|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ayala
Ervaring : 31
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:02 pm | |
| Ben er toch al eentje aan het schrijven. Zal ik 'm voor jullie reserveren? |
|
| |
Hiro
Ervaring : 9
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:04 pm | |
| Heheh breng me niet op ideeën hoor >8D En ja is gooed Juud komt Hiro daar ook wel binnenvallen :3
ARME ARME NOOR :c Butbut Hiro is geen meisjedingjongen :3 |
|
| |
Aylinn
Ervaring : 6
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:06 pm | |
| Ja, ik ben heel zielig :c *zit alleen in hoekje* Ik moet nog eventjes iets verzinnen voor Aylinn. Wil haar schattig maken.
Geheugenverliesgo. |
|
| |
Hiro
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:08 pm | |
| Jaa dat moet je doen 8D Ik vind haar ava alleen al poepig c:
Oké eerst cs afmaken >3 |
|
| |
En
Ervaring : 28
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:11 pm | |
| Denk dat ik m'n OS zonder haar naam doe O3o |
|
| |
Aylinn
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:14 pm | |
| HAHA. Ik bedenk me ineens iets grappigs. 'Mijn naam is En en ik ben stiekem een jongen.' Ik zou dat dus echt niet snappen eh, mindfck x') Net zoals; 'Ik ben Ben.' |
|
| |
Hiro
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:15 pm | |
| Ik ben hélemaal niet tevreden met mijn os Buh. En die van jou is mooiïg Mari-chii <'3 Ik ben En en een jongen Whahah xd |
|
| |
En
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:28 pm | |
| Ik ben juist niet tevreden met míjn OS xP Toch Thanks Joya-chii <'33 Whaa, echt hé. Maar eigenlijk is En niet stiekem een jongen hij is gewoon heel erg duidelijk over zijn geslacht - ookal kleed hij zich als een meisje - [áa] |
|
| |
Nuala
Ervaring : 30
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:32 pm | |
| *Wilt Shin's onderschrift*
Bleech.. Posten op DH gaat niet zo vlotjes.. :C |
|
| |
En
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:34 pm | |
| Auwh :c
Ayala, Aylinn, En, Nuala En dan halen we de komma weg O3o Ayala, Aylinn En Nuala Sob sob ¬¬ |
|
| |
Hiro
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:35 pm | |
| Hahaha x3 Ik vind En echt een geniale naam sorry Jaja os komt er aan hoor maak eerst even mijn CS'jes af Anders kom ik zelf nooit aan het rpg'en x3 |
|
| |
Aylinn
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:38 pm | |
| Het is ook nog eens een officiële naam ;o AWESOME. Whaha, als je dan toch ene laatste bent op de lijst van namen van je klas ;} Dat lijkt me zo irritant x')
Meh, als niemand op Aylinn wilt passen kan ik ook nooit met dat falende ding RPG'en D: |
|
| |
En
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:41 pm | |
| Whaha dat zou inderdaad écht erg zijn O3o Hiro, En, Ayala ALs ze ooit een team zouden vormen zou Wind Birds of iets in die richting wel een epic naam zijn. Allemaal van Wind Country én ze hebben ook allemaal dezelfde natuur xP Btw, volgensmij heb ik En ergens perongeluk 'haar' genoemd |
|
| |
Ayala
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:43 pm | |
| Dát is best een goed idee. Like; 'Ik ga mooi niet met jullie in een team' 'Bang om vies te worden, méisje?' 'BRING IT ON'
|
|
| |
En
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:45 pm | |
| Dat is inderdaad wel goed xp Ik denk dat Hiro dat dan zou zeggen, denk ik xP We kunnen ook doen dat Hiro en En al vrienden waren voordat Ayala kwam ofzo en dat Ayala nog niet weet dat En een jongen is |
|
| |
Aylinn
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:47 pm | |
| 'En wie zitten er allemaal in het team?' 'Ayala, En, Hiro.' 'Wie is dat dan?' 'Dat is En.' 'OOOOH.' Zo zou het waarschijnlijk gaan als ik die tegen kom of zo. Derp. |
|
| |
Ayala
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:48 pm | |
| Whaha. Nepmeisje, meet nepjongen Best een goed idee. |
|
| |
Hiro
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:49 pm | |
| Heheh. Ik vind het nog steeds geniaal En dan Hiro soms van like; 'I'm surrounded by idiots' *facepalm* Auwh Noorie, ik zou best willen maar ik heb géén idee met welk karakter van mij *denkdenk* |
|
| |
En
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:49 pm | |
| Uhuhn xP Al zou je denk ik eerder zeggen Ayala, En en Hiro Maar Ayala - of iemand van het team - is vast 'slim' genoeg om het niet zo te zeggen Eigenlijk moet er gewoon een Manga over komen xP Als Hiro dat ook denkt hé, nog leuker O3o Het lijkt me wel sterk dat En en Ayala vaak bekvechten over kleding of stijl |
|
| |
Aylinn
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:53 pm | |
| Als het twee keer en is, dan is het van; 'Waarom zeg je twee keer en D: ?' En dan ga ik alsnog van; OOOOH.
En Joya jij hebt duizend en een accounts ;} Er moet er vast wel eentje zijn, harhar. |
|
| |
Julian
Ervaring : 5
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:54 pm | |
| Hahah lijkt me echt grappig x3 Meh Julian is zo cute <'3 |
|
| |
Aylinn
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 12:57 pm | |
| Ik lief je osje voor Julian «3 Ik moet eigenlijk ook nog een os maken voor Aylinn. Doediedoe. |
|
| |
En
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 1:00 pm | |
| Maar ik ga naar een vriendin want ze was jarig O3o Ik was haar verjaardag Donderdag vergeten Dus ik ga er maar is heen~ c: Tot vanavond, denk ik, peeps. |
|
| |
Julian
Ervaring : 5
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 1:02 pm | |
| Whieeh thaanks <'3 Hij is zo droppig he ^^ Zal ik zo anders ergens een topic openen? :3 Heb kinda zin om met hem te RPG'en 8D Byeez Mari |
|
| |
Nuala
Ervaring : 30
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo feb 26, 2012 1:19 pm | |
| Hihi, Julian is ook droppig xD
Ik heb vooral zin in Nuala, maar laat ik eest de achterstand wegwerken xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: 't teut topic | |
| |