij tapdansen?[/b] [b]49. Wat doe jij als iemand 'I'm to sexy for my...' (liedje) voor je gaat zingen?[/b] [b]50. Geef jij de persoon die jou durft te zoenen een klap in het gezicht?[/b] - Code:
-
[b]51. Wie haat jij?[/b] [b]52. Met wie heb jij een haat/liefdesverhouding?[/b] [b]53. Wie vind jij sexy?[/b] [b]54. Wie zou jij laten overnachten in jou huis?[/b] [b]55. Sinterklaas of Kerstman?[/b] [b]56. Sneeuw of zon?[/b] [b]57. Met wie wil jij wel op vakantie?[/b] [b]58. Welk liedje zou echt in jou hoofd kunnen blijven steken als jij het zou horen?[/b] [b]59. Met wie zou je meerdere topics willen?[/b] [b]60. Welk karakter van wie vind jij het best geslaagd?[/b] [b]61. Hoeveel keren zak jij voor je examens?[/b] [b]62. Wie knuffel jij graag?[/b] [b]63. Ben jij een echte vechter?[/b] [b]64. Wie is volgens jou het meest goed in ernstige situaties?[/b] [b]65. Wie zou jij een klap tegen de kont willen geven?[/b] [b]66. Zou jij aandacht durven trekken met zingen?[/b] [b]67. Als jij een voorwerp zou mogen wensen die je zou kunnen gebruiken, welk voorwerp zou dat dan zijn?[/b] [b]68. Als de zanger/essen van real zouden bestaan in jouw wereld, met wie zou jij dan daten?[/b] [b]69. Wat doe jij als iemand tegen je zegt dat diegene van je houdt?[/b] [b]70. Lach jij graag met anderen?[/b] [b]71. Wanneer ben jij echt in de mood om iemand uit te lachen?[/b] [b]72. Als jij zou mogen overnachten met iemand, wie zou dat dan zijn?[/b] [b]73. Wanneer ben jij chagrijnig?[/b] [b]74. Kan jij van je muggelbulten afblijven?[/b] [b]75. Met wie zou jij de zonsondergang willen zien?[/b] - Code:
-
[b]25 Questions about Romance[/b]
[b]76. Ben jij gauw geïnteresseerd in het andere geslacht?[/b] [b]77. Wat doe jij als iemand jou zoent en je vindt diegene leuk?[/b] [b]78. Zou jij willen trouwen als je een partner zou hebben[/b] [b]79. Wat zou jij doen als het andere geslacht keihard begint te blozen in jou buurt?[/b] [b]80. Wat vind jij echt leuk van het andere geslacht?[/b] [b]81. Heb jij een crush op iemand?[/b] [b]82. Zou jij eerlijk voor je liefde uitkomen?[/b] [b]83. Zou jij met iemand trouwen als je dat niet wilt?[/b] [b]84. Zou jij gaan naaktzwemmen met diegene op wie je verliefd bent?[/b] [b]85. Een kus op je eerste date of iets later?[/b] [b]86. Met wie kan jij heel goed opschieten?[/b] [b]87. Zou jij de persoon redden op wie jij verliefd bent of zou je zoiets hebben van 'Red jezelf maar!'?[/b] [b]88. Als iemand jou zoent, doe jij....[/b] [b]89. Uit welke Country zou jou toekomstliefde moeten komen?[/b] [b]90. Welk karakter zou jou droomliefde moeten hebben?[/b] [b]91. Fantaseer jij soms over zoenen met iemand?[/b] [b]92. Door wie zou jij gered willen worden?[/b] [b]93. Door wie zou jij niet gered willen worden?[/b] [b]94. Door wie zou jij je laten troosten?[/b] [b]95. Door wie zou jij je niet laten troosten?[/b] [b]96. Wie zou jij zo een knuffel geven?[/b] [b]97. Wie zou jij tegen willen komen als je chagrijnig bent?[/b] [b]98. Wie vind jij goed bij jezelf passen?[/b] [b]99. Wie vind jij totally nice?[/b] [b]100. Op wie ben jij verliefd? :awesome:[/b]
Laatst aangepast door Yusei op vr aug 26, 2011 6:02 pm; in totaal 5 keer bewerkt |
| | | Yusei
| Onderwerp: Re: Vragenlijst do aug 25, 2011 8:24 pm | |
| Yusei1. Met wie zou jij in een hoepel willen staan? Yazuki, of course ^^ 2. Met wie zou jij naar een onbewoond eiland gaan? Hmm... Mezelf? Oh nee, ik neem mezelf al sowieso mee! Serieus...? Yazuki ^^ 3. Van wat zou jij een trauma krijgen?[b] Van een naakte oude man van de Country... o.O [b]4. Welke char maakt volgens jou goede posts? Iedereen wel ^^ 5. Wie zou jij uitlachen? Kakuya! Hij is zo'n lachertje :P 6. Wie kus jij zo op zijn/haar mond? Hmm... Dat durft Yusei eigenlijk nog niet... Ik heb mijn antwoord wel :P Wil je het weten? Pech! D: 7. Welke ontluchting vind jij erger: boer of scheet? Geen van beide, Yusei doet ze allebei graag, als hij zich daardoor beter voelt 8. Wat kwam er eerst: de kip of het ei? Het ei! ^^ 9. Welke char heeft de best geslaagde humor? Hmm... Satsuji, hij is zo droog ^^ Knap van mij dat ik mezelf niet zeg hè! Ja hè, Ja hè 10. Welke char zou jij dus echt niet naakt willen zien dansen? Hmz... Kakuya, *rilt* 11. Welke char zou jij wel naakt willen zien dansen? Yazuki! ^^ Oh, nu voel ik me vies :P 12. Wie passen volgens jou heel goed bij elkaar? Hmm... Misaki en Satsuji! D: 13. Met wie wil jij nog een topic? Goh... Ik heb de helft van de site al gehad... Naha... keiji... Oh nee, dat ben ik zelf... Hmm... Ryou :P 14. Welk Nederlands liedje zou jij zeker zingen als je alleen in de douche staat of alleen bent op een plek? Heb je even voor mij - Frans Bauer, zo'n lekker ding :P 15. Wat vind jij romantisch? Een date op de wc ^^ 16. Wat vind jij grappig? Als iemand Yusei wilt zoenen, struikelt en in zijn schoot valt. Dat lijkt me nu echt lollig :P 17. Welke char zou jij zeker niet in een donker steegje willen ontmoeten? Kakuya :O 18. Welke char zou jij wèl in een steegje willen ontmoeten? Yazuki, she's nice ^^ 19. Hou jij van sushi? Jaaa! SUSHI! Nom nom nom! 20. Wat is smeriger: pis of kak? Pis! Klettert zo erg! :O 21. Wat liever: lachen of huilen?[b] Lachen, ik doe niks anders ^^ [b]22. Een stomp in je maag of in je kruis? In mijn kruis, ik wil altijd al eens een hoog stemmetje hebben, weer eens wat anders dan die mannenstem! :P 23. Wanneer kan jij echt als een meisje gaan gillen? Als mijn eten wordt afgepakt 24. Waar kijk jij altijd het eerst na als je iemand van het andere geslacht ontmoet? Naar het hele lichaam, telt dat ook? 25. Welke smiley past goed bij jou? |
| | | Tsuna
Ervaring : 145
| Onderwerp: Re: Vragenlijst do aug 25, 2011 8:29 pm | |
| 1. Met wie zou jij in een hoepel willen staan? Sheen 2. Met wie zou jij naar een onbewoond eiland gaan? Alleen, dan vlieg ik er van af 3. Van wat zou jij een trauma krijgen?[b] Dakotah Agressieve- Mode [b]4. Welke char maakt volgens jou goede posts? Yaz & Dak 5. Wie zou jij uitlachen? Niemand, is hij te bang voor. 6. Wie kus jij zo op zijn/haar mond? *Flashback* Dak 7. Welke ontluchting vind jij erger: boer of scheet? Scheet 8. Wat kwam er eerst: de kip of het ei? Kip 9. Welke char heeft de best geslaagde humor? Dak de meest mislukte, wat het grappig maakt xD 10. Welke char zou jij dus echt niet naakt willen zien dansen? Kakuya 11. Welke char zou jij wel naakt willen zien dansen? Kakuya 12. Wie passen volgens jou heel goed bij elkaar? YazXYus 13. Met wie wil jij nog een topic?Nathan of Sheena 14. Welk Nederlands liedje zou jij zeker zingen als je alleen in de douche staat of alleen bent op een plek? Geen 15. Wat vind jij romantisch? Stalken 16. Wat vind jij grappig? Dakotah haar humor 17. Welke char zou jij zeker niet in een donker steegje willen ontmoeten? Yaz 18. Welke char zou jij wèl in een steegje willen ontmoeten?Dak, kan hij achter haar verstoppen ;D 19. Hou jij van sushi?Jah <3 20. Wat is smeriger: pis of kak? Pis, kak is een teken van liefde 21. Wat liever: lachen of huilen?[b] Lachen [b]22. Een stomp in je maag of in je kruis? Maag 23. Wanneer kan jij echt als een meisje gaan gillen? Bij alles op ieder moment. 24. Waar kijk jij altijd het eerst na als je iemand van het andere geslacht ontmoet? Zijn of haar engheid 25. Welke smiley past goed bij jou? |
| | | Yazuki
Ervaring : 521
| Onderwerp: Re: Vragenlijst do aug 25, 2011 8:36 pm | |
| 1. Met wie zou jij in een hoepel willen staan? Yusei 2. Met wie zou jij naar een onbewoond eiland gaan? Keiji 3. Van wat zou jij een trauma krijgen?[b] Een naakte Kakuya [b]4. Welke char maakt volgens jou goede posts? Iedereen ^^ 5. Wie zou jij uitlachen? Erhm.. 6. Wie kus jij zo op zijn/haar mond? Nadat ik hem vermoord? Yuus, dan houd ie zijn mond even ^^ 7. Welke ontluchting vind jij erger: boer of scheet? Scheet 8. Wat kwam er eerst: de kip of het ei? Het ei 9. Welke char heeft de best geslaagde humor? Yusei 10. Welke char zou jij dus echt niet naakt willen zien dansen? Kakuya 11. Welke char zou jij wel naakt willen zien dansen? Yuus x3 12. Wie passen volgens jou heel goed bij elkaar? Kak & Asura >D 13. Met wie wil jij nog een topic? Satsuji ^^ 14. Welk Nederlands liedje zou jij zeker zingen als je alleen in de douche staat of alleen bent op een plek? Geen 15. Wat vind jij romantisch? Samen aan het water zitten met kaarsjes. Ja je wist niet dat ik romantisch kon zijn hé? 16. Wat vind jij grappig? Droge humor en leedvermaak. 17. Welke char zou jij zeker niet in een donker steegje willen ontmoeten? Kakuya 18. Welke char zou jij wèl in een steegje willen ontmoeten? Yuus. Altijd gezellig =D 19. Hou jij van sushi? Jaa! 20. Wat is smeriger: pis of kak? Pis 21. Wat liever: lachen of huilen?[b] Lachen. [b]22. Een stomp in je maag of in je kruis? Maag 23. Wanneer kan jij echt als een meisje gaan gillen? Als ik een naakte Kakuya zie dansen in een donker steegje 24. Waar kijk jij altijd het eerst na als je iemand van het andere geslacht ontmoet? Ogen. 25. Welke smiley past goed bij jou? |
| | | Yusei
| Onderwerp: Re: Vragenlijst do aug 25, 2011 8:37 pm | |
| Dakotah1. Met wie zou jij in een hoepel willen staan? Tsuna 2. Met wie zou jij naar een onbewoond eiland gaan? Satsuji, misschien Tsuna, heeel misschien. 3. Van wat zou jij een trauma krijgen?[b] Een naakte Satsuji. [b]4. Welke char maakt volgens jou goede posts? Iedereen wel ^^ 5. Wie zou jij uitlachen? Satsuji, elke dag. 6. Wie kus jij zo op zijn/haar mond? *flashback* Tsuna 7. Welke ontluchting vind jij erger: boer of scheet? Ah joh, boeit mij dat wat? Ik laat zelf af en toe een lekkere ruft hoor! ^^ 8. Wat kwam er eerst: de kip of het ei? Kip. 9. Welke char heeft de best geslaagde humor? Ikzelf. 10. Welke char zou jij dus echt niet naakt willen zien dansen? Satsuji. 11. Welke char zou jij wel naakt willen zien dansen? Hmm.. *naughty* Tsuna :P 12. Wie passen volgens jou heel goed bij elkaar? Sheena en Suigetsu 13. Met wie wil jij nog een topic? Sheena, kan ik meisjes gaan uitdagen. 14. Welk Nederlands liedje zou jij zeker zingen als je alleen in de douche staat of alleen bent op een plek? Hocus Pocus - K3 :P 15. Wat vind jij romantisch? Je kop eraf hakken met mijn boemerang :3: 16. Wat vind jij grappig? Satsuji die op zijn flikker valt. 17. Welke char zou jij zeker niet in een donker steegje willen ontmoeten? Je oma. 18. Welke char zou jij wèl in een steegje willen ontmoeten? Tsuna :O 19. Hou jij van sushi? Nee. 20. Wat is smeriger: pis of kak? Kak, zo lekker bruinig, doet me denken aan chocola ^^ 21. Wat liever: lachen of huilen?[b] Huilen. [b]22. Een stomp in je maag of in je kruis? Maag. 23. Wanneer kan jij echt als een meisje gaan gillen? Ik ben een meisje, moran! 24. Waar kijk jij altijd het eerst na als je iemand van het andere geslacht ontmoet? Hmm... Als het een jongen is het gezicht en als het een meisje is de ogen. 25. Welke smiley past goed bij jou? |
| | | Satsuji
Ervaring : 305
| Onderwerp: Re: Vragenlijst do aug 25, 2011 8:52 pm | |
| 1. Met wie zou jij in een hoepel willen staan? Misaki 2. Met wie zou jij naar een onbewoond eiland gaan? Sheena 3. Van wat zou jij een trauma krijgen?[b] Blote Kakuya [b]4. Welke char maakt volgens jou goede posts? Iedeween 8] 5. Wie zou jij uitlachen? Dakotah 6. Wie kus jij zo op zijn/haar mond? Ladies Misaki en/of Sheena 7. Welke ontluchting vind jij erger: boer of scheet?Scheet 8. Wat kwam er eerst: de kip of het ei?Ei xD 9. Welke char heeft de best geslaagde humor? Natsu (Tsu- kun zijn pet) 10. Welke char zou jij dus echt niet naakt willen zien dansen? Kakuya 11. Welke char zou jij wel naakt willen zien dansen? Yazuki 12. Wie passen volgens jou heel goed bij elkaar? YasxYuz 13. Met wie wil jij nog een topic? Iedereen 14. Welk Nederlands liedje zou jij zeker zingen als je alleen in de douche staat of alleen bent op een plek? Geen 15. Wat vind jij romantisch? Zonsondergang 16. Wat vind jij grappig? De wall ;D 17. Welke char zou jij zeker niet in een donker steegje willen ontmoeten? Blote Kakuya 18. Welke char zou jij wèl in een steegje willen ontmoeten? Blote Ladies 8] 19. Hou jij van sushi?No, he don't. 20. Wat is smeriger: pis of kak?Kak, dat is blubberig 21. Wat liever: lachen of huilen?[b] Huilen oom je te laten troosten door Sats =D [b]22. Een stomp in je maag of in je kruis? Maag 23. Wanneer kan jij echt als een meisje gaan gillen?24. Waar kijk jij altijd het eerst na als je iemand van het andere geslacht ontmoet?25. Welke smiley past goed bij jou?26. Wie van je familie accepteer jij het meest?27. Met wie voel jij een speciale band?28. Wie zou jou het beste kunnen opfleuren als je een dip hebt?29. Met wie zou jij wel een filmpje willen kijken?30. Wanneer boer jij?31. Op welk ongepast moment heb jij al eens een scheet moeten laten?32. Zou jij je zat drinken als jij daar de gelegenheid voor kreeg?33. Met wie zou jij Nieuwjaar willen vieren?34. Wie kan het beste onzin bedenken?35. Met wie zou jij willen daten?36. Bij wie kan jij je lach niet inhouden?37. Wat doe jij als je iemand naakt zwemmend tegenkomt?38. Welke troetelnaam zou jij voor Yusei hebben?39. En welke voor Yazuki?40. Welke voor Tsuna?41. Welke voor Kakuya?42. Welke voor Misaki?43. Welke voor Asura & Quinn?44. Wat doe jij als iemand per ongeluk een scheet laat in je gezicht?45. Welk liedje zou jij zeker zingen voor een vriend/partner?46. Ben jij verliefd/stiekem verliefd?47. Op wie heb jij dan een crush?48. Kan jij tapdansen?49. Wat doe jij als iemand 'I'm to sexy for my...' (liedje) voor je gaat zingen?50. Geef jij de persoon die jou durft te zoenen een klap in het gezicht?Edit hem nog |
| | | Yusei
| Onderwerp: Re: Vragenlijst do aug 25, 2011 8:52 pm | |
| 26. Wie van je familie accepteer jij het meest? Kakuya, als dat zijn echte broer is ^^ 27. Met wie voel jij een speciale band? Hmm.. Met Kakuya ^^ 28. Wie zou jou het beste kunnen opfleuren als je een dip hebt? Mijn wolf, Ami ^^ 29. Met wie zou jij wel een filmpje willen kijken? Met Yazuki dan toch of met Kakuya ^^ 30. Wanneer boer jij? Als ik gegeten of gedronken heb, geheel per ongeluk 31. Op welk ongepast moment heb jij al eens een scheet moeten laten? Toen ik met een meisje op een bankje zat en dat bankje kraakte nogal... Het meisje was meteen weg Gelukkig was het een lelijkerd! ^^ 32. Zou jij je zat drinken als jij daar de gelegenheid voor kreeg? Nee. 33. Met wie zou jij Nieuwjaar willen vieren? All my friends! 34. Wie kan het beste onzin bedenken? Hmm... Ikzelf, sorry guys ^^ 35. Met wie zou jij willen daten? Yazuki, whaaaaat? She's hot! ^^ 36. Bij wie kan jij je lach niet inhouden? Bij een snauwend persoon ^^ 37. Wat doe jij als je iemand naakt zwemmend tegenkomt? Lachen en vrolijk mijn hand opsteken ^^ 38. Welke troetelnaam zou jij voor Yusei hebben? (Let op, hier komt weer wat van mij! :P) Kontenlikker (XD) 39. En welke voor Yazuki? Snoezepoes :P (ik lach me dood) 40. Welke voor Tsuna? Vuurtoren xd 41. Welke voor Kakuya? Dropstaaf. 42. Welke voor Misaki? Hmm... Nog geen... 43. Welke voor Asura & Quinn? Pink Panther & Black Lightning 44. Wat doe jij als iemand per ongeluk een scheet laat in je gezicht? Opstaan en een scheet terug laten of een boer in het gezicht ^^ 45. Welk liedje zou jij zeker zingen voor een vriend/partner? Hmm... Ik kan niet zingen, maar als het moest... Love Story van Taylor Swift (zie je dat al voor je? :P) 46. Ben jij verliefd/stiekem verliefd? Jaaaah! 47. Op wie heb jij dan een crush? Vertel ik niet... 48. Kan jij tapdansen? Nee! 49. Wat doe jij als iemand 'I'm to sexy for my...' (liedje) voor je gaat zingen? 'Your so sexy' zeggen met een knipoog ^^ 50. Geef jij de persoon die jou durft te zoenen een klap in het gezicht? Nee! ^^ |
| | | Gajeel
Ervaring : 51
| Onderwerp: Re: Vragenlijst vr aug 26, 2011 10:02 am | |
| Gajeel1. Met wie zou jij in een hoepel willen staan?Niemand 2. Met wie zou jij naar een onbewoond eiland gaan?Niemand 3. Van wat zou jij een trauma krijgen?[b] Yuusje [b]4. Welke char maakt volgens jou goede posts?Yuusje 5. Wie zou jij uitlachen?Iedereen behalve Keiji. 6. Wie kus jij zo op zijn/haar mond?Yazuki (A) 7. Welke ontluchting vind jij erger: boer of scheet?Scheet 8. Wat kwam er eerst: de kip of het ei?De Kip. 9. Welke char heeft de best geslaagde humor?Yuusje 10. Welke char zou jij dus echt niet naakt willen zien dansen?Kakuya 11. Welke char zou jij wel naakt willen zien dansen?Dakotah (aggresief + chagrijn + snelkwaad) 12. Wie passen volgens jou heel goed bij elkaar?Tsuna en Sheena / Usui en Misaki / Yuusje en Yazje 13. Met wie wil jij nog een topic?Keiji (A) 14. Welk Nederlands liedje zou jij zeker zingen als je alleen in de douche staat of alleen bent op een plek?Rood - Marco Borsato 15. Wat vind jij romantisch?Filmpje pakken met meisje dat je leuk/lekker vind / verliefd op bent. 16. Wat vind jij grappig?Pudding, droge humor. 17. Welke char zou jij zeker niet in een donker steegje willen ontmoeten?Keiji / Kakuya 18. Welke char zou jij wèl in een steegje willen ontmoeten?Misaki ( ze is klein ) 19. Hou jij van sushi?Nee. 20. Wat is smeriger: pis of kak?Kak. 21. Wat liever: lachen of huilen?[b] Lachen. [b]22. Een stomp in je maag of in je kruis?Maag. 23. Wanneer kan jij echt als een meisje gaan gillen?Als ik van een flat afval. 24. Waar kijk jij altijd het eerst na als je iemand van het andere geslacht ontmoet?Lijstje dan maar (A) 1. Lichaamsvorm (dik of dun) 2. Gezicht 3. Haar 3. Borsten 4. Kont 25. Welke smiley past goed bij jou? 26. Wie van je familie accepteer jij het meest?Geen 27. Met wie voel jij een speciale band?Keiji 28. Wie zou jou het beste kunnen opfleuren als je een dip hebt?Keiji 29. Met wie zou jij wel een filmpje willen kijken?Dakotah / Keiji 30. Wanneer boer jij?Na paar glazen drinken, en iets eten met de grootte van een appel 31. Op welk ongepast moment heb jij al eens een scheet moeten laten?Op school 32. Zou jij je zat drinken als jij daar de gelegenheid voor kreeg?Jap 33. Met wie zou jij Nieuwjaar willen vieren?Keiji / Dakotah 34. Wie kan het beste onzin bedenken?Yuusje 35. Met wie zou jij willen daten?Dakotah (A) 36. Bij wie kan jij je lach niet inhouden?Niemand o-o 37. Wat doe jij als je iemand naakt zwemmend tegenkomt?Sukkel mompelen en tegen iedereen roepen SUKKEL ZWEMT NAAKT! 38. Welke troetelnaam zou jij voor Yusei hebben?Grapjas 39. En welke voor Yazuki?Grim Reaperess 40. Welke voor Tsuna?Flamehead 41. Welke voor Kakuya?Seriousnake 42. Welke voor Misaki?Bitchy (A) 43. Welke voor Asura & Quinn?Smarties 44. Wat doe jij als iemand per ongeluk een scheet laat in je gezicht?Bot breken van degene 45. Welk liedje zou jij zeker zingen voor een vriend/partner?System of a Down - Kill Rock and Roll 46. Ben jij verliefd/stiekem verliefd?Nope 47. Op wie heb jij dan een crush?Niemand 48. Kan jij tapdansen?Nein 49. Wat doe jij als iemand 'I'm to sexy for my...' (liedje) voor je gaat zingen?Niks 50. Geef jij de persoon die jou durft te zoenen een klap in het gezicht?Als het een meisje is niet ~ een man breek ik zijn gezicht nadat ik een klap gaf |
| | | Yusei
| Onderwerp: Re: Vragenlijst vr aug 26, 2011 11:54 am | |
| NIEUWE VVRAGEN! 51. Wie haat jij? Nog niemand ^^ 52. Met wie heb jij een haat/liefdesverhouding? Niemand. 53. Wie vind jij sexy? Yazuki xD 54. Wie zou jij laten overnachten in jou huis? Yazuki, Kakuya, all my friends! 55. Sinterklaas of Kerstman? Sinterklaas, ik vind zijn mijter leuk! 56. Sneeuw of zon? Sneeuw, snowboarden! D: 57. Met wie wil jij wel op vakantie? Yazuki of Kakuya 58. Welk liedje zou echt in jou hoofd kunnen blijven steken als jij het zou horen? Zo verliefd van Laura Omloop. 59. Met wie zou je meerdere topics willen? Yazuki ^^ 60. Welk karakter van wie vind jij het best geslaagd? Goh... Allemaal wel ^^ 61. Hoeveel keren zak jij voor je examens? 100 keer, totdat ik ophoud met lachen. 62. Wie knuffel jij graag? Yazuki & Kakuya 63. Ben jij een echte vechter? Niet echt, maar ik kan het wel! :P 64. Wie is volgens jou het meest goed in ernstige situaties? Satsuji & Dakotah 65. Wie zou jij een klap tegen de kont willen geven? Yazuki (naha) 66. Zou jij aandacht durven trekken met zingen? Jazeker! Zelfs voor honderden mensen zing ik de sterren van de hemel! 67. Als jij een voorwerp zou mogen wensen die je zou kunnen gebruiken, welk voorwerp zou dat dan zijn? Een microfoon, zodat iedereen me kan horen! :P 68. Als de zanger/essen van real zouden bestaan in jouw wereld, met wie zou jij dan daten? Nelly Furtado ^^ 69. Wat doe jij als iemand tegen je zegt dat diegene van je houdt? Ligt eraan wie het is ^^ 70. Lach jij graag met anderen? Ja, zolang ik zelf ook leuk mag zijn D: 71. Wanneer ben jij echt in de mood om iemand uit te lachen? Nooit ^^ 72. Als jij zou mogen overnachten met iemand, wie zou dat dan zijn? Yazuki, Asura of Kakuya ^^ 73. Wanneer ben jij chagrijnig? Nooit. Oké oké, 's morgens... :P 74. Kan jij van je muggelbulten afblijven? Nee! Goed hè? 75. Met wie zou jij de zonsondergang willen zien? Yazuki of Kakuya ^^ |
| | | Igneel
Ervaring : 134
| Onderwerp: Re: Vragenlijst vr aug 26, 2011 12:09 pm | |
| Igneel1. Met wie zou jij in een hoepel willen staan?Asura 2. Met wie zou jij naar een onbewoond eiland gaan?Tsuna 3. Van wat zou jij een trauma krijgen?[b] Vervoer [b]4. Welke char maakt volgens jou goede posts?Yuusje 5. Wie zou jij uitlachen?Iedereen 6. Wie kus jij zo op zijn/haar mond?Niemand 7. Welke ontluchting vind jij erger: boer of scheet?Scheet 8. Wat kwam er eerst: de kip of het ei?De Kip 9. Welke char heeft de best geslaagde humor?Yuusje 10. Welke char zou jij dus echt niet naakt willen zien dansen?Kakuya 11. Welke char zou jij wel naakt willen zien dansen?Asura 12. Wie passen volgens jou heel goed bij elkaar?Yaz x Yuz 13. Met wie wil jij nog een topic?Tsuna 14. Welk Nederlands liedje zou jij zeker zingen als je alleen in de douche staat of alleen bent op een plek?Geen 15. Wat vind jij romantisch?Niks 16. Wat vind jij grappig?Droge humor 17. Welke char zou jij zeker niet in een donker steegje willen ontmoeten?Kakuya 18. Welke char zou jij wèl in een steegje willen ontmoeten?Yuusje / Tsuna 19. Hou jij van sushi?Igneel wel <3 20. Wat is smeriger: pis of kak?Kak 21. Wat liever: lachen of huilen?[b] Lachen [b]22. Een stomp in je maag of in je kruis?Kruis 23. Wanneer kan jij echt als een meisje gaan gillen?Als Igneel vervoerd word 24. Waar kijk jij altijd het eerst na als je iemand van het andere geslacht ontmoet?Ogen 25. Welke smiley past goed bij jou? 26. Wie van je familie accepteer jij het meest?Happy 27. Met wie voel jij een speciale band?Happy 28. Wie zou jou het beste kunnen opfleuren als je een dip hebt?Happy 29. Met wie zou jij wel een filmpje willen kijken?Happy 30. Wanneer boer jij?Na het eten 31. Op welk ongepast moment heb jij al eens een scheet moeten laten?2 minuten stilte 32. Zou jij je zat drinken als jij daar de gelegenheid voor kreeg?Igneel niet.. 33. Met wie zou jij Nieuwjaar willen vieren?Happy 34. Wie kan het beste onzin bedenken?Happy 35. Met wie zou jij willen daten?Asura 36. Bij wie kan jij je lach niet inhouden?Happy / Yuusje 37. Wat doe jij als je iemand naakt zwemmend tegenkomt?Gillen 38. Welke troetelnaam zou jij voor Yusei hebben?Gierigaard 39. En welke voor Yazuki?Kill Bill 40. Welke voor Tsuna?Flamehead 41. Welke voor Kakuya?Ouwe 42. Welke voor Misaki?Kleine 43. Welke voor Asura & Quinn?Smarties 44. Wat doe jij als iemand per ongeluk een scheet laat in je gezicht?Kotsen 45. Welk liedje zou jij zeker zingen voor een vriend/partner?Niks 46. Ben jij verliefd/stiekem verliefd?Nee (A) 47. Op wie heb jij dan een crush?Niemand 48. Kan jij tapdansen?Jep 49. Wat doe jij als iemand 'I'm to sexy for my...' (liedje) voor je gaat zingen?Slapen 50. Geef jij de persoon die jou durft te zoenen een klap in het gezicht?Vrouwtje niet, man wel 51. Wie haat jij?Niemand 52. Met wie heb jij een haat/liefdesverhouding?Happy! ~ liefde ~ 53. Wie vind jij sexy?Yazuki / Asura 54. Wie zou jij laten overnachten in jou huis?Yuusje / Tsuna / Yazuki / Asura 55. Sinterklaas of Kerstman?Sinterklaas 56. Sneeuw of zon?Zon 57. Met wie wil jij wel op vakantie?Tsuna, Yuusje, Yazuki, de hele Tatakai Sekai familie <3 58. Welk liedje zou echt in jou hoofd kunnen blijven steken als jij het zou horen?Shalalie shalala 59. Met wie zou je meerdere topics willen?Yuusje 60. Welk karakter van wie vind jij het best geslaagd?Igneel -> Mezelf (A) 61. Hoeveel keren zak jij voor je examens?Weet niet, moet ze nog krijgen 62. Wie knuffel jij graag?Meisjes met dikke tieten (A) 63. Ben jij een echte vechter?Ja 64. Wie is volgens jou het meest goed in ernstige situaties?Suigetsu 65. Wie zou jij een klap tegen de kont willen geven?Yazuki 66. Zou jij aandacht durven trekken met zingen?Ja 67. Als jij een voorwerp zou mogen wensen die je zou kunnen gebruiken, welk voorwerp zou dat dan zijn?Voedselmaker 3000 68. Als de zanger/essen van real zouden bestaan in jouw wereld, met wie zou jij dan daten?Uhmm.. Monique Smit 69. Wat doe jij als iemand tegen je zegt dat diegene van je houdt?Zenuwachtig lachje + hoofd krabben 70. Lach jij graag met anderen?Ja 71. Wanneer ben jij echt in de mood om iemand uit te lachen?Na een humor quiz 72. Als jij zou mogen overnachten met iemand, wie zou dat dan zijn?Yuusje + Satsuji + Yazuki + Misaki + IEDEREEN VAN TATAKAI SEKAI die actief is.. 73. Wanneer ben jij chagrijnig?Igneel ~ wanneer geen eten Ik ~ als iemand anders onnodig chagrijnig is en je humeur verpest 74. Kan jij van je muggelbulten afblijven?Nope 75. Met wie zou jij de zonsondergang willen zien?Yazuki (A) |
| | | Yazuki
| Onderwerp: Re: Vragenlijst vr aug 26, 2011 5:37 pm | |
| 26. Wie van je familie accepteer jij het meest? Welke familie? 27. Met wie voel jij een speciale band? Girei 28. Wie zou jou het beste kunnen opfleuren als je een dip hebt? Yusei 29. Met wie zou jij wel een filmpje willen kijken? Hmn. Keiji, Yusei of Satsuji 30. Wanneer boer jij? Nooit. Ik ben wel een meisje ja! 31. Op welk ongepast moment heb jij al eens een scheet moeten laten? *pass* 32. Zou jij je zat drinken als jij daar de gelegenheid voor kreeg?33. Met wie zou jij Nieuwjaar willen vieren? Iedereen die belangrijk voor me zijn. *kuch* en dat zijn er veel. 34. Wie kan het beste onzin bedenken? Yuus 35. Met wie zou jij willen daten? Yuus of Satsuji ^^ 36. Bij wie kan jij je lach niet inhouden? Yuus 37. Wat doe jij als je iemand naakt zwemmend tegenkomt? Naast het feit dat ik diens geslachtsdeel er mogelijk af hak? Hmnn kijken of diegene een goed lichaam heeft :3 38. Welke troetelnaam zou jij voor Yusei hebben? Lekkere snotaap. 39. En welke voor Yazuki? *kucht* 40. Welke voor Tsuna? Stotteraar. *Kawaii!* 41. Welke voor Kakuya? Oude geile donder 42. Welke voor Misaki? Tsundere/Little Tiger 43. Welke voor Asura & Quinn? Donder & Bliksem 44. Wat doe jij als iemand per ongeluk een scheet laat in je gezicht? Diegene vermoorden. 45. Welk liedje zou jij zeker zingen voor een vriend/partner? 46. Ben jij verliefd/stiekem verliefd? Geen antwoord [aa] 47. Op wie heb jij dan een crush? ... *doodse stilte* 48. Kan jij tapdansen? Ja heel goed zelfs 49. Wat doe jij als iemand 'I'm to sexy for my...' (liedje) voor je gaat zingen? Helpen met diens kleding uittrekken 50. Geef jij de persoon die jou durft te zoenen een klap in het gezicht? Die kans is zéér groot. 51. Wie haat jij? De moordenaars van mijn familie & de haters uit mijn country. 52. Met wie heb jij een haat/liefdesverhouding? nóg niemand :3 53. Wie vind jij sexy? 54. Wie zou jij laten overnachten in jou huis? Yusei & Tsuna 55. Sinterklaas of Kerstman? Sinterklaas 56. Sneeuw of zon? Zon 57. Met wie wil jij wel op vakantie? Yusei of Misaki 58. Welk liedje zou echt in jou hoofd kunnen blijven steken als jij het zou horen? Candyman van Aqua 59. Met wie zou je meerdere topics willen? Yusei & Misaki 60. Welk karakter van wie vind jij het best geslaagd? Allemaal ^^ 61. Hoeveel keren zak jij voor je examens? Geen een keer [ik: Egooo!] 62. Wie knuffel jij graag? Geen antwoord 63. Ben jij een echte vechter? Wil je het uitproberen? 64. Wie is volgens jou het meest goed in ernstige situaties? Satsuji & Dakotah 65. Wie zou jij een klap tegen de kont willen geven? 66. Zou jij aandacht durven trekken met zingen? Hellno~! 67. Als jij een voorwerp zou mogen wensen die je zou kunnen gebruiken, welk voorwerp zou dat dan zijn? Een hart. 68. Als de zanger/essen van real zouden bestaan in jouw wereld, met wie zou jij dan daten? Jared Leto 69. Wat doe jij als iemand tegen je zegt dat diegene van je houdt? Dat gebeurd toch nooit.. 70. Lach jij graag met anderen? Ik lach sowieso niet vaak. 71. Wanneer ben jij echt in de mood om iemand uit te lachen? Als ik een pesthumeur heb. 72. Als jij zou mogen overnachten met iemand, wie zou dat dan zijn? Diegene zou tegen die tijd dood zijn. Dat hou je nooit vol. Maar als ik moet kiezen.. Yusei, Misaki of Satsuji ^^ 73. Wanneer ben jij chagrijnig? Wanneer niet? 74. Kan jij van je muggelbulten afblijven? Nee. 75. Met wie zou jij de zonsondergang willen zien? Yusei of Misaki ^^ |
| | | Yusei
| Onderwerp: Re: Vragenlijst vr aug 26, 2011 6:09 pm | |
| 25 Questions about Romance76. Ben jij gauw geïnteresseerd in het andere geslacht? Ja ^^ Zij ook in mij? 77. Wat doe jij als iemand jou zoent en je vindt diegene leuk?Terug zoenen! ^^ 78. Zou jij willen trouwen als je een partner zou hebbenMisschien... Ligt eraan of ze een oude zeur is of niet 79. Wat zou jij doen als het andere geslacht keihard begint te blozen in jou buurt?Het erg schattig vinden en een knipoogje geven ^^ 80. Wat vind jij echt leuk van het andere geslacht?Dat ze soms zo chagrijnig kunnen zijn als wat :P 81. Heb jij een crush op iemand?Misschien.... Ja, oké... :P 82. Zou jij eerlijk voor je liefde uitkomen?Ja hoor, als ik die persoon nog eens zie ik en ik weet het zeker, dan wel 83. Zou jij met iemand trouwen als je dat niet wilt?Nee, ik dump haar bij het oud vuil 84. Zou jij gaan naaktzwemmen met diegene op wie je verliefd bent?Als zij dat wilt: HELLYEAH! 85. Een kus op je eerste date of iets later?Hmm.... Ligt eraan hoe de date verloopt ^^ 86. Met wie kan jij heel goed opschieten?Yazuki, maar ook Kakuya, of bedoelde je dat niet? o.O 87. Zou jij de persoon redden op wie jij verliefd bent of zou je zoiets hebben van 'Red jezelf maar!'?Nee, of course not! Ik zou d'r redden! 88. Als iemand jou zoent, doe jij....Als het een leuk iemand is: armen om haar middel slaan en liefjes terugzoenen, haar optillen en haar voorzichtig neerleggen ^^ 89. Uit welke Country zou jou toekomstliefde moeten komen?Maakt niet uit, alhoewel de eigen Country wel een voordeel zou brengen. ^^ 90. Welk karakter zou jou droomliefde moeten hebben?Goh... Ze moet af en toe flink pissed op me zijn, kan ik lachen ^^ 91. Fantaseer jij soms over zoenen met iemand?Nee, niet echt, I got better things to do! D: 92. Door wie zou jij gered willen worden?I save my own... Hmm... 93. Door wie zou jij niet gered willen worden?Kakuya, hij's lelijk! :P 94. Door wie zou jij je laten troosten?Door Yazuki, door Kakuya, door.... Ami! 95. Door wie zou jij je niet laten troosten?Door vijanden :P 96. Wie zou jij zo een knuffel geven?*flashback* Yazuki! 97. Wie zou jij tegen willen komen als je chagrijnig bent?Ik ben nooit chagrijnig... 's Morgens misschien.. Yazuki :P 98. Wie vind jij goed bij jezelf passen?Durf ik niet te zeggen! :P Als ik de anderen moet geloven... Yazuki ^^ 99. Wie vind jij totally nice?Yazuki, Kakuya, Ami... 100. Op wie ben jij verliefd? You say I'm going crazy if I say her name... :O *shy* - Nieuwe vragen! - |
| | | Gajeel
Ervaring : 51
| Onderwerp: Re: Vragenlijst vr aug 26, 2011 6:30 pm | |
| 25 Questions about RomanceIgneel76. Ben jij gauw geïnteresseerd in het andere geslacht?Hell yeah! 77. Wat doe jij als iemand jou zoent en je vindt diegene leuk?Als ik geen verkering zou hebben met degene `~ Tijdens zoen: armen om nek heen slaan na de zoen: Blozen, glimlachen 78. Zou jij willen trouwen als je een partner zou hebbenLigt eraan wat me partner vind 79. Wat zou jij doen als het andere geslacht keihard begint te blozen in jou buurt?Vragen waarom 80. Wat vind jij echt leuk van het andere geslacht?De schattige lachjes 81. Heb jij een crush op iemand?Nope! 82. Zou jij eerlijk voor je liefde uitkomen?Ja 83. Zou jij met iemand trouwen als je dat niet wilt?Das pech, ongewild persoon weg 84. Zou jij gaan naaktzwemmen met diegene op wie je verliefd bent?Hell yeah! 85. Een kus op je eerste date of iets later?Jap, op de wang dan wel hea 86. Met wie kan jij heel goed opschieten?Happy.. 87. Zou jij de persoon redden op wie jij verliefd bent of zou je zoiets hebben van 'Red jezelf maar!'?Redden! 88. Als iemand jou zoent, doe jij....Leuk persoon: opgaan in de zoen Stom persoon: wegduwen, snel weglopen 89. Uit welke Country zou jou toekomstliefde moeten komen?Fire Country zou wel leuk zijn 90. Welk karakter zou jou droomliefde moeten hebben?Lief (A) 91. Fantaseer jij soms over zoenen met iemand?Diep van binnen 92. Door wie zou jij gered willen worden?Yazuki 93. Door wie zou jij niet gered willen worden?Dakotah 94. Door wie zou jij je laten troosten?Yazuki 95. Door wie zou jij je niet laten troosten?Dakotah 96. Wie zou jij zo een knuffel geven?Happy 97. Wie zou jij tegen willen komen als je chagrijnig bent?ehh.. Yusei, want hij is funny en laat de chagi weg 98. Wie vind jij goed bij jezelf passen?Uhh.. weetniet. 99. Wie vind jij totally nice?Yusei (nohomo) en Yazuki ( ) 100. Op wie ben jij verliefd? Stiekem vind Igneel Yaz wel heet, maar niet verliefd |
| | | Yazuki
| Onderwerp: Re: Vragenlijst za aug 27, 2011 6:34 pm | |
| 76. Ben jij gauw geïnteresseerd in het andere geslacht? Nee. 77. Wat doe jij als iemand jou zoent en je vindt diegene leuk? Inning terugzoenen ^^ 78. Zou jij willen trouwen als je een partner zou hebben Als ik écht van diegene hou en diegene ook van mij waarschijnlijk wel ja. 79. Wat zou jij doen als het andere geslacht keihard begint te blozen in jou buurt? Vragen waarom hij moet blozen. 80. Wat vind jij echt leuk van het andere geslacht? Ogen en karakter. 81. Heb jij een crush op iemand? Dat ga ik jou niet vertellen. 82. Zou jij eerlijk voor je liefde uitkomen? Niet meteen maar uiteindelijk wel. 83. Zou jij met iemand trouwen als je dat niet wilt? Nee. 84. Zou jij gaan naaktzwemmen met diegene op wie je verliefd bent? Ja. 85. Een kus op je eerste date of iets later? Later als diegene geluk heeft. 86. Met wie kan jij heel goed opschieten? Yusei & Misaki 87. Zou jij de persoon redden op wie jij verliefd bent of zou je zoiets hebben van 'Red jezelf maar!'? Redden. 88. Als iemand jou zoent, doe jij.... Diegene een klap geven en vragen wat diegene in zijn hoofd haalt. 89. Uit welke Country zou jou toekomstliefde moeten komen? Geen voorkeur. 90. Welk karakter zou jou droomliefde moeten hebben? Iemand die niet omvergelopen word door Yazuki. Sterk in zijn schoenen staat en misschien ook wel een beetje mysterieus is. 91. Fantaseer jij soms over zoenen met iemand? Ja. She has her own dirty little secrets >3 92. Door wie zou jij gered willen worden? Niemand. 93. Door wie zou jij niet gered willen worden? Akusohi :3 94. Door wie zou jij je laten troosten? Niemand. 95. Door wie zou jij je niet laten troosten? Niemand. 96. Wie zou jij zo een knuffel geven? Erhm.. Misaki & Yusei 97. Wie zou jij tegen willen komen als je chagrijnig bent? Yuus ^^ 98. Wie vind jij goed bij jezelf passen? Erhm.. Next question..? 99. Wie vind jij totally nice? Yuus, Misaki & Satsuji x3 100. Op wie ben jij verliefd? Nóg niemand |
| | | Mayu
Ervaring : 132
| Onderwerp: Re: Vragenlijst di jul 10, 2012 2:52 pm | |
| - Spoiler:
1. Met wie zou jij in een hoepel willen staan?Leith 2. Met wie zou jij naar een onbewoond eiland gaan?Leith 3. Van wat zou jij een trauma krijgen?[b] Naakte mannen. [b]4. Welke char maakt volgens jou goede posts?Iedereen. 5. Wie zou jij uitlachen?Leith 6. Wie kus jij zo op zijn/haar mond?Niemand. 7. Welke ontluchting vind jij erger: boer of scheet?Scheet, dáh! 8. Wat kwam er eerst: de kip of het ei?Het ei. 9. Welke char heeft de best geslaagde humor?Yusei. 10. Welke char zou jij dus echt niet naakt willen zien dansen?Kakuya 11. Welke char zou jij wel naakt willen zien dansen?NIEMAND! 12. Wie passen volgens jou heel goed bij elkaar?Sats en Misa. 13. Met wie wil jij nog een topic?Leith. 14. Welk Nederlands liedje zou jij zeker zingen als je alleen in de douche staat of alleen bent op een plek?Derp. 15. Wat vind jij romantisch?Sneeuw. 16. Wat vind jij grappig?Leith. 17. Welke char zou jij zeker niet in een donker steegje willen ontmoeten?Lukas. 18. Welke char zou jij wèl in een steegje willen ontmoeten?Leith. 19. Hou jij van sushi?Nee. 20. Wat is smeriger: pis of kak?BOTH! 21. Wat liever: lachen of huilen?[b] Lachen [b]22. Een stomp in je maag of in je kruis?Maag. 23. Wanneer kan jij echt als een meisje gaan gillen?Als iemand me naakt ziet. 24. Waar kijk jij altijd het eerst na als je iemand van het andere geslacht ontmoet?De ogen. 25. Welke smiley past goed bij jou?
- Spoiler:
26. Wie van je familie accepteer jij het meest? Takumi 27. Met wie voel jij een speciale band? Leith 28. Wie zou jou het beste kunnen opfleuren als je een dip hebt? Takumi 29. Met wie zou jij wel een filmpje willen kijken? Prim 30. Wanneer boer jij? Als ik water gedronken heb. 31. Op welk ongepast moment heb jij al eens een scheet moeten laten? Nooit. 32. Zou jij je zat drinken als jij daar de gelegenheid voor kreeg? Ligt eraan. 33. Met wie zou jij Nieuwjaar willen vieren? Leith 34. Wie kan het beste onzin bedenken? Leith 35. Met wie zou jij willen daten? ....Leith 36. Bij wie kan jij je lach niet inhouden? Leith 37. Wat doe jij als je iemand naakt zwemmend tegenkomt? Staren, denken, ontkennen en dan weglopen. 44. Wat doe jij als iemand per ongeluk een scheet laat in je gezicht? Gillen. 45. Welk liedje zou jij zeker zingen voor een vriend/partner? You and me. 46. Ben jij verliefd/stiekem verliefd? Misschien wel.. 47. Op wie heb jij dan een crush? I'm not telling. 48. Kan jij tapdansen? Nee. 49. Wat doe jij als iemand 'I'm to sexy for my...' (liedje) voor je gaat zingen? Krijsen. 50. Geef jij de persoon die jou durft te zoenen een klap in het gezicht? Ligt eraan wie. Meestal wel ja.
- Spoiler:
51. Wie haat jij? Leider van Genesis. 52. Met wie heb jij een haat/liefdesverhouding? Uhm.. 53. Wie vind jij sexy? Yuu 54. Wie zou jij laten overnachten in jou huis? Takumi 55. Sinterklaas of Kerstman? Sinterklaas 56. Sneeuw of zon? Zon 57. Met wie wil jij wel op vakantie? Leith 58. Welk liedje zou echt in jou hoofd kunnen blijven steken als jij het zou horen? You and Me. 59. Met wie zou je meerdere topics willen? Leith 60. Welk karakter van wie vind jij het best geslaagd? Die van iedereen. 61. Hoeveel keren zak jij voor je examens? Niet. 62. Wie knuffel jij graag?
kleine Leith 63. Ben jij een echte vechter? Nu wel. 64. Wie is volgens jou het meest goed in ernstige situaties? Dunno. 65. Wie zou jij een klap tegen de kont willen geven? NIEMAND! 66. Zou jij aandacht durven trekken met zingen? Nee. 67. Als jij een voorwerp zou mogen wensen die je zou kunnen gebruiken, welk voorwerp zou dat dan zijn? Mes. 68. Als de zanger/essen van real zouden bestaan in jouw wereld, met wie zou jij dan daten? Niemand. 69. Wat doe jij als iemand tegen je zegt dat diegene van je houdt? Staren, huilen of lachen. 70. Lach jij graag met anderen? Heel graag. 71. Wanneer ben jij echt in de mood om iemand uit te lachen? Als ik uitgelachen werd. 72. Als jij zou mogen overnachten met iemand, wie zou dat dan zijn? Takumi 73. Wanneer ben jij chagrijnig? Als ik m'n zin niet krijg. 74. Kan jij van je muggelbulten afblijven? Soms. 75. Met wie zou jij de zonsondergang willen zien? Leith.
- Spoiler:
25 Questions about Romance76. Ben jij gauw geïnteresseerd in het andere geslacht?Nee. 77. Wat doe jij als iemand jou zoent en je vindt diegene leuk?Het laten gebeuren. 78. Zou jij willen trouwen als je een partner zou hebbenLigt eraan. 79. Wat zou jij doen als het andere geslacht keihard begint te blozen in jou buurt?Ook gaan blozen. 80. Wat vind jij echt leuk van het andere geslacht?Hun geur en uitstraling. 81. Heb jij een crush op iemand?...ja. 82. Zou jij eerlijk voor je liefde uitkomen?Waarschijnlijk wel. 83. Zou jij met iemand trouwen als je dat niet wilt?Nee. 84. Zou jij gaan naaktzwemmen met diegene op wie je verliefd bent?...NOOIT! 85. Een kus op je eerste date of iets later?..uuh-uhh. 86. Met wie kan jij heel goed opschieten?Leith 87. Zou jij de persoon redden op wie jij verliefd bent of zou je zoiets hebben van 'Red jezelf maar!'?Ik zou hem redden. 88. Als iemand jou zoent, doe jij....hem hardhandig wegduwen, of omhelsen. 89. Uit welke Country zou jou toekomstliefde moeten komen?Maakt niet uit. 90. Welk karakter zou jou droomliefde moeten hebben?Vriendelijk, grappig en makkelijk om mee te praten. 91. Fantaseer jij soms over zoenen met iemand?Ja. 92. Door wie zou jij gered willen worden?..uhm 93. Door wie zou jij niet gered willen worden?Yuu. 94. Door wie zou jij je laten troosten?Takumi en Leith 95. Door wie zou jij je niet laten troosten?Kak. 96. Wie zou jij zo een knuffel geven?Leith. 97. Wie zou jij tegen willen komen als je chagrijnig bent?Nathan 98. Wie vind jij goed bij jezelf passen?Niemand. 99. Wie vind jij totally nice?Uch. 100. Op wie ben jij verliefd? Secret.
|
| | | Ghost
Ervaring : 88
| Onderwerp: Re: Vragenlijst di jul 10, 2012 3:35 pm | |
| - In naam van Ghost en een beetje mezelf ;p - - Spoiler:
1. Met wie zou jij in een hoepel willen staan? Satsuji... Wss ;p 2. Met wie zou jij naar een onbewoond eiland gaan? Eh... Satsuji? 3. Van wat zou jij een trauma krijgen?[b] Van kussende mensen o.O [b]4. Welke char maakt volgens jou goede posts? Iedereen wel. 5. Wie zou jij uitlachen? Gheghe, Satsuji. 6. Wie kus jij zo op zijn/haar mond? Satsuji ;D 7. Welke ontluchting vind jij erger: boer of scheet? Scheet 8. Wat kwam er eerst: de kip of het ei? De kip? 9. Welke char heeft de best geslaagde humor? Yuus (sorry ;p) 10. Welke char zou jij dus echt niet naakt willen zien dansen? Kakuya o.O 11. Welke char zou jij wel naakt willen zien dansen? Hmm... Sats ;p 12. Wie passen volgens jou heel goed bij elkaar? Mayu und Leith 13. Met wie wil jij nog een topic? Kweetnie... 14. Welk Nederlands liedje zou jij zeker zingen als je alleen in de douche staat of alleen bent op een plek? De meeste dromen zijn bedrog - Marco Borsato 15. Wat vind jij romantisch? Op missie gaan. 16. Wat vind jij grappig? Satsuj die op z'n snater valt. 17. Welke char zou jij zeker niet in een donker steegje willen ontmoeten? Bring it on, honey. 18. Welke char zou jij wèl in een steegje willen ontmoeten? Satsuji 19. Hou jij van sushi? Nee. 20. Wat is smeriger: pis of kak? Kak. 21. Wat liever: lachen of huilen?[b] Lachen [b]22. Een stomp in je maag of in je kruis? Kruis x) 23. Wanneer kan jij echt als een meisje gaan gillen? I am a girl. 24. Waar kijk jij altijd het eerst na als je iemand van het andere geslacht ontmoet? De ogen. 25. Welke smiley past goed bij jou? - Spoiler:
26. Wie van je familie accepteer jij het meest? She don't have any family. 27. Met wie voel jij een speciale band? Satsuji, maar dat vertelt ze hem nooit. 28. Wie zou jou het beste kunnen opfleuren als je een dip hebt? Nobody. 29. Met wie zou jij wel een filmpje willen kijken? Hmm.. Geen tijd voor films. 30. Wanneer boer jij? Na het eten, of na een biertje. 31. Op welk ongepast moment heb jij al eens een scheet moeten laten? Tijdens een missie toen ze stil moest zijn. 32. Zou jij je zat drinken als jij daar de gelegenheid voor kreeg? Wss wel. 33. Met wie zou jij Nieuwjaar willen vieren? She don't have time to celebrate. 34. Wie kan het beste onzin bedenken? Satsuji -.- 35. Met wie zou jij willen daten? Satsuji, maar dat vertelt ze hem nooit. 36. Bij wie kan jij je lach niet inhouden? Dat zou wss bij Yusei zijn. 37. Wat doe jij als je iemand naakt zwemmend tegenkomt? Een opmerking maken over of de kleren de wereld al uit zijn, dan naar zichzelf kijken en sarcastisch zeggen: 'Ik denk van niet.' 38. Welke troetelnaam zou jij voor Yusei hebben? Joker 39. En welke voor Yazuki? Lovely 40. Welke voor Tsuna? Cute boy 41. Welke voor Kakuya? Fast old man 42. Welke voor Misaki? / 43. Welke voor Asura & Quinn? // 44. Wat doe jij als iemand per ongeluk een scheet laat in je gezicht? Een zwaard in zijn reet steken. 45. Welk liedje zou jij zeker zingen voor een vriend/partner? She don't sing for anybody, so don't hold your breath. 46. Ben jij verliefd/stiekem verliefd? Begint gevoelens te krijgen voor Sats, maar negeert ze of doet er schamper over. 47. Op wie heb jij dan een crush? Already answered. 48. Kan jij tapdansen? Gaat ze nooit proberen. 49. Wat doe jij als iemand 'I'm to sexy for my...' (liedje) voor je gaat zingen? Eén wenkbrauw optrekken, diegene een trap in zijn kruis geven en zeggen: 'No, you're not.' 50. Geef jij de persoon die jou durft te zoenen een klap in het gezicht? Ligt er nogal aan wie het is, maar wss wel. En ook nog een trap in z'n kruis.
- Spoiler:
51. Wie haat jij? Op dit moment, Nero. 52. Met wie heb jij een haat/liefdesverhouding? Als je dat van Sats en haar zo noemt, dan met Satsuji. 53. Wie vind jij sexy? Yazuki, Prim and Luka. 54. Wie zou jij laten overnachten in jou huis? Nobody. Maybe Satsuji. 55. Sinterklaas of Kerstman? Sinterklaas 56. Sneeuw of zon? Zon 57. Met wie wil jij wel op vakantie? She don't have time for vacation. 58. Welk liedje zou echt in jou hoofd kunnen blijven steken als jij het zou horen? Ai se tu pego of zo iets wss. 59. Met wie zou je meerdere topics willen? Satsuji, Oh yeah, I already have o.O 60. Welk karakter van wie vind jij het best geslaagd? Yazuki, zo lekker pittig. Alhoewel ik Tsuna ook wel lollig vind ;p 61. Hoeveel keren zak jij voor je examens? Nog nooit gezakt, behalve voor computer. 62. Wie knuffel jij graag? Mijn reet. 63. Ben jij een echte vechter? Ja. 64. Wie is volgens jou het meest goed in ernstige situaties? Snow, Satsuji, Dakotah, Igneel, Nathan, Kakuya. 65. Wie zou jij een klap tegen de kont willen geven? Eh.. Nobody o.O 66. Zou jij aandacht durven trekken met zingen? Don't have time for that nonsense. 67. Als jij een voorwerp zou mogen wensen die je zou kunnen gebruiken, welk voorwerp zou dat dan zijn? Een zweep 68. Als de zanger/essen van real zouden bestaan in jouw wereld, met wie zou jij dan daten? Nobody. 69. Wat doe jij als iemand tegen je zegt dat diegene van je houdt? Ligt er nogal aan wie het zegt. 70. Lach jij graag met anderen? Ja. 71. Wanneer ben jij echt in de mood om iemand uit te lachen? Als diegene valt. 72. Als jij zou mogen overnachten met iemand, wie zou dat dan zijn? Satsuji, wss. 73. Wanneer ben jij chagrijnig? Als ze wordt tegengehouden voor dingen die ze normaal wel zou doen. 74. Kan jij van je muggelbulten afblijven? Nee, die krabt ze open. 75. Met wie zou jij de zonsondergang willen zien? Don't have time for that nonsense. - Spoiler:
76. Ben jij gauw geïnteresseerd in het andere geslacht? Nee. 77. Wat doe jij als iemand jou zoent en je vindt diegene leuk? Terug zoenen. 78. Zou jij willen trouwen als je een partner zou hebben Nee. 79. Wat zou jij doen als het andere geslacht keihard begint te blozen in jou buurt? Niks zeggen, wss. Of een opmerking maken zoals: 'Word alsjeblieft geen tomaat, die kleur staat je niet.' 80. Wat vind jij echt leuk van het andere geslacht? Hmm... Niks. 81. Heb jij een crush op iemand? Ja. 82. Zou jij eerlijk voor je liefde uitkomen? Nee. 83. Zou jij met iemand trouwen als je dat niet wilt? Nee. 84. Zou jij gaan naaktzwemmen met diegene op wie je verliefd bent? Misschien. 85. Een kus op je eerste date of iets later? Straight to the point, meteen kussen. 86. Met wie kan jij heel goed opschieten? Satsuji. 87. Zou jij de persoon redden op wie jij verliefd bent of zou je zoiets hebben van 'Red jezelf maar!'? Allebei... Op dat moment zou ze diegene wel redden. 88. Als iemand jou zoent, doe jij.... Als ze die persoon leuk zou vinden, terug zoenen. 89. Uit welke Country zou jou toekomstliefde moeten komen? Boeit niet. 90. Welk karakter zou jou droomliefde moeten hebben? Eentje die haar kan handelen. 91. Fantaseer jij soms over zoenen met iemand? Eh.. Nee. 92. Door wie zou jij gered willen worden? Ze redt zichzelf. 93. Door wie zou jij niet gered willen worden? Door kleffe jochies. 94. Door wie zou jij je laten troosten? Misschien door Satsuji. 95. Door wie zou jij je niet laten troosten? Door kleffe jochies. 96. Wie zou jij zo een knuffel geven? Niemand. 97. Wie zou jij tegen willen komen als je chagrijnig bent? Satsuji, dan scheldt ze hem gewoon uit. 98. Wie vind jij goed bij jezelf passen? Niemand. 99. Wie vind jij totally nice? Niemand. 100. Op wie ben jij verliefd? Satsuji, maar dat geeft ze nooit toe aan hem. |
| | | Prim
Ervaring : 16
| Onderwerp: Re: Vragenlijst di jul 10, 2012 8:45 pm | |
| - voor mij:
1. Met wie zou jij in een hoepel willen staan?PEN! 2. Met wie zou jij naar een onbewoond eiland gaan?PEN, kev en Mayu en Char! 3. Van wat zou jij een trauma krijgen?[b] mezelf =D nee euhm bloody marry (I love her so much) [b]4. Welke char maakt volgens jou goede posts?Luka en Mika 5. Wie zou jij uitlachen?NOBODY! 6. Wie kus jij zo op zijn/haar mond?hier? niemand hierbuiten? JULIAN! <3 7. Welke ontluchting vind jij erger: boer of scheet? scheet 8. Wat kwam er eerst: de kip of het ei?kip, want die kwam uit een kuiken. en een ei komt uit een kip 9. Welke char heeft de best geslaagde humor?kwa posts? Leith daarnaast in onzintopic PENNETJE! 10. Welke char zou jij dus echt niet naakt willen zien dansen?uhm uhm allemaal (ja zelfs die van mezelf) 11. Welke char zou jij wel naakt willen zien dansen?uhm geen een 12. Wie passen volgens jou heel goed bij elkaar?Mika en Luka 13. Met wie wil jij nog een topic?Mika en Luka 14. Welk Nederlands liedje zou jij zeker zingen als je alleen in de douche staat of alleen bent op een plek?geen een 15. Wat vind jij romantisch?een pedobeer! <3 oke gewoon maakt niet uit zolang HIJ een beetje lief en grappig probeert te zijn 16. Wat vind jij grappig?droge humor (natte humor is ook goed) 17. Welke char zou jij zeker niet in een donker steegje willen ontmoeten?Luka! (zometeen word ik in stukken gehakt O_o 18. Welke char zou jij wèl in een steegje willen ontmoeten?Leith! (angsthaad*kuch* ik zei niets) 19. Hou jij van sushi?weet ik nii 20. Wat is smeriger: pis of kak?allebij 21. Wat liever: lachen of huilen?[b] Lachen ik huil bijna nooit [b]22. Een stomp in je maag of in je kruis?kruis voel ik toch minder van ;D 23. Wanneer kan jij echt als een meisje gaan gillen?wanneer alle jongens uit mijn klas zouden gaan strippen xD Of ze mij idd bloot zien! 24. Waar kijk jij altijd het eerst na als je iemand van het andere geslacht ontmoet?buik en haar en ogen 25. Welke smiley past goed bij jou? en 26. Wie van je familie accepteer jij het meest? m'n moeder 27. Met wie voel jij een speciale band?Pen en Julian 28. Wie zou jou het beste kunnen opfleuren als je een dip hebt?PEN! 29. Met wie zou jij wel een filmpje willen kijken?Julian 30. Wanneer boer jij?oke eerlijk bijna nooit 31. Op welk ongepast moment heb jij al eens een scheet moeten laten?-.- 32. Zou jij je zat drinken als jij daar de gelegenheid voor kreeg?nee 33. Met wie zou jij Nieuwjaar willen vieren?Julian, pen, Kev en kim 34. Wie kan het beste onzin bedenken?Pen! (daarom is ze stiekem ook mijn beste vriendin) 35. Met wie zou jij willen daten?Alle jonge meisjes nee serieus JULIAN! <3 36. Bij wie kan jij je lach niet inhouden?ligt aan het moment maar vaak bij Julian en Pen 37. Wat doe jij als je iemand naakt zwemmend tegenkomt?Heel hard wegzwemmen, tegen mijn vrienden zeggen en heel hard lachen dan 38. Welke troetelnaam zou jij voor Yusei hebben?eitje 39. En welke voor Yazuki?JA! 40. Welke voor Tsuna?Tsunami 41. Welke voor Kakuya?Kaki 42. Welke voor Misaki?Mist 43. Welke voor Asura & Quinn?Assie en Dr. Q 44. Wat doe jij als iemand per ongeluk een scheet laat in je gezicht?Heel hard slaan 45. Welk liedje zou jij zeker zingen voor een vriend/partner?hmm weet niet ik zing niet vaak 46. Ben jij verliefd/stiekem verliefd?JA! 47. Op wie heb jij dan een crush?(goh op wie zou dat nou zijn *kuch* JULIAN *kuch*) 48. Kan jij tapdansen?weet ik nii maar denk het nii 49. Wat doe jij als iemand 'I'm to sexy for my...' (liedje) voor je gaat zingen?heel hard uitlachen 50. Geef jij de persoon die jou durft te zoenen een klap in het gezicht?ligt eraan wie het is. 51. Wie haat jij?PEN! nee geintje Timo 52. Met wie heb jij een haat/liefdesverhouding?Dajo 53. Wie vind jij sexy?JULIAN! <3 54. Wie zou jij laten overnachten in jou huis?Van hier? Pen 55. Sinterklaas of Kerstman?Sinterklaas, mijn echtgenoot (heb hem alleen genomen door zijn neger leger ) 56. Sneeuw of zon?sneeuw 57. Met wie wil jij wel op vakantie?hier? Pen hierbuiten? Julian 58. Welk liedje zou echt in jou hoofd kunnen blijven steken als jij het zou horen?Blijkbaar Dynamite 59. Met wie zou je meerdere topics willen?PEN EN CHAR (Luka, Mika en Mako) 60. Welk karakter van wie vind jij het best geslaagd?Leith, Luka en Mika 61. Hoeveel keren zak jij voor je examens?nooit 62. Wie knuffel jij graag?Julian! <3 63. Ben jij een echte vechter?Ja ik vecht heel hard voor mijn leven 64. Wie is volgens jou het meest goed in ernstige situaties?Pen daar kan je goed tegen praten 65. Wie zou jij een klap tegen de kont willen geven?niemand 66. Zou jij aandacht durven trekken met zingen?nee 67. Als jij een voorwerp zou mogen wensen die je zou kunnen gebruiken, welk voorwerp zou dat dan zijn?een extra paar voetbalschoenen 68. Als de zanger/essen van real zouden bestaan in jouw wereld, met wie zou jij dan daten?mag het ook een acteur zijn? Taylor Lautner 69. Wat doe jij als iemand tegen je zegt dat diegene van je houdt?ligt eraan wie het is 70. Lach jij graag met anderen?Ja 71. Wanneer ben jij echt in de mood om iemand uit te lachen?waarneer ik zin heb om me als een bitch te gedragen 72. Als jij zou mogen overnachten met iemand, wie zou dat dan zijn?Op welke manier? O_o gewoon logeren Pen anders geen Pen 73. Wanneer ben jij chagrijnig?als mensen dat tegen mij doen of me laten stikken 74. Kan jij van je muggelbulten afblijven?nee ben er allergisch voor xD 75. Met wie zou jij de zonsondergang willen zien?Julian! <3 25 Questions about Romance76. Ben jij gauw geïnteresseerd in het andere geslacht?Ligt eraan op welke manier? 77. Wat doe jij als iemand jou zoent en je vindt diegene leuk?Meezoenen! 78. Zou jij willen trouwen als je een partner zou hebbenweet nog nii 79. Wat zou jij doen als het andere geslacht keihard begint te blozen in jou buurt?ik zou heel lief glimlachen 80. Wat vind jij echt leuk van het andere geslacht?sixpack, goed haar, mooie ogen humor, lief en en respect hebben voor mij en mijn vrienden 81. Heb jij een crush op iemand?ja 82. Zou jij eerlijk voor je liefde uitkomen?heb ik precies net gedaan -.- 83. Zou jij met iemand trouwen als je dat niet wilt?nee 84. Zou jij gaan naaktzwemmen met diegene op wie je verliefd bent?weet nii 85. Een kus op je eerste date of iets later?EERSTE! 86. Met wie kan jij heel goed opschieten?Julian 87. Zou jij de persoon redden op wie jij verliefd bent of zou je zoiets hebben van 'Red jezelf maar!'?Ik zou hem wel redden 88. Als iemand jou zoent, doe jij....ligt eraan wie 89. Uit welke Country zou jou toekomstliefde moeten komen?euhm in real maakt niet uit alleen niet afrika, Zuid-Amerika of Turkije hierop Snow Country of Darkness Country 90. Welk karakter zou jou droomliefde moeten hebben?ik ken eerlijk gezegd niet weet mannelijke karakters hier. 91. Fantaseer jij soms over zoenen met iemand?heel af en toe 92. Door wie zou jij gered willen worden?Julian! 93. Door wie zou jij niet gered willen worden?Timo of Maikel 94. Door wie zou jij je laten troosten?Pen en Julian 95. Door wie zou jij je niet laten troosten?Timo of Maikel 96. Wie zou jij zo een knuffel geven?Julian en Pen 97. Wie zou jij tegen willen komen als je chagrijnig bent?Alle jongens die denken dat ze heel wat zijn 98. Wie vind jij goed bij jezelf passen?Julian 99. Wie vind jij totally nice?Julian 100. Op wie ben jij verliefd? ik zou het niet weten o wacht toch wel ik geef je een hint JULIAN!
- voor Prim:
1. Met wie zou jij in een hoepel willen staan?Luka 2. Met wie zou jij naar een onbewoond eiland gaan?Mako en Leith 3. Van wat zou jij een trauma krijgen?[b] Luka en een mes dicht bij elkaar en dichtbij mij [b]4. Welke char maakt volgens jou goede posts?Luka en Mika 5. Wie zou jij uitlachen?EVERYBODY! 6. Wie kus jij zo op zijn/haar mond?NOBODY YOU BASTARD! 7. Welke ontluchting vind jij erger: boer of scheet? scheet 8. Wat kwam er eerst: de kip of het ei?kip, want die kwam uit een kuiken. en een ei komt uit een kip 9. Welke char heeft de best geslaagde humor?kwa posts? Leith 10. Welke char zou jij dus echt niet naakt willen zien dansen?allemaal niet 11. Welke char zou jij wel naakt willen zien dansen?geen een 12. Wie passen volgens jou heel goed bij elkaar?Mika en Luka 13. Met wie wil jij nog een topic?Mika en Luka 14. Welk Nederlands liedje zou jij zeker zingen als je alleen in de douche staat of alleen bent op een plek?geen een 15. Wat vind jij romantisch?Een soort romantisch vechten, een soort dans vechten 16. Wat vind jij grappig?Als iemand zich voor schut zet 17. Welke char zou jij zeker niet in een donker steegje willen ontmoeten?Luka! (zometeen word ik in stukken gehakt O_o) 18. Welke char zou jij wèl in een steegje willen ontmoeten?Leith en Mako 19. Hou jij van sushi?weet ik nii 20. Wat is smeriger: pis of kak?allebij 21. Wat liever: lachen of huilen?[b] Lachen ik huil nooit [b]22. Een stomp in je maag of in je kruis?kruis voel ik toch minder van ;D 23. Wanneer kan jij echt als een meisje gaan gillen?Als een jongen me bloot zou zien 24. Waar kijk jij altijd het eerst na als je iemand van het andere geslacht ontmoet?Ogen 25. Welke smiley past goed bij jou? 26. Wie van je familie accepteer jij het meest? dode broer! 27. Met wie voel jij een speciale band?tot nu toe niemand 28. Wie zou jou het beste kunnen opfleuren als je een dip hebt?niemand 29. Met wie zou jij wel een filmpje willen kijken?alleen 30. Wanneer boer jij?NEVAH 31. Op welk ongepast moment heb jij al eens een scheet moeten laten?NEVAH 32. Zou jij je zat drinken als jij daar de gelegenheid voor kreeg?nee 33. Met wie zou jij Nieuwjaar willen vieren?Alone 34. Wie kan het beste onzin bedenken?Leith 35. Met wie zou jij willen daten?Mako >D 36. Bij wie kan jij je lach niet inhouden?dat kan ik bij iedereen 37. Wat doe jij als je iemand naakt zwemmend tegenkomt?Heel hard wegzwemmen 38. Welke troetelnaam zou jij voor Yusei hebben?eitje 39. En welke voor Yazuki?JA! 40. Welke voor Tsuna?Tsunami 41. Welke voor Kakuya?Kaki 42. Welke voor Misaki?Mist 43. Welke voor Asura & Quinn?Assie en Dr. Q 44. Wat doe jij als iemand per ongeluk een scheet laat in je gezicht?Heel hard slaan 45. Welk liedje zou jij zeker zingen voor een vriend/partner?weet nii 46. Ben jij verliefd/stiekem verliefd?nee 47. Op wie heb jij dan een crush?nobody 48. Kan jij tapdansen?weet ik nii maar denk het nii 49. Wat doe jij als iemand 'I'm to sexy for my...' (liedje) voor je gaat zingen?heel hard uitlachen 50. Geef jij de persoon die jou durft te zoenen een klap in het gezicht?ligt eraan wie het is. 51. Wie haat jij?.... DE mensen die mijn broer vermoord hebben 52. Met wie heb jij een haat/liefdesverhouding?Nobody 53. Wie vind jij sexy?MAKO (hier heeft Prim lekker niets over te zeggen *op achtergrond Prim NOOOOOOO*) 54. Wie zou jij laten overnachten in jou huis?Niemand 55. Sinterklaas of Kerstman?Het zijn allebij Pedo's dus wat wil je 56. Sneeuw of zon?Zon 57. Met wie wil jij wel op vakantie?... 58. Welk liedje zou echt in jou hoofd kunnen blijven steken als jij het zou horen?... 59. Met wie zou je meerdere topics willen?PEN EN CHAR (Luka, Mika en Mako) 60. Welk karakter van wie vind jij het best geslaagd?Leith, Luka en Mika 61. Hoeveel keren zak jij voor je examens?nooit 62. Wie knuffel jij graag?Nobody 63. Ben jij een echte vechter?Ja ik vecht heel hard voor mijn leven 64. Wie is volgens jou het meest goed in ernstige situaties?Only yourself 65. Wie zou jij een klap tegen de kont willen geven?niemand 66. Zou jij aandacht durven trekken met zingen?noepoes 67. Als jij een voorwerp zou mogen wensen die je zou kunnen gebruiken, welk voorwerp zou dat dan zijn?geld 68. Als de zanger/essen van real zouden bestaan in jouw wereld, met wie zou jij dan daten?... 69. Wat doe jij als iemand tegen je zegt dat diegene van je houdt?ligt eraan wie het is 70. Lach jij graag met anderen?... weet nii 71. Wanneer ben jij echt in de mood om iemand uit te lachen?NEVAH AND ALWAYS! 72. Als jij zou mogen overnachten met iemand, wie zou dat dan zijn?Op welke manier? O_o 73. Wanneer ben jij chagrijnig?Als het regent en ik geen schuilplaats kan vinden 74. Kan jij van je muggelbulten afblijven?nope 75. Met wie zou jij de zonsondergang willen zien?Alone 25 Questions about Romance76. Ben jij gauw geïnteresseerd in het andere geslacht?nopemaar eerder dan mijn eigen geslacht 77. Wat doe jij als iemand jou zoent en je vindt diegene leuk?Meezoenen! 78. Zou jij willen trouwen als je een partner zou hebbenweet nii 79. Wat zou jij doen als het andere geslacht keihard begint te blozen in jou buurt?lachen (wel zodat hij het niet hoort 80. Wat vind jij echt leuk van het andere geslacht?innerlijk 81. Heb jij een crush op iemand?nope 82. Zou jij eerlijk voor je liefde uitkomen?nope 83. Zou jij met iemand trouwen als je dat niet wilt?nee 84. Zou jij gaan naaktzwemmen met diegene op wie je verliefd bent?nee 85. Een kus op je eerste date of iets later?weet nii ligt eraan hoe het loopt 86. Met wie kan jij heel goed opschieten?denk Mako 87. Zou jij de persoon redden op wie jij verliefd bent of zou je zoiets hebben van 'Red jezelf maar!'?Ik zou hem wel redden 88. Als iemand jou zoent, doe jij....ligt eraan wie 89. Uit welke Country zou jou toekomstliefde moeten komen?maakt nii uit 90. Welk karakter zou jou droomliefde moeten hebben?grappig en niet bang op uit te halen. Maar wel lief 91. Fantaseer jij soms over zoenen met iemand?nope 92. Door wie zou jij gered willen worden?nobody 93. Door wie zou jij niet gered willen worden?een pedo 94. Door wie zou jij je laten troosten?nobody 95. Door wie zou jij je niet laten troosten?een pedo >D 96. Wie zou jij zo een knuffel geven?nobody 97. Wie zou jij tegen willen komen als je chagrijnig bent?Everybody 98. Wie vind jij goed bij jezelf passen?... 99. Wie vind jij totally nice?... 100. Op wie ben jij verliefd? I will give you a hint NO BODY!
|
| | | Luka
Ervaring : 71
| Onderwerp: Re: Vragenlijst vr jul 13, 2012 6:08 pm | |
| - Le Luka:
1. Met wie zou jij in een hoepel willen staan? Don't come any closer 2. Met wie zou jij naar een onbewoond eiland gaan? Mika 3. Van wat zou jij een trauma krijgen?[b] Daddy in the middle of the night in my room [b]4. Welke char maakt volgens jou goede posts? Everybody 5. Wie zou jij uitlachen? Correctie: toelachen. 6. Wie kus jij zo op zijn/haar mond? Niemand 7. Welke ontluchting vind jij erger: boer of scheet? Both -.-' 8. Wat kwam er eerst: de kip of het ei? Hè? Dat kan niet beantwoord worden. 9. Welke char heeft de best geslaagde humor? Ehm.. Leith 10. Welke char zou jij dus echt niet naakt willen zien dansen? Alle. Chars. 11. Welke char zou jij wel naakt willen zien dansen? Geen. Char. Helemaal. Geen. Char. 12. Wie passen volgens jou heel goed bij elkaar? Leith en Mayu <'3 13. Met wie wil jij nog een topic? Leith. Mayu. Ryou. Nemi. Allen. MANY MORE. 14. Welk Nederlands liedje zou jij zeker zingen als je alleen in de douche staat of alleen bent op een plek? GEEN GEEN GEEN GEEN GEEN. Haat aan Nederlandse muziek :/ 15. Wat vind jij romantisch? Weet ik niet 16. Wat vind jij grappig? Plagende complimentjes xp 17. Welke char zou jij zeker niet in een donker steegje willen ontmoeten? They may come at me bro 18. Welke char zou jij wèl in een steegje willen ontmoeten? Come at me bro 19. Hou jij van sushi? jum. 20. Wat is smeriger: pis of kak? Both 21. Wat liever: lachen of huilen?[b] BIG SMILE BRO [b]22. Een stomp in je maag of in je kruis? maag 23. Wanneer kan jij echt als een meisje gaan gillen? Als een jongen me naakt ziet 24. Waar kijk jij altijd het eerst na als je iemand van het andere geslacht ontmoet? Lengte en houding. 25. Welke smiley past goed bij jou? 26. Wie van je familie accepteer jij het meest? Telt Mika ook mee? 27. Met wie voel jij een speciale band? Mika. 28. Wie zou jou het beste kunnen opfleuren als je een dip hebt? Ik heb geen dips 29. Met wie zou jij wel een filmpje willen kijken? Neh 30. Wanneer boer jij?Never 31. Op welk ongepast moment heb jij al eens een scheet moeten laten? Never 32. Zou jij je zat drinken als jij daar de gelegenheid voor kreeg? Ja 33. Met wie zou jij Nieuwjaar willen vieren? Mika. 34. Wie kan het beste onzin bedenken? Weet nii 35. Met wie zou jij willen daten? Niemand 36. Bij wie kan jij je lach niet inhouden? Iedereen 37. Wat doe jij als je iemand naakt zwemmend tegenkomt? SMILE. 38. Welke troetelnaam zou jij voor Yusei hebben? Yussel. 39. En welke voor Yazuki? Jas. 40. Welke voor Tsuna? Tsunami 41. Welke voor Kakuya? Kaki 42. Welke voor Misaki? Mies 43. Welke voor Asura & Quinn? Ass en Q 44. Wat doe jij als iemand per ongeluk een scheet laat in je gezicht? Lachen en gaan messen 45. Welk liedje zou jij zeker zingen voor een vriend/partner? Geen. 46. Ben jij verliefd/stiekem verliefd? nope. 47. Op wie heb jij dan een crush? Niemand. 48. Kan jij tapdansen? Nee 49. Wat doe jij als iemand 'I'm to sexy for my...' (liedje) voor je gaat zingen? Lachen. 50. Geef jij de persoon die jou durft te zoenen een klap in het gezicht? Nope. Ik zou gaan snijden met moin mes. 51. Wie haat jij? Mijn vader 52. Met wie heb jij een haat/liefdesverhouding? Niemand 53. Wie vind jij sexy? Niemand. 54. Wie zou jij laten overnachten in jou huis? Mika. 55. Sinterklaas of Kerstman? Geen 56. Sneeuw of zon? Sneeuw 57. Met wie wil jij wel op vakantie? Niemand 58. Welk liedje zou echt in jou hoofd kunnen blijven steken als jij het zou horen? Ik versta er geen zak van, maar de melodie blijft in m'n hoofd zitten. 59. Met wie zou je meerdere topics willen?Mika. Mako. Nemi. Leith. Ryou. 60. Welk karakter van wie vind jij het best geslaagd? Mika en Leith x3 61. Hoeveel keren zak jij voor je examens? Dunno. Nog nooit gehad. 62. Wie knuffel jij graag? Niemand 63. Ben jij een echte vechter? JA 64. Wie is volgens jou het meest goed in ernstige situaties? Mika. 65. Wie zou jij een klap tegen de kont willen geven? Niemand. 66. Zou jij aandacht durven trekken met zingen? Ja hoor 67. Als jij een voorwerp zou mogen wensen die je zou kunnen gebruiken, welk voorwerp zou dat dan zijn? Tijd machine 68. Als de zanger/essen van real zouden bestaan in jouw wereld, met wie zou jij dan daten? NIALL VAN ONE DIRECTION <'3333 69. Wat doe jij als iemand tegen je zegt dat diegene van je houdt? SMILE. 70. Lach jij graag met anderen? Ja ;D 71. Wanneer ben jij echt in de mood om iemand uit te lachen? Correctie: Toelachen 72. Als jij zou mogen overnachten met iemand, wie zou dat dan zijn? Op welke manier..? 73. Wanneer ben jij chagrijnig? Nooit. 74. Kan jij van je muggelbulten afblijven? Dunno 75. Met wie zou jij de zonsondergang willen zien? Alone.
- Over mezelf:
1. Met wie zou jij in een hoepel willen staan? De hele wereld =3 2. Met wie zou jij naar een onbewoond eiland gaan? PEWDIEPIE. Nee, ehm.. Tessa, Charlotte, Megan, Judith and lots of other peoplle ;3 3. Van wat zou jij een trauma krijgen?[b] Als de bro ineens midden in de nacht in mijn kamer zou staan. [b]4. Welke char maakt volgens jou goede posts? Ehm.. Allemaal? xP 5. Wie zou jij uitlachen? Sophie. Mon aartsvijand. 6. Wie kus jij zo op zijn/haar mond? *fluit onschuldig* Nobody. 7. Welke ontluchting vind jij erger: boer of scheet? Both -.-' 8. Wat kwam er eerst: de kip of het ei? De kip, want als dieren zijn geëfoluweerd en oorspronkelijk kleine cellen waren was de cel er eerst, groeide uit tot en kip wat weer eieren legde en dan BAM voor nageslacht zorgde. Pen, weg met smart modus. 9. Welke char heeft de best geslaagde humor? Ehm.. Leith 10. Welke char zou jij dus echt niet naakt willen zien dansen? Alle. Chars. 11. Welke char zou jij wel naakt willen zien dansen? Geen. Char. Helemaal. Geen. Char. 12. Wie passen volgens jou heel goed bij elkaar? Leith en Mayu <'3 13. Met wie wil jij nog een topic? Leith. Mayu. Ryou. Nemi. Allen. MANY MORE. 14. Welk Nederlands liedje zou jij zeker zingen als je alleen in de douche staat of alleen bent op een plek? GEEN GEEN GEEN GEEN GEEN. Haat aan Nederlandse muziek :/ 15. Wat vind jij romantisch? Iemand die een arm om je heen slaat als je verdrietig bent en je plagend complimentjes geeft. 16. Wat vind jij grappig? Plagende complimentjes xp 17. Welke char zou jij zeker niet in een donker steegje willen ontmoeten? Luka. Mijn own char. Poor Luka. 18. Welke char zou jij wèl in een steegje willen ontmoeten? Leith en Mako :'D They can save me because they ar hoooot19. Hou jij van sushi? Never ate Sushi. 20. Wat is smeriger: pis of kak? Both 21. Wat liever: lachen of huilen?[b] BIG SMILE BRO [b]22. Een stomp in je maag of in je kruis? Kruis, mijn maag is nogal gevoelig :/ 23. Wanneer kan jij echt als een meisje gaan gillen? Als er een spin op me zit of als er een insect op me zit. 24. Waar kijk jij altijd het eerst na als je iemand van het andere geslacht ontmoet? Het haar en de schoenen. 25. Welke smiley past goed bij jou? 26. Wie van je familie accepteer jij het meest? Mijn.. Moeder..? 27. Met wie voel jij een speciale band? Met Tessa en Megan en Debby. 28. Wie zou jou het beste kunnen opfleuren als je een dip hebt? Tessa en Megan ;3 29. Met wie zou jij wel een filmpje willen kijken? Simon of Milo <3 30. Wanneer boer jij? Dunno, niet vaak aangezien ik geen prik drink. 31. Op welk ongepast moment heb jij al eens een scheet moeten laten?32. Zou jij je zat drinken als jij daar de gelegenheid voor kreeg? Ehm.. Nee, denk het niet x3 33. Met wie zou jij Nieuwjaar willen vieren? Iedereen in de wereld; A big-ass party. 34. Wie kan het beste onzin bedenken? Tessa en Megan en Judith ^^. 35. Met wie zou jij willen daten? Simon of Milo. 36. Bij wie kan jij je lach niet inhouden? PEWDIEPIE en Tessa en Megan. 37. Wat doe jij als je iemand naakt zwemmend tegenkomt? Blozen. Omdraaien. Doen alsof ik niks heb gezien. Weglopen. 38. Welke troetelnaam zou jij voor Yusei hebben? Yussel. 39. En welke voor Yazuki? Jas. 40. Welke voor Tsuna? Tsunami 41. Welke voor Kakuya? Kaki 42. Welke voor Misaki? Mies 43. Welke voor Asura & Quinn? Ass en Q 44. Wat doe jij als iemand per ongeluk een scheet laat in je gezicht? Zeggen dat het smerig is, mezelf omdraaien en weglopen. 45. Welk liedje zou jij zeker zingen voor een vriend/partner? U guys r crazy. Niemand wil mij horen zingen. 46. Ben jij verliefd/stiekem verliefd? Mwah, verliefd..? Niet echt at the moment. 47. Op wie heb jij dan een crush? Chrush? Hah.. Milo en Simon zijn allebij wel leuk. 48. Kan jij tapdansen? Ja [Fail] 49. Wat doe jij als iemand 'I'm to sexy for my...' (liedje) voor je gaat zingen? Lachen en huggen omdat ik het zo ongelooflijk schattig vind. Als het een jongen is tenminste. 50. Geef jij de persoon die jou durft te zoenen een klap in het gezicht? Nee, tuurlijk niet! Ik zou ook niet wille dat iemand mij een klap in m'n gezicht geeft :/ 51. Wie haat jij? Sophie 52. Met wie heb jij een haat/liefdesverhouding? Marcel 53. Wie vind jij sexy? Simon, Milo en Niall van One Direction. EN PEWDIEPIE. 54. Wie zou jij laten overnachten in jou huis? Tessa. En Charlotte. En Megan. En Judith. En Endria. En Kevin. En Marianne. En Mano. Enen, ik kan nog wel langer door gaan. 55. Sinterklaas of Kerstman? SINTERKLAAS. Al kan ik me herinneren dat ik samen met Juul getrouwd ben met de kerstman.. :/ 56. Sneeuw of zon? Zon 57. Met wie wil jij wel op vakantie? Iedereen ;3 58. Welk liedje zou echt in jou hoofd kunnen blijven steken als jij het zou horen? Ik versta er geen zak van, maar de melodie blijft in m'n hoofd zitten. 59. Met wie zou je meerdere topics willen?Mika. Mako. Nemi. Leith. Ryou. 60. Welk karakter van wie vind jij het best geslaagd? Mika en Leith x3 61. Hoeveel keren zak jij voor je examens? Dunno. Nog nooit gehad. 62. Wie knuffel jij graag? Tessa <'3 63. Ben jij een echte vechter? Nee, ik kan andere mensen geen pijn doen. 64. Wie is volgens jou het meest goed in ernstige situaties? Megan, zekers. 65. Wie zou jij een klap tegen de kont willen geven? Niemand. 66. Zou jij aandacht durven trekken met zingen? Ik doe het wel eens voor de lol, gewoon keihard vals zingen. Dat is mijn hobby. 67. Als jij een voorwerp zou mogen wensen die je zou kunnen gebruiken, welk voorwerp zou dat dan zijn? Ehm.. Een laptop/computer. 68. Als de zanger/essen van real zouden bestaan in jouw wereld, met wie zou jij dan daten? NIALL VAN ONE DIRECTION <'3333 69. Wat doe jij als iemand tegen je zegt dat diegene van je houdt? Ligt eraan wie het is. Sowieso wordt ik niet boos en ga ik ook niet lachen. 70. Lach jij graag met anderen? Ja ;D 71. Wanneer ben jij echt in de mood om iemand uit te lachen? Niet vaak eigenlijk. Als ik iemand uitlach is het iniedergeval als grap bedoelt. 72. Als jij zou mogen overnachten met iemand, wie zou dat dan zijn? Op welke manier..? 73. Wanneer ben jij chagrijnig? Als ik weer eens een SE-week heb. 74. Kan jij van je muggelbulten afblijven? Nee x3 75. Met wie zou jij de zonsondergang willen zien? Simon of Milo I think. Nee, toch liever Simon. 25 Questions about Romance76. Ben jij gauw geïnteresseerd in het andere geslacht? Mwah. Redelijk. Niet dat ik dat laat merken. 77. Wat doe jij als iemand jou zoent en je vindt diegene leuk? Zou ik echt niet weten eigenlijk.. 78. Zou jij willen trouwen als je een partner zou hebben Ja, denk het wel. 79. Wat zou jij doen als het andere geslacht keihard begint te blozen in jou buurt? Zeggen dat hij helemaal niet verlegen hoeft te zijn. 80. Wat vind jij echt leuk van het andere geslacht? Ehm.. Weet ik niet :/ 81. Heb jij een crush op iemand? Mwah. Niet echt. Ben niet verliefd ofzo. 82. Zou jij eerlijk voor je liefde uitkomen? Ehm.. Nee xD 83. Zou jij met iemand trouwen als je dat niet wilt? NOPE 84. Zou jij gaan naaktzwemmen met diegene op wie je verliefd bent? Denk het niet 85. Een kus op je eerste date of iets later? Ehm.. Weet ik veel D: 86. Met wie kan jij heel goed opschieten? Jongens? Ehm.. Ehm.. Vroeger met Rogér. Nu met.. Ehm.. Max? 87. Zou jij de persoon redden op wie jij verliefd bent of zou je zoiets hebben van 'Red jezelf maar!'? Redden natuurlijk. 88. Als iemand jou zoent, doe jij.... I. JUST. DON'T. KNOW. OKÉ? 89. Uit welke Country zou jou toekomstliefde moeten komen? Maakt niet uit. 90. Welk karakter zou jou droomliefde moeten hebben? Lief, grappig, aardig, doet ook aardig tegen de "nerdjes", komt voor je op 91. Fantaseer jij soms over zoenen met iemand? Misschien 92. Door wie zou jij gered willen worden? Niemand, dat is beschamend 93. Door wie zou jij niet gered willen worden? Sowieso niet door Marcel of Daan. Of Ramzi. 94. Door wie zou jij je laten troosten? Simon denk ik..? Weet het niet helemaal. 95. Door wie zou jij je niet laten troosten? Marcel D: 96. Wie zou jij zo een knuffel geven? Marcel :') 97. Wie zou jij tegen willen komen als je chagrijnig bent? Niemand. 98. Wie vind jij goed bij jezelf passen? Ehm.. Ehm.. Simon? 99. Wie vind jij totally nice? WEET IK VEEL. STOP MET DIE STOMME VRAGEN. 100. Op wie ben jij verliefd? Nou.. Ik ben niet echt "verliefd" at the moment :/
|
| | | Leith
TSUCHIKAGE
Ervaring : 195
| Onderwerp: Re: Vragenlijst vr jul 13, 2012 8:03 pm | |
| I know I'm awesome.. Leith z'n lijstje :3 - Spoiler:
1. Met wie zou jij in een hoepel willen staan? Mayu <3 2. Met wie zou jij naar een onbewoond eiland gaan? Mayu <3 3. Van wat zou jij een trauma krijgen? Iemand naakt zien dansen in een donker steegje 4. Welke char maakt volgens jou goede posts? IEDEREEN~! 5. Wie zou jij uitlachen? IEDEREEN~! Behalve Mayu c: [En elk ander vrouwelijk wezen] 6. Wie kus jij zo op zijn/haar mond? Mayu <3 7. Welke ontluchting vind jij erger: boer of scheet? Scheet 8. Wat kwam er eerst: de kip of het ei? Le Kip 9. Welke char heeft de best geslaagde humor? Robots, they're so funny c: 10. Welke char zou jij dus echt niet naakt willen zien dansen? Iedereen :3 11. Welke char zou jij wel naakt willen zien dansen? Niemand ;3 12. Wie passen volgens jou heel goed bij elkaar? Prim x Iedereen of Mika x Luka 13. Met wie wil jij nog een topic? MET IEDEREEN~! 14. Welk Nederlands liedje zou jij zeker zingen als je alleen in de douche staat of alleen bent op een plek? Just no.. 15. Wat vind jij romantisch? Tijdreizen ;3 16. Wat vind jij grappig? Robots en tijdreizigers c: 17. Welke char zou jij zeker niet in een donker steegje willen ontmoeten? Luka.. she creeps me out... 18. Welke char zou jij wèl in een steegje willen ontmoeten? Mayu <3 19. Hou jij van sushi? Food is food 20. Wat is smeriger: pis of kak? Pis, Kak is heel aardig. 21. Wat liever: lachen of huilen?[b] Lachen c: [b]22. Een stomp in je maag of in je kruis? Maag~! 23. Wanneer kan jij echt als een meisje gaan gillen? Hij gilt niet c: 24. Waar kijk jij altijd het eerst na als je iemand van het andere geslacht ontmoet? Boobies~! No, just kidding. Smile. 25. Welke smiley past goed bij jou? The is no smiley as awesome as I am~! - Spoiler:
26. Wie van je familie accepteer jij het meest? Mayu.. als ze bij de familie gaat horen c: 27. Met wie voel jij een speciale band? Mayu <3 28. Wie zou jou het beste kunnen opfleuren als je een dip hebt? A women <3 29. Met wie zou jij wel een filmpje willen kijken? Mayu 30. Wanneer boer jij? Na het drinken van Cola 31. Op welk ongepast moment heb jij al eens een scheet moeten laten? When confessing his love ~! 32. Zou jij je zat drinken als jij daar de gelegenheid voor kreeg? Nee c: 33. Met wie zou jij Nieuwjaar willen vieren? IEDEREEN~! 34. Wie kan het beste onzin bedenken? Elke persoontje hier kan dat wel awesome c: 35. Met wie zou jij willen daten? Mayu <3 36. Bij wie kan jij je lach niet inhouden? BIJ NIEMAND ~! Als hij moet lachen dan gaat ie lachen :3 37. Wat doe jij als je iemand naakt zwemmend tegenkomt? Blijven staren :: Female :: Punch him in the face :: Male :: 38. Welke troetelnaam zou jij voor Yusei hebben? Mr. Awesome 39. En welke voor Yazuki? Yazero.. 40. Welke voor Tsuna? Coward 41. Welke voor Kakuya? Creep 42. Welke voor Misaki? // 43. Welke voor Asura & Quinn? // 44. Wat doe jij als iemand per ongeluk een scheet laat in je gezicht? Boos worden :: Female :: Punch in the face :: Male :: 45. Welk liedje zou jij zeker zingen voor een vriend/partner? Idk ~ 46. Ben jij verliefd/stiekem verliefd? Op mezelf, ik ben awesome <3 Oja... Mayu <3 47. Op wie heb jij dan een crush? Mayu <3 48. Kan jij tapdansen? I'm too cool for that~! 49. Wat doe jij als iemand 'I'm to sexy for my...' (liedje) voor je gaat zingen? ''Yes, you R.'' :: Female :: Punch in the face :: Male :: 50. Geef jij de persoon die jou durft te zoenen een klap in het gezicht? Nee
- Spoiler:
51. Wie haat jij? Arrogante mensen. 52. Met wie heb jij een haat/liefdesverhouding? Nobody would hate me <3 53. Wie vind jij sexy? All women <3 54. Wie zou jij laten overnachten in jou huis? Mayu <3 55. Sinterklaas of Kerstman? Kerstman 56. Sneeuw of zon? Sneeuw 57. Met wie wil jij wel op vakantie? Mayu <3 58. Welk liedje zou echt in jou hoofd kunnen blijven steken als jij het zou horen? Elk normaal liedje 59. Met wie zou je meerdere topics willen? Mayu <3 60. Welk karakter van wie vind jij het best geslaagd? Mika en nog wat durpjes ;3 61. Hoeveel keren zak jij voor je examens? I'm a fucking genius <3 62. Wie knuffel jij graag? Mayu <3 63. Ben jij een echte vechter? Kage FTW! 64. Wie is volgens jou het meest goed in ernstige situaties? Dakotah, Nathan, Kakuya, Ghost, Mayu 65. Wie zou jij een klap tegen de kont willen geven? WOMEN <3 66. Zou jij aandacht durven trekken met zingen? Ik trek al genoeg aandacht met mijn looks, using my voice would be unfair <3 67. Als jij een voorwerp zou mogen wensen die je zou kunnen gebruiken, welk voorwerp zou dat dan zijn? I only need my fist ~! 68. Als de zanger/essen van real zouden bestaan in jouw wereld, met wie zou jij dan daten? Ik heb Mayu al <3 69. Wat doe jij als iemand tegen je zegt dat diegene van je houdt? Afwijzen, tenzij het Mayu is. 70. Lach jij graag met anderen? It's all I do, and I'm great in it ~ 71. Wanneer ben jij echt in de mood om iemand uit te lachen? Altijd ~! Tenzij het een Female is ~ 72. Als jij zou mogen overnachten met iemand, wie zou dat dan zijn? Mayu <3 73. Wanneer ben jij chagrijnig? In de ochtend ~ 74. Kan jij van je muggelbulten afblijven? Soms, meestal niet. 75. Met wie zou jij de zonsondergang willen zien? Mayu <3 - Spoiler:
76. Ben jij gauw geïnteresseerd in het andere geslacht? Héél gauw c: 77. Wat doe jij als iemand jou zoent en je vindt diegene leuk? 78. Zou jij willen trouwen als je een partner zou hebben Als ik oud ben ~ 79. Wat zou jij doen als het andere geslacht keihard begint te blozen in jou buurt? Leith zou het niet opmerken ~ 80. Wat vind jij echt leuk van het andere geslacht? Boobies <3 81. Heb jij een crush op iemand? Yup <3 82. Zou jij eerlijk voor je liefde uitkomen? Yup <3 83. Zou jij met iemand trouwen als je dat niet wilt? Hell no~! 84. Zou jij gaan naaktzwemmen met diegene op wie je verliefd bent? Hell no~! 85. Een kus op je eerste date of iets later? Iets later <3 86. Met wie kan jij heel goed opschieten? Mayu <3 87. Zou jij de persoon redden op wie jij verliefd bent of zou je zoiets hebben van 'Red jezelf maar!'? I'd always protect her ~! 88. Als iemand jou zoent, doe jij.... Is deze vraag niet al geweest? :c 89. Uit welke Country zou jou toekomstliefde moeten komen? I don't care~! 90. Welk karakter zou jou droomliefde moeten hebben? Ze moeten inzien hoe geweldig ik ben c: 91. Fantaseer jij soms over zoenen met iemand? All the time c: 92. Door wie zou jij gered willen worden? Niemand :c 93. Door wie zou jij niet gered willen worden? Mayu :c I'm the one who needs to protect you ~ 94. Door wie zou jij je laten troosten? Mayu c: 95. Door wie zou jij je niet laten troosten? A Guy :c 96. Wie zou jij zo een knuffel geven? Mayu <3 97. Wie zou jij tegen willen komen als je chagrijnig bent? A Outlaw :c Poor Outlaw... 98. Wie vind jij goed bij jezelf passen? Mayu <3 99. Wie vind jij totally nice? All the ladies <3 100. Op wie ben jij verliefd? Mayu <3 |
| | | Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Vragenlijst | |
| |
| | | |
Pagina 1 van 1 | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |