|
|
Auteur | Bericht |
---|
Toshiro
Ervaring : 32
| Onderwerp: Re: 't teut topic za maa 29, 2014 11:05 am | |
| - Keaths schreef:
- Ik vind hem echt cool Non uwu
En I knooow ik kan niet wachten, hopen dat ze hem niet verkloten ouo Thx & +1 *enige reden waarom ik niet kan wachten tot het zomer is* |
|
| |
Jamal
Ervaring : 510
| Onderwerp: Re: 't teut topic za maa 29, 2014 12:00 pm | |
| Hopelijk krijg ik vanmiddag de belangrijkste inf af, dan kunnen we lidjes lokken~ |
|
| |
Keaths
Ervaring : 0
| Onderwerp: Re: 't teut topic za maa 29, 2014 2:02 pm | |
| Ik heb ook geen zin in de zomer, maar ik wil echt graag dat het zomer wordt voor die anime. En voor Free. Woop.
IK WIL EEN ACC MET NAGISA ALS FC OFZO |
|
| |
Jamal
| Onderwerp: Re: 't teut topic za maa 29, 2014 3:20 pm | |
| Nagisaaaa Q ^ Q en nu de races uitwerken xD ohnvm moet dus helpen met koken ._. Idunno of Jamal nou bij Dragonborn of bij de school moet horen, allebij is cool orz |
|
| |
Keaths
| Onderwerp: Re: 't teut topic za maa 29, 2014 3:22 pm | |
| Woop, Dragonborn uwu Yeah net de eerste 2 manga's van Death Note gescoord~<3 |
|
| |
Toshiro
| Onderwerp: Re: 't teut topic za maa 29, 2014 3:45 pm | |
| Bleg, ik moet zo nog die intake test engels afmaken... geen zin D: Maar moet anders mag ik morgen niet afspreken met iemand >,> |
|
| |
Jamal
| Onderwerp: Re: 't teut topic za maa 29, 2014 10:34 pm | |
| Ugh, dat is kut. Ik weet niet of je het inmiddels al af hebt maar alsnog sterkte~ Q , Q |
|
| |
Toshiro
| Onderwerp: Re: 't teut topic za maa 29, 2014 10:45 pm | |
| Ik heb het luistergedeelte af, maar dan komt lezen nog.. voor iedere vervloekte vraag moet ik een vervloekt nieuw stukje tekst lezen *sigh* maar zodra ik dat af heb gaat alles snel c: & thx c: ________ Laaalalalaaa ik heb zin om te posten, maar moet wachten vind ik |
|
| |
Jamal
| Onderwerp: Re: 't teut topic za maa 29, 2014 10:49 pm | |
| Aaah, dat is idd kut, leven is zwaar TT.TT//
Samee, ik vind dat ik eerst alle informatie ingevuld moet hebben. Vond het natuurlijk ook nodig om een hele nieuwe provincie aan te maken :'D I'm so maso I just -- CRIES |
|
| |
Toshiro
| Onderwerp: Re: 't teut topic za maa 29, 2014 10:59 pm | |
| Kan niet wachten om het te lezen >:3 & de nieuwe provincie looks great <3 Maar ik vind dat ik sowieso Shiro's geschiedenis af moet hebben voor ik ga posten c': gaat nog wel even duren cx |
|
| |
Jamal
| Onderwerp: Re: 't teut topic za maa 29, 2014 11:10 pm | |
| *facedesk* Geschiedenis, karakterbeschrijving...... dat moet natuurlijk ook nog _O_ Wss kan ik pas over een week posten dan als ik m'n rooster en al deze proefwerken bekijk.
EDIT: Races inmiddels ook af :') Nu alliances. persoonlijk vind ik het verhaal van de initians en wood elves het leukst<33 |
|
| |
Toshiro
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo maa 30, 2014 4:23 pm | |
| Oeh, ik ga eens lezen :'3 & dan maar weer verder met die test voor m'n moeder flipt xD |
|
| |
Jamal
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo maa 30, 2014 5:08 pm | |
| Ben benieuwd wat je ervan vind :') Ykes, zal ik maar doen dan haha. Moet ook nog huiswerk maken ._. |
|
| |
Toshiro
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo maa 30, 2014 5:33 pm | |
| Ik vind ze echt awesum en idd die van de Wood Elves en Initians zijn het leukst :'D *nog meer zin om te posten*
& good luck ^^ Ik neem even een kleine pauze voor ik weer verder ga. Ben bij vraag 71 van het luistergedeelte en dan moet ook spelling en al dat soort zooi o3o *wilt niet weten hoeveel vragen het zijn in totaal* |
|
| |
Jamal
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo maa 30, 2014 5:47 pm | |
| Ik ben blij dat je ze leuk vindt~ hopelijk vinden nog meer dat en komen ze op TS Q u Q
Ykes, heb serieus medelijden met je _O_ Zou je als je tijd/zin hebt TS willen adverteren? orz |
|
| |
Toshiro
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo maa 30, 2014 6:46 pm | |
| Ik kan het wel op Serigala doen, maar op andere fora vind ik mezelf een beetje te inactief om te gaan adverteren om eerlijk te zijn. Hebben we trouwens iets van een sheet of zo voor het adverteren? & anders wil ik er nog wel een keertje een in elkaar proberen te zetten c: tenzij je dit liever zelf doet natuurlijk ^^ |
|
| |
Jamal
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo maa 30, 2014 7:02 pm | |
| Ah ja, dat is goed :') En we hebben nog geen sheet, dus kijk maar wat je doet ^^
EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=RQeMU8oa55U geeez, ik zit gwn te janken hierdoor |
|
| |
Toshiro
| Onderwerp: Re: 't teut topic do apr 03, 2014 4:37 pm | |
| Now I wanna cry as well T^T & omg. Jeugdsentiment xD _______ Woesh~ eindelijk klaar met al die intake shit Dat waren dus 166 vragen voor engels.... Neee, ik heb niets beters te doen in mijn vrije tijd hoor >_> |
|
| |
sluipwegwijzer
| Onderwerp: Re: 't teut topic do apr 03, 2014 7:38 pm | |
| |
|
| |
Toshiro
| Onderwerp: Re: 't teut topic do apr 03, 2014 8:10 pm | |
| |
|
| |
sluipwegwijzer
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr apr 04, 2014 2:47 pm | |
| |
|
| |
Keaths
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr apr 04, 2014 5:37 pm | |
| |
|
| |
Toshiro
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr apr 04, 2014 5:52 pm | |
| Voor mij was het gisteren al weekend want ik ben de vrijdagen vrij >D OK, ik doe dan vrijwilligerswerk, maar toch :') |
|
| |
sluipwegwijzer
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr apr 04, 2014 6:49 pm | |
| |
|
| |
Keaths
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr apr 04, 2014 7:47 pm | |
| Haha godzijdank is het voor mij vandaag weekend. Morgen winkeleeeen en de dag daarna met twee Tessa's de stad in like dafuq |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: 't teut topic | |
| |
|
| |
|