Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 ‘Spirits of the Past’

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zin
Zin


Ervaring : 422


‘Spirits of the Past’ Empty
BerichtOnderwerp: ‘Spirits of the Past’   ‘Spirits of the Past’ Emptyza nov 12, 2011 6:58 pm

Toen ze de groep Akusohi opgeheven hadden, was Kakuya ervandoor gegaan. Met een nieuw leven, waarbij hij geld verdient door te moorden, waar hij blije gezichten verdiend als hij zegt dat de klus is geklaard, komt hij toch mensen tegen van vroeger. Oude Akusohi leden, mensen die het op hem gemunt hebben. Hierbij hoort ook de Darkness Country. Diep in het bos, onder het maanlicht voelt hij een chakra die hem bekend is. Wanneer hij zijn masker afzet, word hij geconfontreerd met zijn oude mentor. Hij heeft een zwaard in zijn hand, en wijst die naar mijn hoofd. Hij zegt dat hij me wilt vermoorden. Gauw zet ik mijn masker weer op, en begin het gevecht met mijn oude mentor. Ik vraag me nu af, hoe heeft hij me gevonden? Bijna elke die zijn mentor uithaalt, weet Kakuya te blokkeren of te ontwijken. Ze springen beide de lucht in, en willen elkaar de keel doorsnijden. Kakuya weet dat te doen met technieken, en de mentor met zijn zwaard. Op dat moment ontmoetten de ogen elkaar van dichtbij, en grijpt Kakuya de kans om zijn gedachten te lezen. Hierbij staat hij nu in de schoenen van zijn mentor, die zich meld bij een geheime vergadering diep onder de grond, met vele bekende gezichten. Het enge was, dat het allemaal mensen waren die elkaar nooit ontmoet hadden. Maar wat ze gemeen hadden, was dat ze de vijanden van me waren. Op dat moment wanneer ik zijn gedachten doordring, word mijn mentor neergeschoten vanaf de verte met een pijl. Ik kijk om me heen, maar zie niemand. Ik concentreer me en voel geen een andere chakra om me heen, behalve de traagverlagende chakra van die van mijn oud mentor. Was dit een samenzwering tegen mij? Hij moest ze allemaal uitschakelen, één voor éen, en daarbij ook voor ééns en altijd.

Ziezo, mooi verhaaltje is 't niet?
Je begrijpt wat ik met dit verhaal wil bereiken, althans, dat hoop ik.
GEZOCHT:
- Personen van het verleden, het liefst een nieuw account daarvoor maken. Geschiedenis en wat dan ook mag je zelf bedenken, alhoewel stuur me het idee wat je met dat persoon wil doen via een PB. Deze mogen zich aansluiten bij Kakuya, of bij de samenzwering.

Reageer maar even hieronder als je iets te toevoegen hebt,
sollicitaties naar rollen aub doen via privé bericht.


Laatst aangepast door Zin op za jan 02, 2016 3:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yazuki
Yazuki


Ervaring : 521


‘Spirits of the Past’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Spirits of the Past’   ‘Spirits of the Past’ Emptyza nov 12, 2011 7:10 pm

Ik heb Raku van de Darkness country. Maar ze doet alles om de Darkness Country dwars te zitten. Maybe dat zij van dienst kan zijn? ;3 En anders heb ik Yaz natuurlijk nog en kan ik evt nog een ander account maken xP
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


‘Spirits of the Past’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Spirits of the Past’   ‘Spirits of the Past’ Emptyza nov 12, 2011 7:22 pm

Nu je 't zegt, dat idee van voordat de site inactief werd.. Met Madara enzo :3
Dan kan je Yaz gebruiken :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Yazuki
Yazuki


Ervaring : 521


‘Spirits of the Past’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Spirits of the Past’   ‘Spirits of the Past’ Emptyza nov 12, 2011 7:31 pm

Oeeeh jaa indeed >3
Zullen we dat dooeen? Hah
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


‘Spirits of the Past’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Spirits of the Past’   ‘Spirits of the Past’ Emptyza nov 12, 2011 7:35 pm

Jaa :3
Is Asura ook actief geworden? Kunnen we gelijk ook Itachi laten helpen Rainbowsheeppowerzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Yazuki
Yazuki


Ervaring : 521


‘Spirits of the Past’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Spirits of the Past’   ‘Spirits of the Past’ Emptyza nov 12, 2011 7:43 pm

Hehehe zal haar eens vragen of ze ook weer actief word ja ;3
En anders vragen of ze nog iets met Itachi doet want het is wel leuk als die ook mee doet ofcouse xP

En ik ken diegene die Sasuke is ook wel dus die kan ik ook vragen? ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


‘Spirits of the Past’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Spirits of the Past’   ‘Spirits of the Past’ Emptyza nov 12, 2011 7:43 pm

Jaah supervet :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Yazuki
Yazuki


Ervaring : 521


‘Spirits of the Past’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Spirits of the Past’   ‘Spirits of the Past’ Emptyza nov 12, 2011 7:50 pm

Okee ga ik doen =D

Gheheh ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


‘Spirits of the Past’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Spirits of the Past’   ‘Spirits of the Past’ Emptyzo nov 13, 2011 3:34 pm

Verder nog mensen die een rol willen?
:3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


‘Spirits of the Past’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Spirits of the Past’   ‘Spirits of the Past’ Emptyvr dec 09, 2011 1:20 pm

Heb 't eerste deel de lucht in gelanceerd. Maakt niet uit wie reageerd, alhoewel het wel bij het verhaal moet blijven. <'333

Meerdere personen toegestaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Nathan


Ervaring : 205


‘Spirits of the Past’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Spirits of the Past’   ‘Spirits of the Past’ Emptyvr dec 09, 2011 10:18 pm

ik wil kakuya wel meehelpen, de beste manier om een traitor te worden is immers om in een demoon te veranderen en een halve stad met de grond gelijk te maken, niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


‘Spirits of the Past’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Spirits of the Past’   ‘Spirits of the Past’ Emptyvr feb 10, 2012 3:22 pm

Iemand nog interesse, als iemand van het verleden / samenzweringspersoontje ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin
Zin


Ervaring : 422


‘Spirits of the Past’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Spirits of the Past’   ‘Spirits of the Past’ Emptyza jan 02, 2016 3:19 pm

2011 ._. daaamn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




‘Spirits of the Past’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Spirits of the Past’   ‘Spirits of the Past’ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

‘Spirits of the Past’

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ´Spirits of the Past [EP. 01]´ Meeting with Zetsu
» Wie past er goed bij..?
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: RPG :: Verhaallijnen
-