Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 Scared

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leith
Leith
TSUCHIKAGE

Ervaring : 195


Scared Empty
BerichtOnderwerp: Scared   Scared Emptyvr jan 04, 2013 7:47 pm

Hij was een brave Kage. Hij deed wat hij moest doen, met tegenzin, maar deed het toch. Lange nachten bracht hij door in zijn kantoor papierwerk in te vullen, irritante mensen die hem om gunsten kwamen vragen en saaie vergaderingen met zijn raadsleden. Hij zorgde ervoor dat er geen problemen ontstonden tussen de countries om oorlog te voorkomen. Waarom? Hij was bang. Op de lange lijst met dingen waarvoor hij bang was stond oorlog bovenop. Het was de oorlog waardoor hij veel had verloren. Hij wist hoe het voelde. Hij was nog maar jong toen de vorige oorlog tot stilstand kwam maar hij herinnerde het nog allemaal, de bloed, het gehuil, de doden. Zelfs nadat de oorlog was opgehouden merkte je het nog. De mensen leefde de eerste komende jaren in angst dat er weer een oorlog zou uitbreken. Mensen hadden hun huizen verloren en moeste dus leven in opvang centra die niet altijd genoeg eten hadden om iedereen eten te geven. Mensen verloren hun dierbare, mensen die niet terugkwamen nadat de oorlog was opgehouden. 'Nee, we hebben er niets mee te maken, waarom zouden we dan meedoen aan de oorlog?' dit wou hij zeggen. Hij wou zijn warriors niet verliezen, hij wou zijn bewoners niet verliezen, maar het kon niet anders. Hij moest de stoere Kage spelen die niet bang was. Hij most zijn warriors trots naar het strijdeld leiden en dan mensen vermoorden. Alleen maar omdat hij een papiertje had getekend waarop stond dat hij zijn allies in tijden van nood zou helpen. Toen hij het had getekend leek het een goed plan. Zijn allies zouden hem dan helpen als er een country steef voor meer macht en zijn country belegerde. Hij had er nooit over gedacht dat het anders ook kon gebeuren. Dat hij zijn warriors moest laten vechten voor een fout die een van zijn allies had gemaakt.
Hier was hij dan. Bang en alleen. Het was niet slim om als een Kage je Country te verlaten. Helemaal als je eigenlijk een oorlog moest voorbereiden, maar hij kon niet helder nadenken in zijn Country. Er was altijd wel iemand die hem vond als hij gewoon alleen wou zijn om na te denken. Altijd wel een advisor die naar hem kwam toegerend om te zeggen dat iets anders moet, of dat hij harder moest werken terwijl zij niets deden- op zeuren na. Zijn warriors waren sterk. Hij had niet zoveel warriors als de andere Countries. Waarschijnlijk paar honderd minder dan de meeste countries, maar wat ze aan kwantiteit mistte maakte ze op in kwaliteit en dan was hij er nog. De jongen die nog nooit in een oorlog had gevochten. Zijn advisors zeiden hem hier zich niet over druk te maken. Ze zeiden hem dat hij al langer kage was dan de meeste andere kage's. Hij had al 6 jaar ervaring terwijl de andere net Kage waren. De enige met meer ervaring dan hem was B. Niet alleen was hij al veel langer Kage dan hij was, ook had hij al een oorlog meegemaakt. Dit zou niet erg geweest zijn als de twee Countries het goed met elkaar voor hadden. Het was het tegenovergestelde van dit. Jarenlang waren er problemen tussen de twee countries. De oorspronkelijke reden was vergeten. De haat werd steeds maar groter en groter, zo groot dat in de laatste oorlog, Great World War I, de twee vijanden waren geweest en alles eraan deden om de andere zijn stad plat te branden. Veel merkte Leith niet van de haat sinds hij Kage was geworden. Nooit had hij klachten gehad over problemen die waren ontstaan terwijl zijn warriors door de Lightning Country reisde. Toch wist hij zeker dat ook deze oorlog de twee countries tegenstanders zouden zijn.
Het kalmerende geluid van water dat naar beneden viel toverde een glimlach op zijn gezicht. De natuur was zo vredig. Dit was waarschijnlijk de laatste keer dat hij hier kon van genieten in een lange tijd. Van de dieren om zich heen die nog niets af leken te weten van de oorlog die in een nabije toekomst zou beginnen. ''Wie is daar?'' Zijn stem klink verbaasd. Ze hadden hen snel gevonden. Hij had gedacht dat als hij naar de Water Country kwam dat ze hem minder snel zouden vinden. Weer klonk er het geluid van takjes die braken. Een konijn kwam zijn kant op gesprongen. Vals alarm. Hij stak zijn hand uit naar de konijn die hem verbaasd aan staarde voordat hij weer wat dichterbij kwam. ''Zeg eens, meneer konijn.'' Ja, hi was nu zo zielig dat hij raad ging vragen aan een konijn. ''Wat zou jij doen.. trouw blijven aan je vrienden of doen wat denkt dat goed is, al gaat dat tegen je vrienden in?'' Hij wist dat er geen antwoord zou komen, toch wachtte hij..

:: Open voor iedereen
Terug naar boven Ga naar beneden
Toshiro
Toshiro


Ervaring : 32


Scared Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scared   Scared Emptyma jan 07, 2013 6:03 pm




Toushiro


You tear me d o w n
And then you pick me u p
You take it all and still it's not enough
You try to tell me you can heal me
But I'm still b l e e d i n g

--------------------------------------------------------


Toushiro liet zich uitgeput op de grond vallen evenals zijn wapen. Zijn zicht was ietwat wazig en hij hoorde zijn eigen ademhaling bijna boven het vallende water uitkomen. Hoe lang zou hij zijn training nog kunnen voortzetten als het zo doorging? Waarschijnlijk niet lang. Niet in deze toestand. De jongen voelde iets warms over zijn arm lopen en zag dat het een paar druppeltjes rood bloed waren. Waarschijnlijk had hij een paar wonden opgelopen met de laatste klap in zijn gezicht. Misschien was het een goed idee om te stoppen voor vandaag. Als hij doorging zou zijn lichaam het uiteindelijk begeven zoals de laatste keer. Daar zat hij nou niet bepaald op te wachten. Maar waarom wilde het hem niet lukken? Waarom kreeg hij deze techniek maar niet onder controle? Hij was er nou al maanden op aan het oefenen, maar had nog geen vooruitgang geboekt. Was het omdat hij zo vermagerd was en daarom zwakker dan normaal? Toushiro legde zijn hand op zijn buik. Nee, zo erg was het nou ook al niet meer. Het was erger geweest. Gelukkig kwam hij weer een beetje aan na zijn tocht door de hel. De jongen zuchtte en wachtte eventjes rustig af tot zijn zicht weer scherp was. Het duurde niet lang en dat was maar goed ook. Hij kwam overeind en keek eventjes naar de wond op zijn bovenarm. Misschien was het een goed idee om richting een dorpje in de buurt te gaan. Dan kon hij voor de wond zorgen en nog wat eten. Toushiro had al lange tijd geleden het gevoel van honger verloren. Hij moest dus goed opletten dat hij genoeg at anders zou hij zo weer terug bij af zijn.
Met kleine moeite stond hij op en begon aan zijn weg richting het dorpje. Maar eerst moest hij via een klein en steil pad langs de waterval omlaag lopen. Het nam wat tijd in beslag, maar uiteindelijk kwam hij beneden. Zijn ogen bleven meteen op een persoon hangen die niet ver van de waterval af lag. Het duurde even voor Toushiro een idee had of hij hem nou kende of niet. Maar als hij zich niet vergiste was het de Tsuchikage. Hij had dat gezicht namelijk wel eens eerder langs zien komen. De jongen nam maar gewoon aan dat het werkelijk was wie hij dacht en liep daar de kage toe. 'Zeg eens, meneer konijn. Wat zou jij doen.. trouw blijven aan je vrienden of doen wat denkt dat goed is, al gaat dat tegen je vrienden in?' was wat hij opving in het gesprek tegen een konijn. Waren kage's nou echt zo zielig dat ze raad vroegen aan dieren? Misschien een beroepsgeheim ofzo. Wist hij veel. Hij was maar een simpel straat kind geweest. 'Ik zou trouw blijven aan mijn vrienden,' reageerde de jongen en ging op enkele meters achter de kage zitten. Ondanks dat hij dit zo zei, had hij weinig ervaring met vrienden. In zijn hele leven had hij nog maar een vriend, of eigenlijk vriendin, gehad. Maar ja, die was nou ook alweer een paar weken geleden overleden. En zo heel lang kende hij haar nou ook weer niet. Toch hadden ze een sterke band en hij was er ook kapot van toen ze uit zijn leven verdween.
'Just drop the fluffy bunny already. En trouwens, wat doet de kage van the Earth Country in the Water Country? Hoor jij niet lekker achter je bureau te zitten kijken hoe je warriors worden afgeslacht?' Toushiro probeerde niet al te wantrouwend over te komen, maar echt heel goed ging dit niet. Hij had het niet zo op kage's. Eigenlijk had hij het zo ie zo niet op mensen. Meestal werd hij gewoon in de wind geslagen en mocht hij stikken van al die mensen. Geen wonder dat hij soms nogal hatelijk kon doen tegen vreemde. De jongen legde even zijn hand op de wond op zijn bovenarm om het bloeden een beetje tegen te gaan. Eigenlijk had hij geen tijd om hier te zitten praten. En zeker niet in de tijden van oorlog.



Wist niet of Leith nou lag of zat
dus ik heb maar eventjes aangenomen dat hij lag c:


© M'non




Terug naar boven Ga naar beneden
Leith
Leith
TSUCHIKAGE

Ervaring : 195


Scared Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scared   Scared Emptydi jan 08, 2013 5:48 pm

'Ik zou trouw blijven aan mijn vrienden.' Een antwoord had Leith net verwacht van de konijn. Hij was dus erg verbaasd toen hij een antwoord hoorde. Het duurde he enkele seconde voordat hij erachter kwam dat het niet de konijn was die tegen hem sprak, maar een jongen met opvallend wit haar en grote groene ogen. Hij nam de worden op zich op. Vrienden trouw blijven, huh? Ook als het betekende dat je je bewoners in gevaar kon brengen? Hij had liever gewild dat Toshiro voor de andere keuze had gekozen maar als de mensen er het zo over dachten moest hij er mee door gaan. 'Just drop the fluffy bunny already. En trouwens, wat doet de kage van the Earth Country in the Water Country? Hoor jij niet lekker achter je bureau te zitten kijken hoe je warriors worden afgeslacht?' Hij zou het nooit toegeven, maar de woorden deden pijn. Het was de waarheid. Hij probeerde er niet over na te denken om het te vergeten, maar het bleef waar. 'Wat weet jij daar nou vanaf? Je bent maar een kind.' Hij wist wel hoe mensen over Kage's dachten. In een niet al te er verleden was hij hetzelfde. De Kage had alles wat zijn hartje begeerde. Hij hoefde te knippen met zijn vingers en hij kreeg te eten. Hij sliep in een warm bed met een dak boven zijn hoofd en er waren wachters die hem tegen alles beschermde. Niemand zag ooit wat een Kage moest doormaken. Niemand zag de pijn die ze leden. Niemand zag de aandacht en moeite die ze bestede om hun Country te verbeteren en te zorgen dat er niks met hun inwoners gebeurde. Daarom deed het dan ook zo'n pijn als ze dit niet konden doen en ze moesten blijven zitten achter hun luie bureautje. ''Wat verwacht je me te doen? Naar het strijd veld rennen en de andere Kage's te vermoorden? Als het zo simpel was om van de oorlog af te komen had ik het al lang gedaan.'' Een zucht verliet zijn mond.
Zijn ogen richtte maar even op de wond die de jongen had opgelopen, voordat ze weer naar het gezicht van de jongen schoten. Oorlog was erg. Hij wist niet uit welke Country de jongen vandaan kwam, maar je moest wel een heel slechte Kage zijn als je zelfs kinderen liet vechten in de oorlog. De jongen zag er niet langer uit dan 1m 60. Hoe oud kon hij zijn. Tien? Misschien Elf of twaalf. Of was het gewoon een heel kort persoon? Hij stond op en naderde de jongen langzaam. Alsof het een gewond dier was dat zou wegrennen als je te snel bewoog. ''Geef me je arm.'' Zijn stem klonk bevelend, iets wat hij door de jaren door veel als Kage had moeten gebruiken. Veel ervaring had Leith niet als Medic. Beter gezegd, hij had geen ervaring. Hij had het altijd stoerder gevonden om te vechten en had dus nooit wat aandacht besteden aan het helen van mensen. Maar zelfs een sukkel zoals hij wist dat je zo'n wond niet kon laten. Het bloed raakte ooit op. Leith scheurde een stukje van zijn mouw af. 'May I?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Toshiro
Toshiro


Ervaring : 32


Scared Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scared   Scared Emptywo jan 09, 2013 7:42 pm




Toushiro


You tear me d o w n
And then you pick me u p
You take it all and still it's not enough
You try to tell me you can heal me
But I'm still b l e e d i n g

--------------------------------------------------------


'Wat weet jij daar nou vanaf? Je bent maar een kind.' Daar was dat rot woord weer. Hij had er zo'n hekel aan als andere hem een kind noemde. Ookal was het gewoon de waarheid. Daar kon hij helemaal niks tegenin brengen. Niet eens een leeftijd. Ja, hij zou waarschijnlijk wel de enige op deze hele planeet zijn die zijn eigen leeftijd niet eens wist. Zijn biologische ouders hadden er nooit over gesproken. Zo werd zijn verjaardag ook nooit gevierd. Hij werd gewoon behandelt als oud vuil en op straat gedumpt. Maar waarschijnlijk was hij zo rond de 15/16. Al kon hij dat niet met veel zekerheid zeggen. 'Inderdaad. Ik ben máár een kind,' reageerde hij ietwat geërgerd. Zo werd hij altijd bestempeld. Waarschijnlijk vanwege zijn lengte. Hij was wel echt een onderdeurtje. Maar ja, hij kon niemand daar de schuld van geven. Dat was gewoon het lot of zoiets dergelijks. Niemand die daar iets aan kon doen. 'Wat verwacht je me te doen? Naar het strijd veld rennen en de andere Kage's te vermoorden? Als het zo simpel was om van de oorlog af te komen had ik het al lang gedaan.' Eventjes was de jongen stil en keek de Kage voor hem recht aan. Vervolgens dwaalde zijn blik een beetje weg naar de zijkant. 'Het lijkt me niet dat je het al hebt geprobeerd. Dus waarom ben je dan zo zeker van je zaak?' Ergens wist hij wel dat het gewoon zelfmoord was om zoiets te doen, maar dat wilde hij niet toegeven. Er waren zat mensen die griezelige technieken bezaten en dan wilde hij er al helemaal niet aan denken wat een kage allemaal kon. Dat zou waarschijnlijk op een totaal andere schaal zijn. Tegenover al die andere mensen was hij helemaal niks. Toushiro liet een zucht aan zijn mond ontsnappen en zijn blik dwaalde nog wat verder af.
'Geef me je arm,' hoorde hij de kage bevelend zeggen en zag vanuit zijn ooghoek dat hij hem wat naderde. De jongen drukte zijn arm echter ietwat tegen zijn lichaam aan en weigerde te luisteren naar wat hem werd verteld. 'May I?' hoorde hij de kage zeggen nadat hij een stuk van zijn mouw had afgescheurd. 'Fine..' Met tegenzin liet hij het uiteindelijk toch toe. Toushiro haalde zijn hand van de wond en ging zo zitten dat hij er makkelijk bij kon.
Zijn turquoise ogen vielen op de waterval. Het water leek wel voor eeuwig door te stromen zonder eind. Alsof dat water oneindig was, maar hij vroeg zich af waar het allemaal vandaan kwam. En vooral, waar het heen ging. 'Maar zeg eens. Waarom ben je hier?' De jongen had het al eerder gevraagd en dat wist hij ook, maar dit keer was zijn stem rustig en kalm. Hij was toch wel wat nieuwsgierig naar de reden van de kage. Zelf kon hij namelijk geen goede reden bedenken. Het was tenslotte oorlog dus dan leek het hem het meest logische om in eigen land te blijven. Niet dat hij dat zelf deed, maar toch. 'Toushiro Hitsugaya is de naam trouwens.' Zijn achternaam zei hij ook altijd als hij zichzelf voorstelde aan vreemde. Misschien omdat dat eigenlijk nog het enige was wat hij van zijn biologische ouders wist. De rest was vaag. Zelfs hun gezichten waren een groot vaag beeld als hij ze probeerde te herinneren. Best triest eigenlijk...


© M'non
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Scared Empty
BerichtOnderwerp: Re: Scared   Scared Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Scared

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: Countries ::  :: Phoenix Falls-