Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 [Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leith
Leith
TSUCHIKAGE

Ervaring : 195


[Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde Empty
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde   [Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde Emptydi jun 05, 2012 8:58 pm

Hi peeeeeeeeeeeeeps <3
How R you today? I'm great! Thanx for asking <3

Hebben jullie fun gehad om de titel te lezen? Of heb je het gewoon overgeslagen en en je hier gelijk naartoe gekozen.
Lees de titel nu gelijk! Het is belangrijke informatie wat insluit aan dit topic!

Zoals jullie weten is Leith sexy..... Laat maar, hij is 12 :l
Waar was ik? Oja. Nog steeds is dit niet echt belangrijk en lezen jullie voor niks :o Nu begint het echt :
Lol, no! Just kidding! Je trapte er in hè?

Een babysitter! Secretaresse! Trainen! Bodyguard!
Jup, dat allemaal in elkaar!

Zoals jullie weten is Leith sexy een newb in Kage zijn.
Hij is het pas en weet niet wat te doen, daarbij is hij ook zwak enz.
Daarom heeft hij iemand nodig die op hem past, hem traint er voor zorgt dat hij zijn werk doet en hem leert hoe hij dat moet doen.
Dus de persoon is een coach Very Happy
Het is dus een superpersoon die de Rechterhand is van Leith en hem leert kage- achtig te zijn Very Happy


Must :
Sexy zijn <3
Streng zijn <3
Sexy zijn <3
Heel sexy zijn <3
Streng zijn <3
Sexy zijn <3
Sexy zijn <3

Voor de rest mag je de character zelf, al wil ik liever dat het een vrouw is tussen de 16 en 25, cuz that's fun.
En je moet een beetje kunnen RPGen, maar ik vertrouw er wel op dat jullie het kunnen Very Happy
Edit : Ik wil ook wel iemand die een beetje actief achtig blijft, ik wil geen vervanger zoeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayu
Mayu


Ervaring : 132


[Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde   [Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde Emptywo jun 06, 2012 4:03 pm

Stiekem zou ik dit heel leuk vinden met Mayu x33
Bovendien betaald het goed, neem ik aan [aá]

Denk er nog even over na~
- maar ze is 14 x33 -
En en ze is het char dat ik als kind gemaakt had, voor hem [aá]
Terug naar boven Ga naar beneden
Leith
Leith
TSUCHIKAGE

Ervaring : 195


[Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde   [Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde Emptywo jun 06, 2012 4:16 pm

Dan mag het <3
Only bacause it's you Very Happy
You got the job Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayu
Mayu


Ervaring : 132


[Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde   [Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde Emptywo jun 06, 2012 4:17 pm

Maarmaar ik twijfel nog x33
Want stiekem wou ik dat Mayu iemand was die Lei hele tijd zat te pesten [aá]
Terug naar boven Ga naar beneden
Leith
Leith
TSUCHIKAGE

Ervaring : 195


[Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde   [Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde Emptywo jun 06, 2012 4:45 pm

Hohoho, Mayu heeft er voor gekozen om het niet te worden.
Dat betekent dat de plek nog steeds open staat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




[Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde   [Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[Gezocht] Lees het inhoud van de topic als je benieuwd ben, ik vraag me af wat het max aantal letters in een titel is. Dit is wel lang genoeg om irritant te zijn he? Hier een paar random cijfers : 853f79297 en ja f is een cijfer. Waarom lees je nog? Einde

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [gezocht] Beschermenguuul <3
» Zuslief Gezocht
» [GEZOCHT] Itachi Uchiha
» ~ Topic-aanvraag topic ~
» Topic
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: RPG :: Accountmarkt
-