|
|
Auteur | Bericht |
---|
Nanami
Ervaring : 69
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo dec 05, 2012 3:06 pm | |
| Maar ik heb een tablet gewonnen, dus dat is like een beetje een sinterklaascadeau. En wij vieren voornamelijk kerstmis. |
|
| |
Ayren
YAMIKAGE
Ervaring : 36
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo dec 05, 2012 3:18 pm | |
| Wij ook, maar met sinterklaas doen we toch altijd iets kleins voor elkaar kopen en gezellig eten c: |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo dec 05, 2012 7:52 pm | |
| Ik moet echt snel gaan leren voor de examens, maandag begint het al, en ik heb nog niks gedaan ervoor. Studeren is nooit iets geweest waar ik goed in ben.
|
|
| |
Ayren
YAMIKAGE
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo dec 05, 2012 8:31 pm | |
| Je bent niet de enige ._. Ik leer echt gewoon nooit, maar dat moet ik wel gaan doen als ik examens krijg anders zit ik dik in de puree... & alvast succes <3 |
|
| |
Nathan
Ervaring : 205
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo dec 05, 2012 10:06 pm | |
| |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic do dec 06, 2012 6:24 am | |
| Zo stom he', vroeger was het leren nooit nodig, maar nu, ik ben al gezakt op wiskunde, en dat is niert makkelijk om in te halen met de examens.
|
|
| |
Ayren
YAMIKAGE
| Onderwerp: Re: 't teut topic do dec 06, 2012 5:13 pm | |
| Bleg, morgen tot half 5 les en dan pas rond half 6 thuis -,-' Zo geen zin in met al die sneeuw >,> Hoop dat het vannacht zo gaat sneeuwen dat we morgen sneeuwvrij krijgen X3 Zal wel niet gebeuren, maar toch |
|
| |
Nathan
Ervaring : 205
| Onderwerp: Re: 't teut topic do dec 06, 2012 5:33 pm | |
| huiswerk is saai, en ik heb inspiratie nodig |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic do dec 06, 2012 7:03 pm | |
| Ik moet nog een reflectieverslag maken. -.- Iets wat ik dus erg moeilijk en irritant vind omdat het heel erg veel opzoekwerk is.. En dan nog aan mijn examenopdracht werken en al NW leren, ik heb nog maar tot mandag daarvoor -.- |
|
| |
Ayren
YAMIKAGE
| Onderwerp: Re: 't teut topic do dec 06, 2012 7:09 pm | |
| Conclusie: School is een ramp... |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic do dec 06, 2012 7:12 pm | |
| Jep, en door school zal ik ook nog tot de vakantie moeten wachten tot ik weer aan mijn verhaal kan werken.. Mijn vrienden willen dat ik hoofdstuk 2 ook aan hen laat lezen, als kerstcadeau. |
|
| |
Ayren
YAMIKAGE
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr dec 07, 2012 5:59 pm | |
| Had het laatste uur sneeuwvrij gekregen 8D En ik heb gewoon heel leuk zitten koken op school XD 't was lekker
Ik zou weer actief met Aylan willen worden, maar dan verander ik hem wat en geef hem een nieuwe naam. Allen en Aylan lijken te veel op elkaar qua naam >,> |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr dec 07, 2012 6:44 pm | |
| Knappe jongen kleedden zicht uit tijden Gym. Ze hadden hetzelfde uur als ons en mochten sneeuwballengevecht doen, dus gingen ze zich weer omkleden, maar dan ging de LO-klmeding eerst uit, en zag je de sixpacks. Ja, ze deden dat dus echt in de tribune aan de zijkanty van onze gymzaal. |
|
| |
Luka
Ervaring : 71
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr dec 07, 2012 7:11 pm | |
| Had foto's gemaakt Char ~
Ik heb gwn tot 3 uur op school gezeten. De bitches. Maar onze school is super streng enzo, we nogen niks en je blijft echt mega snel na. Zo kapot irritant.
Yush. Ik wil posten. Maar ik kan nergens posten T^T |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr dec 07, 2012 7:16 pm | |
| Strenge scholen zijn irritant. Heb ik ook last van. Maar het valt nog wel mee bij ons. |
|
| |
Ayren
YAMIKAGE
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr dec 07, 2012 7:32 pm | |
| Als we dat uur geen uitval hadden, zou ik pas om kwart voor 6 thuis zijn ofzo -,-' Maar qua strengheid valt het bij ons toch wel mee.. We krijgen alleen wel heel veel toetsen ._.
Btw, maak eventjes het postje af op Serigala & zal dan hier proberen te posten :3 |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic za dec 08, 2012 9:38 am | |
| Ik wil actief worden met Mika, Mika is té schattig. En ik heb een klein ideetje voor wat er in die drie jaar gebeurt is. |
|
| |
Zalvane
Ervaring : 11
| Onderwerp: Re: 't teut topic za dec 08, 2012 5:45 pm | |
| Eventjes Zalvane verder uitwerken en dan kijken of ik nog kan posten Als mijn broertje dat ooit toelaat >,> |
|
| |
Mika
Ervaring : 28
| Onderwerp: Re: 't teut topic za dec 08, 2012 7:08 pm | |
| Mika is gegroeid. :3 Niet dat hij nu groot is of zo, maar hij is wel ietsje groter. |
|
| |
Takashi.
Ervaring : 3
| Onderwerp: Re: 't teut topic za dec 08, 2012 7:13 pm | |
| Hello peeps me is back Maar jullie weten niet wie ik ben >3 |
|
| |
Zalvane
| Onderwerp: Re: 't teut topic za dec 08, 2012 7:44 pm | |
| Dat zouden we misschien wel kunnen weten als je het zegt :3 Al weet ik dan misschien nog niet wie je bent X3 |
|
| |
Luka
| Onderwerp: Re: 't teut topic za dec 08, 2012 8:13 pm | |
| @Takashi; Ik verzoek je niet aan mijn been te trekken wanneer ik mijn pyama aan wil doen ~ Btw, D.Gray Man is klaar en we kennen kijken :3
@Zalvane; Ik wil jou naam weten O.o
|
|
| |
Zalvane
| Onderwerp: Re: 't teut topic za dec 08, 2012 8:21 pm | |
| Gehe, you already know me >3 |
|
| |
Takashi.
Ervaring : 3
| Onderwerp: Re: 't teut topic za dec 08, 2012 8:24 pm | |
| Whaha nee denk niet dat je me dan kent
Char!!! Kom hier jij kreng xD love yous
Romyaar maar... je wou me verlaten;-;
Nonnetje? |
|
| |
Luka
| Onderwerp: Re: 't teut topic za dec 08, 2012 8:26 pm | |
| @Non: You're Manon, aren't u? xD
@Takashi: I know. En nu wil ik chips halen ;_; Dat moet ja. LAAT JE VLECHT ZITTEN, HAAL HEM ER NIET UIT. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: 't teut topic | |
| |
|
| |
|