|
|
Auteur | Bericht |
---|
Pain
Ervaring : 20
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo nov 28, 2012 5:26 pm | |
| Da's echt goe gezonge O_O Al vind ik het origineel wel beter cuz die is wat vrolijker c: |
|
| |
Ayren
YAMIKAGE
Ervaring : 36
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo nov 28, 2012 6:04 pm | |
| Ik luister het origineel eigenlijk nooit :') Niet echt mijn type muziek :3
Zo, ik weet ook weer hoe je dat soort siggies kan maken Eens kijken of ik dat ook met gifjes kan doen 8D Ja, ik doe graag moeilijk XD |
|
| |
Pain
Ervaring : 20
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo nov 28, 2012 6:08 pm | |
| Ik ook nh, maar het is wel vrolijker, geef mij maar liever Linkin Park of Sonata Artica c: |
|
| |
Ayren
YAMIKAGE
Ervaring : 36
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo nov 28, 2012 6:33 pm | |
| Oeh, jij ook fan van Linkin Park? c: Red & Three Days Grace zijn ook goed & ik luister zo nu en dan ook nog wel eens van die medicatie muziek ofzo XD Kan ook mooi zijn :') |
|
| |
Alphonse
KAZEKAGE
Ervaring : 14
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo nov 28, 2012 6:57 pm | |
| Ik heb zin om te posten @.@ En om WoW te spelen xd |
|
| |
Nanami
Ervaring : 69
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo nov 28, 2012 7:01 pm | |
| Ik wil een alienware laptop, veel fijner voor de sims, en assasins creed, en alles.
|
|
| |
Kurono
Ervaring : 6
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo nov 28, 2012 7:03 pm | |
| FREIEZEIT *3* School, wat haat ik u. Ik kijk eventjes een episode Inu X Boku SS en dan ga ik ff'ies posten ~ |
|
| |
Nanami
Ervaring : 69
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo nov 28, 2012 7:10 pm | |
| Ik ga studeren, ik haat de wereldkaart. :/ En ik wil een nieuwe pc, eentje die wel wa games aankan. |
|
| |
Alphonse
KAZEKAGE
Ervaring : 14
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo nov 28, 2012 7:13 pm | |
| Veel plezier met wat u ook aan het doen zijt <3
Ga dan maar is een topicje maken =w=
En wilt iemand een banner voor TS maken? c: Zo'n gif, eentje? [aá]
|
|
| |
Nathan
Ervaring : 205
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo nov 28, 2012 8:26 pm | |
| - Nanami schreef:
- Ik wil een alienware laptop, veel fijner voor de sims, en assasins creed, en alles.
veel geld voor weining hardware, je kunt beter een zoeken van een minder duur merk |
|
| |
Mayu
Ervaring : 132
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo nov 28, 2012 8:34 pm | |
| Ik heb ook zin om met Mayu te posten =w= ..Na de time-skip is ze gewoon al 20 O_O |
|
| |
Nathan
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo nov 28, 2012 8:49 pm | |
| o.o, episch oud enzo. maar goed, nathan is al 23, dus ik moet niet zeuren :3 |
|
| |
Leith
TSUCHIKAGE
Ervaring : 195
| Onderwerp: Re: 't teut topic do nov 29, 2012 1:04 pm | |
| Stiekem hebben wel al 3 jaar geskipt, de week voordat TS dood ging. We kunnen doen alsof die skipderp deze skipder was. |
|
| |
Mayu
| Onderwerp: Re: 't teut topic do nov 29, 2012 2:23 pm | |
| Dat kan :p
Ik had wel een klein rommelig idee. Mayu 'verraad' de Earth Country natuurlijk en ik weet niet wat er met Genesis gaat gebeuren, maar als die er niet was, dan xD. (rommelige zin, sawry) Mayu kent Alphonse dan, Kazekage en gaat voor de Wind country in de oorlog vechten. Tegen de Earth Country omdat door hen Alphonse zijn broer is verloren en hij daarom een oorlog begint? c:
Rommelig, I know. Stiekem is het leuker als Leith dan ouder is *gniffel* |
|
| |
Leith
TSUCHIKAGE
| Onderwerp: Re: 't teut topic do nov 29, 2012 4:19 pm | |
| Dan is hij nu al 18 c: Wat worden ze snel groot |
|
| |
Mayu
| Onderwerp: Re: 't teut topic do nov 29, 2012 4:20 pm | |
| Indeed *pinkt traantje weg*
Mayu en Leith zijn gewoon al 6 jaar ouder geworden in de tijd dat we met z'n RPG'de Q.Q |
|
| |
Leith
TSUCHIKAGE
| Onderwerp: Re: 't teut topic do nov 29, 2012 4:29 pm | |
| Zagen ze elkaar nog in de 3 jaar, of was dat ook gewoon derpig :o
|
|
| |
Zin
Ervaring : 422
| Onderwerp: Re: 't teut topic do nov 29, 2012 4:31 pm | |
| Welke country's zijn dan tegen elkaar? Kakuya heeft voor die oorlog er dan voor gezorgd dat Darkness vs Fire Country is, blijkbaar ook dan Earth vs Wind, en miss dat de Lightning en de Water country samenwerken met een andere country of met z'n tweeën om de oorlog te stoppen? |
|
| |
Mayu
| Onderwerp: Re: 't teut topic do nov 29, 2012 4:35 pm | |
| Mayu leefde gelukkig bij Leith =w= Maar er was niets bijzonders tussen hen gebeurd :')
Hmm, misschien is het dat Lightning en Water neutraal blijven en uiteindelijk de oorlog is tussen alle countries? :') |
|
| |
Leith
TSUCHIKAGE
| Onderwerp: Re: 't teut topic do nov 29, 2012 4:41 pm | |
| Aww :c He still loves you though :v Moeten we dan nog eerst wachten op een Hokage voordat de oorlog begint? |
|
| |
Mayu
| Onderwerp: Re: 't teut topic do nov 29, 2012 4:46 pm | |
| Dat lijkt me wel het handigst :') Misschien is het ook tijd voor een topic voor Leith en Mayu? c: |
|
| |
Zin
Ervaring : 422
| Onderwerp: Re: 't teut topic do nov 29, 2012 4:48 pm | |
| We kunnen 't ook zo doen dat de Hokage iemand bericht laat sturen en zelf achter de schermen blijft enzo? |
|
| |
Leith
TSUCHIKAGE
| Onderwerp: Re: 't teut topic do nov 29, 2012 4:55 pm | |
| Sure. Jij maakt topic, want ik ben lui c: Het lijkt me dat Lightning en Earth later, als Lighning de war joint, tegen elkaar zullen stijden? B haat de Earth Country en Leith de Lightning Country :O And stuff..
|
|
| |
Nathan
| Onderwerp: Re: 't teut topic do nov 29, 2012 5:05 pm | |
| waarom niet gewoon dat de country's zonder kage neutraal zijn?, en de rest in oorlog? |
|
| |
Mayu
| Onderwerp: Re: 't teut topic do nov 29, 2012 5:20 pm | |
| Dat kan ook :')
En dat die ook ooit deelnemen.
Ik ga topic maken, weet niet of ik hem afkrijg.. Want moet zo weg, maar anders ga ik zo verder!
En argh. Het is best vervelend om puber te zijn. Het is niet cool om je als een zes jarige te gedragen als je in de buurt van de jongen bent die je leuk vind Q.Q Zeker niet als die 2 jaar ouder is X.X |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: 't teut topic | |
| |
|
| |
|