|
Auteur | Bericht |
---|
Ayren
YAMIKAGE
Ervaring : 36
| Onderwerp: Tekeningen hoekje ma jun 18, 2012 5:18 pm | |
| Nu ik hier toch op het forum zit, vond ik het een goed idee om wat van mijn werk te showen. Dus, hier komt het >D - Ma faceclaim:
Yush, dit is mijn faceclaim >D Ik teken niet heel veel (anime) mensen dus verwacht niet te veel van dit soort stuff Ook is ie nog niet helemaal af en of dat ooit nog gebeurt is maar de vraag ;3
- School verveling:
Een soort dromenvanger kettinkje
- Yin-Yang wolfje:
Een nogal oude tekening
- Demonische wolf:
Een beetje demonische witte wolf (De oren horen er zo uit te zien ;3 ) Nog niet zolang geleden getekend
- Gier:
vrij nieuw
Ik ben nog bezig met een drakenkop dus die zal ik er binnenkort wel tussen zetten Wat vinden jullie van mijn werk? :3 |
|
| |
Mako
Ervaring : 31
| Onderwerp: Re: Tekeningen hoekje ma jun 18, 2012 5:21 pm | |
| Wow supermooi! Ik vind de ketting heel mooi! |
|
| |
Haruhi
Ervaring : 72
| Onderwerp: Re: Tekeningen hoekje za jun 23, 2012 11:48 am | |
| Jezus, M'non! Hoe heb je Allen Walker zo mooi kunnen tekenen? Heb je tips voor het tekenen van anime/mange personen? c: Die kan ik wel gebruiken. |
|
| |
Ayren
YAMIKAGE
| Onderwerp: Re: Tekeningen hoekje za jun 23, 2012 1:28 pm | |
| Bedankt <3
En voor het tekenen van anime heb ik eigenlijk geen tips Ik moet het zelf ook allemaal nog een beetje uitzoeken namelijk ;3 |
|
| |
Ayren
YAMIKAGE
| Onderwerp: Re: Tekeningen hoekje ma jun 25, 2012 5:23 pm | |
| Dubbelpost- Ik heb weer zitten tekenen >D - Wolf god:
Poten zijn een ramp bij mij
- Dragon:
I know, de mond is wat T-rex achting XD
|
|
| |
Ayren
YAMIKAGE
| Onderwerp: Re: Tekeningen hoekje do nov 15, 2012 5:48 pm | |
| In al die tijd heb ik al weer heel wat zitten tekenen >D Heb alleen nog niet alles op de pc staan ಠ_ಠ Komt nog wel ~ - Lion:
- Sucic:
- Vosje:
|
|
| |
Kurono
Ervaring : 6
| Onderwerp: Re: Tekeningen hoekje zo nov 18, 2012 7:31 pm | |
| Jeez, it's so pwetty <3 Ik ben echt mega jaloers op je artskils Non, y u so good?
Heeft u misschien DA, want ik zou u graag daar watchen zodat ik uw werk kan volgen <3 |
|
| |
Ayren
YAMIKAGE
| Onderwerp: Re: Tekeningen hoekje zo nov 18, 2012 7:43 pm | |
| Thanks <3 Ga binnenkort op een tekencurcus omdat bepaalde dingen mezelf maar niet kan leren :'3
& op DA ben ik SucicTheWhiteShadow ;3 Maar ik heb daar alleen maar manipjes staan x3 |
|
| |
Zalvane
Ervaring : 11
| Onderwerp: Re: Tekeningen hoekje wo jan 02, 2013 12:52 pm | |
| Stik toch in die dp D<Heb ik gisteren heel vrolijk zitten tekenen Vind het toch wel leuk om manga/anime te tekenen Dus dat ga ik mooi ook eens wat vaker doen >D - Spoiler:
Hitsugaya Toshiro (Bleach) Het schaduwen vind ik erg goed gelukt en ben er stiekem toch wel trots op Ben nog wel van plan het een beetje in te kleuren
|
|
| |
Elyon
Ervaring : 3
| Onderwerp: Re: Tekeningen hoekje wo jan 02, 2013 8:25 pm | |
| Jeez, ik denk altijd 'Ja, nu kan ze echt niet veel beter gaan tekenen, dit is echt f*cking goed!' en guess what? Je word nog beter -.- |
|
| |
Toshiro
Ervaring : 32
| Onderwerp: Re: Tekeningen hoekje ma feb 11, 2013 10:13 am | |
| Aanschouw Ulquiorra's sexy face o3o- WIP:
Ik heb een Bleach obsessie dus verwacht meer Bleach persoontjes cx |
|
| |
Milu
Ervaring : 6
| Onderwerp: Re: Tekeningen hoekje wo feb 13, 2013 3:04 pm | |