Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 't teut topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Mayu
Mayu


Ervaring : 132


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptydi dec 25, 2012 9:38 pm

Merry Christmas!

.. Oke. Sexy buitenlandse dude die iets jonger is dan mij, heel sexy is en eruit ziet als iemand van 15. Die engels praat en nederlands een beetje kan verstaan.
En ik vind hem best leuk. En ze komen met oudjaar bij ons slapen, met z'n vijfen. Ik dus vragen waar ze moeten slapen, blablabla, ik heb een nieuw en oud bed(kan worden uitgeschoven en daar kan een tweepersoonsluchtbed worden opgeblazen, en iemand kan op m'n broers kamer.
En toen kwam ik met m'n vraag:
"welk bed? M'n oude bed toch?" << domste + pervste opmerking ever
en toen keek Carla(aardige stiefmoeder) me aan van: *smile*
Alsof ze me door had Q , Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Senichi
Senichi


Ervaring : 3


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptydi dec 25, 2012 10:49 pm

Mika schreef:
Ik heb nog steeds niet gepost.. :'(
Maar ik heb het eerste boek van Gone gekregen en ik vind het zo geweldig.. Pff

Yeeeaaah! Goodjob bro :3 wie was je ookalweer? :F
Gone is awesome, yeah. Kvraag me af hoe het op survs gaat D;
Guys, ik mis thuis, en jullie en meh. Ben zo bang dat survs vergaat, en wil super graag posten met Senichi...
Nja iig. Fijne kerst! Beetje laat maar boeien.
Tot snel, mijn lovers en haters xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ririchiyo
Ririchiyo
MIZUKAGE

Ervaring : 3


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptywo dec 26, 2012 8:54 am

Charrrr, Gone gaat boven posten hoor. c: Dat boek is heteste wat ik ooit heb gelezen. Judiths schuld.

@Juud; Ehm.. It kinda is yeah.. Ik ben namelijk ook echt gewoon niet meer online x.x Voel me zo schuldig dat ik het niet actief kan houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Takashi.
Takashi.


Ervaring : 3


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptywo dec 26, 2012 9:32 am

*silencio*

BEN IK WEER Pff.. ik heb mensen van deze site gemist -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mika
Mika


Ervaring : 28


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptywo dec 26, 2012 1:52 pm

Ik heb hem gisteren gekregen, en hij is nu bijna uit, misschien gisteren al als me ma het niet had afgepakt.
Ja, ze pakken in plaats van mijn laptop mijn boek af. :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Takashi.
Takashi.


Ervaring : 3


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptywo dec 26, 2012 1:55 pm

O damn was zo leuk he met Romy xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Elyon
Elyon


Ervaring : 3


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptywo dec 26, 2012 3:39 pm

Even om mijn gesprek af te maken... Sixpacks kunnen té zijn (Taylor Lautner) maar die van the Janoskians zijn asdfghjkl!!!! En ik heb twitter; @IrisvWoerkom
Terug naar boven Ga naar beneden
Mika
Mika


Ervaring : 28


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptywo dec 26, 2012 8:17 pm

Wow..
Ik wil deel twee, nu.
Pff, die laatste zin.
Morgen kijken of ik kan posten. Misschien op survs als ik hier heb gepost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elyon
Elyon


Ervaring : 3


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptywo dec 26, 2012 8:23 pm

Mmmh, Manon moet nog een topic openen *hint hint*

En ik moet echt té veel posten... Ergens anders dan, niet hier Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayren
Ayren
YAMIKAGE

Ervaring : 36


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptywo dec 26, 2012 8:51 pm

Oh ja!
Dat moest ik nog doen! XD
Was het eventjes vergeten :'3

Wil je met Zal of Al? cx
Terug naar boven Ga naar beneden
Elyon
Elyon


Ervaring : 3


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptywo dec 26, 2012 8:55 pm

Doe maar wat je zelf wil Smile Maakt mij weinig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Nathan


Ervaring : 205


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptywo dec 26, 2012 10:22 pm

Elyon schreef:
Even om mijn gesprek af te maken... Sixpacks kunnen té zijn (Taylor Lautner) maar die van the Janoskians zijn asdfghjkl!!!! En ik heb twitter; @IrisvWoerkom

op googel gekeken naar plaatjes: enneh: i'm not impressed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Senichi
Senichi


Ervaring : 3


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptywo dec 26, 2012 10:31 pm

Oomg tumblr zijn de sixpacks gewoon perfect *kwijl* niet té maar wel zichtbaar ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Nathan


Ervaring : 205


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptywo dec 26, 2012 10:41 pm

teehee :3, ik ga in het nieuwe jaar weer beginnen met mn training, aangezien ik al dik 7 maanden niet meer getraind heb, en ik er nu magertjes uitzie


walah, ik heb nu een foto gemaakt, en dan maak ik er over een halfjaar weer één. en dan maar kijken of het verbeterd is :3
spoiler: pas op: kan sexyheid bevatten
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ririchiyo
Ririchiyo
MIZUKAGE

Ervaring : 3


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptydo dec 27, 2012 8:51 am

*laat eventjes zijn niet sixpack op internet zien* Oeh, sexy hoor xd

@Iris; Awkaay, ik volg je :3 Mijn twitter is: romyxtessa

@Char; Bij mij worden boeken ook afgepakt hoor x3 Maar ze hebben op mijn telefoon na ook niet veel om af te pakken aangezien mijn laptop al dik een jaar stuk is en ik te lui ben om een nieuwe te kopen. Enen, ja ehh, zo'n goed boek D: Wat lees jij btw snel, ik had er twee maanden over gedaan om die hele serie uit te krijgen xd

@Tess; Ik had medelijden met de mensen waarnaar ik sorry moest roepen omdat jij Japanse dingen naar ze aan het roepen was xd En jezus christus, die Japanners.. Ik heb zo'n spijt dat we niks tegen ze gezegd hebben. Ze waren de meest sexy Japanners die ik ooit had gezien ~

En eventjes als afsluiter: Taylor Lautner is sexy. Zijn sixpack is niet te, maar kapot sexy. En yush, Luke heeft zo'n lekkere sixpack <3 In dat nieuwe filmpje is dat zo goed te zien. Zo sexy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mika
Mika


Ervaring : 28


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptydo dec 27, 2012 9:22 am

Ja, als een boek me exht aanstaat kan ik het niet wegleggen, maar het is ook vakantie, dat helpt.
Enenen, het is niet zo leuk dat ik snel lees, want nu kan niet meteen het tweedde boek kopen. :'(

Vandaag ga ik proberen te posten. Ook op survs, waar ik eigenlijk al heel lang moet posten.
En k moet ook naar de ortho..
Terug naar boven Ga naar beneden
Luka
Luka


Ervaring : 71


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptydo dec 27, 2012 7:31 pm

Yaaay, er is gepost ;DD
Had net nergens meer om te posten. I waf posting. c:

En Char, het boek is ook geweldig. En leen hem anders bij de bieb.
ORTHO *kruipt jankend weg in een hoekje* Tandartsen zijn eng, al hoef ik godzijdank geen beugel. Al heb ik hazentanden. Like, not sexy at all '-_-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mika
Mika


Ervaring : 28


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptydo dec 27, 2012 8:31 pm

Ja, ik wou hem eerst ook huren, maar ik heb nu het eerste boek, en aangezien het zo geweldig is vind ik het wel waard om te kopen, ik heb graag de hele boekenserie in mijn bezit. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Mary


Ervaring : 6


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptyvr dec 28, 2012 1:43 pm



Just made my day.
Ik houd zoveel van hun en dat lied.
Btw, het zijn twee meisjes :'D..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayren
Ayren
YAMIKAGE

Ervaring : 36


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptyvr dec 28, 2012 5:19 pm

Ik moet posten, maar inspi laat me in de steek D:
WHY!?

En ik heb een Gackt verslaving ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Mary


Ervaring : 6


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptyvr dec 28, 2012 7:16 pm

GACKT~!
HIJ IS ZOO SEXY & HOT! Q A Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayren
Ayren
YAMIKAGE

Ervaring : 36


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptyvr dec 28, 2012 7:29 pm

I KNOW RIGHT?!

Kan gewoon de hele dag naar hem luisteren <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Mary


Ervaring : 6


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptyvr dec 28, 2012 8:55 pm

Uhu <3

Cry heeft ook een sexy stem :'D
https://www.youtube.com/watch?v=KFpOKxxdkmg&list=SP100E6F8D8D47702F&index=1
Terug naar boven Ga naar beneden
Luka
Luka


Ervaring : 71


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptyvr dec 28, 2012 10:57 pm

Fuck u, niet over Cry praten. Cry is mine, back off. Serieusly. He's so damn cute and rawr. Hij jankte aan het einde van IB. Like, dat was zo lief en zielig en mehh T.T

En wie is GACKT?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Mary


Ervaring : 6


't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Emptyvr dec 28, 2012 11:17 pm

CRY! Q A Q
MINE!
Ik ken hem dronken >3

http://comic.naver.com/webtoon/detail.nhn?titleId=350217&no=31&weekday=tue
https://www.youtube.com/watch?v=1kiOlTyFxPo
Daar was hij dronken :'D
M-maar, die bo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




't teut topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 26 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

't teut topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» ~ Topic-aanvraag topic ~
Pagina 26 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: Chillax zone :: Babbelhoekje
-