Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 They try to escape! ~~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Grimmjow
Grimmjow


Ervaring : 44


They try to escape! ~~ Empty
BerichtOnderwerp: They try to escape! ~~   They try to escape! ~~ Emptyvr dec 28, 2012 3:28 pm

Grimmjow rende naar 2A, oftoewel de linkerkant van het gebouw op de tweede verdieping. Het alarm ging af want een van de gevangenen had de deur open gemaakt, doormiddel van iets wat nog onderzocht moest worden, maar op dit moment was maar een ding belangrijk: de gevangene niet laten ontsnappen! Met flinke stappen op zijn hoogste snelheid was Grimmjow binnen een halve minuut van beneden naar boven gegaan. De gevangene was nergens meer te bekennen, maar ondertussen hoorde je wel andere sloten open gaan. Grimmjow gebruikte zijn oren goed, en probeerde op het geluid af te gaan. Hij klom op de rand, en sprong zo naar de andere kant toe en een verdieping hoger. Hij had met zijn handen net de rand vast, en trok zichzelf erover heen. Hij was nu op 3B, de rechterkant van het gebouw op de derde verdieping. Hier hoorde hij het geluid. Hij zag twee van de gevangene, en balde zijn vuisten. Hij liet zijn kracht in zich opkomen. Eerst gebruikte hij zijn Flash Step, ook wel Sonido genoemd. Je hoorde het diepe geluid van Sonido, waardoor de twee gevangene omkeken. Grimmjow kon het niet in zijn eentje tegen de twee opnemen, want hoe hoger je zat hoe gevaarlijker de gevangene waren. Je kracht werden wel afgetapt, maar dat lukte niet tot het uiterste aangezien je dan zou sterven, dus waren ze samen nog wel sterk, en vooral omdat ze drie verdiepingen hoog zaten wist Grimmjow dat zeker.

''Don't even try to escape me..'' zei Grimmjow kil. Hij keek ze boos aan. ''Gravity Dominator!'' zei Grimmjow toen. Met een flinke vaart trapte hij de eerste gevangene in zijn rug, en je hoorde iets breken. Dit was de kracht van Grimmjow. Enorm snel, met flinke kracht in zijn benen en armen. Hij had nog nooit verloren in een gevecht, en dit keer zal hij dat ook niet laten gebeuren. Hij wachtte op versterking terwijl hij ondertussen met de twee vocht.

- Even later -

Je hoorde Grimmjow hijgen, en hij had bloed op zijn gezicht. Hij zat in een geknielde houding, aangezien hij het tempo van dit gevecht niet bij kon houden, en teveel chakra verloor aan zijn technieken enzovoorts. ''Ik moet.. werken aan mijn.. maximum capaciteit .. chakra en energie..'' sprak Grimmjow, met wat haperingen tussendoor. Ook de andere twee waren niet in de beste staat, maar wel beter dan Grimmjow. ''Schiet nou op..'' mompelde Grimmjow, terwijl hij ondertussen andere gevangenen zag en hoorde ontsnappen. Een van de gevangene waarmee hij in gevecht was liep naar de geknielde Grimmjow toe, en hield zijn hand vlak voor zijn gezicht, terwijl hij met zijn andere hand Grimmjow's hoofd naar hem toe liet kijken doormiddel van aan zijn haar te trekken. ''Het spijt me, maar ik moet gaan, etzoals alle andere die hier opgesloten zitten. Ik zie je in het hiernamaals wel terug, ooit een keer. Dag dag.'' zei de gevangene tegen Grimmjow. Grimmjow voelde de chakra naar de hand stromen van de gevangene, en wist geruisloos ook zijn hand op de gevangene te richten. ([url=Dit is wat je hoorde zo ongeveer]https://www.youtube.com/watch?v=oGeR-pyldhs[/url]) Je zag ineens een rode gloed bij Grimmjow's hand, en de gevangene schrok ervan, hij deinsde en zette een stapje naar achter, nog altijd met zijn hand op Grimmjow richtend. Grimmojw maakte een vuist en je zag de groeiende Cero van hem. ([url=Dit is wat je zag bij Grimmjow, 0:11]https://www.youtube.com/watch?v=R4FY4KM1Wio[/url]) ''Shit!'' hoorde je de gevangene zeggen, die ook zijn kracht op Grimmjow schoot. Grimmjow ontweek maar net, maar dit was dan ook wel te verwachten aangezien hij een van de snelste was in zijn regio. Sterker zelfs, hij was gewoon de snelste, daar was hij zeker van. Grimmjow ontweek dus de techniek van de andere gevangene en schoot zijn Cero af op hetzelfde moment. De gevangene werd geraakt, en je hoorde een knal en vervolgens enorm veel rook. ''Take.. that..'' sprak Grimmjow, die op dat moment op de grond viel nadat hij opstond. Hij lag vastgenageld aan de vloer, terwijl de andere gevangene nergens meer te bekennen was, was Grimmjow op dat moment alleen. Niemand keek naar hem of zag hem vallen, wachters niet en gevangenen niet.

~~ Who is ready to wake him up? ~~
Terug naar boven Ga naar beneden
Igneel
Igneel


Ervaring : 134


They try to escape! ~~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: They try to escape! ~~   They try to escape! ~~ Emptyza maa 16, 2013 12:02 pm

Igneel kwam aangerend. Toevallig was hij in de Snow Country, aangezien hij hoorde over de Blood Prison. De oorlog heeft dus ook al de Blood Prison getroffen. Igneel haalde een bal uit zijn rugzak en trapte hem hoog in de lucht. Hij sprong, draaide eenmalig en schoot hem zo hard als hij kon. De bal raasde door de Prison heen, vlak voor de cellen en gevangenen die probeerde te ontsnappen werden geraakt. Deze waren minder sterk, aangezien ze niet meer opstonden na de trap van Igneel. Hij dashde vooruit en sprong, waardoor hij wel leek te vliegen. Hij sprong richting zijn bal. Hij landde op de rug van een gevangene en stopte zijn bal terug in zijn rugzak. Een van de prisoners rende op Igneel af en Igneel gebruikte zijn techniek ''Hellflame Boot'' zo snel als hij kon. Hij raakte de man op zijn borst, het duurde even maar vervolgens schoot Igneel de man richting de stalen muren van de Blood Prison. Je zag een enorme brandwond op de borst van de man. Hierdoor begreep Igneel waarom ze zwak waren. Hun krachten werden afgetapt. Hij sprong naar beneden, net naast Grimmjow. ''Kan ik je helpen?'' zei Igneel. Op dat moment probeerde nog twee gevangenen Igneel te verslaan. Igneel sprong behendig, deed een achteruitsalto en trapte beide mannen tegen hun achterhoofd. Ze vielen allebei op de grond en Igneel glimlachte vals. ''Hebben jullie niks meer te bieden? Want dat heb ik namelijk wel.. Secret Dragon Art! HIRUDORA!'' Igneel transformeert half, waarop je drakenschubben onder zijn ogen ziet komen, maar ook dat Igneel echt serieus word. Zijn ogen zijn vuurrood, en je ziet de aders over zijn lichaam lopen. Igneel houd zijn polsen op elkaar, met zijn linkerhand achter zijn rechterhand, charged hij deze techniek, waarbij hij zijn armen naar achter doet. Je ziet de energie van deze techniek verzamelt worden voor de hand van Igneel. Hij duwt zijn handen in hoge snelheid naar voren en dan zie je dat simpelweg de lucht word weggedrukt, die vervolgens een grote vlam word. De vlam krijgt uiteindelijk de vorm van een draak, om onbekende redenen. De vlam breekt een groot deel van de gevangenis af, doormiddel met de enorme luchtdruk. Igneel kreeg nu het gevoel dat hij de man kon helpen die hier op de grond lag. Aan zijn kledij te zijn was het geen gevangene. ''Igneel is de naam.'' zei Igneel glimlachend, waarop hij zijn hand uitstak om Grimmjow overeind te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grimmjow
Grimmjow


Ervaring : 44


They try to escape! ~~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: They try to escape! ~~   They try to escape! ~~ Emptywo maa 20, 2013 4:54 pm

Grimmjow stond op met behulp van Igneel. De andere wachters kwamen binnen om de chaos te stoppen. ''Grimmjow.. Help jij Acnologia?'' zei Kyousuke, leider van de wachters en wel 5x zo sterk als Grimmjow. ''Acnologia?'' vroeg Grimmjow toen. Igneel zette een stap naar voor. ''Naast je, staat Igneel, ook wel bekend als Acnologia of Apocalypse. Hij is een gevaarlijke man die opgesloten moet worden voordat zijn kracht de wereld aan gaat. Het is nu of nooit, Grimmjow. Gebruik Gravity Dominator I of II op Igneel.'' orderde Kyousuke na zijn verhaal. ''Nee. Ik ga tegen jouw bevelen in, Kyousuke. Igneel hielp me, door z'n leven te riskeren, want ook hij kon hier zomaar afgemaakt worden. Ik help Igneel, Acnologia of Apocalypse, als jullie met hem een strijd beginnen.'' zei Grimmjow toen. De wachters vielen aan met ranged technieken, vuurballen vlogen naar de twee toe, evenals kunais, shurikens, en zelfs een tornado. Normaal zou je denken, een tornado? In dit gebouw? Maar nu was het anders. Het halve gebouw was weggevaagd, of afgebroken. Grimmjow schrok toen hij de tornado zag, hij en Igneel konnen geen kant op. Grimmjow deinsde achteruit met grote ogen. ''.. Are you kidding me..'' zei Grimmjow vol ongeloof, terwijl Igneel bleef staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




They try to escape! ~~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: They try to escape! ~~   They try to escape! ~~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

They try to escape! ~~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: Countries ::  :: Blood Prison-