|
|
Auteur | Bericht |
---|
Satsuji
Ervaring : 305
| Onderwerp: Re: 't teut topic do sep 01, 2011 7:47 pm | |
| Ja, dan gaan we met z'n 2e staken! Daar gaan veel mensen op letten ;D Helemaal omdat wij het zijn, ze denken; Omg! Hun komen van Tatakai! Hun hoeven niet naar school! Scrap the Rule! |
|
| |
Kaoru
Ervaring : 20
| Onderwerp: Re: 't teut topic do sep 01, 2011 7:50 pm | |
| Inderdaad! We zullen dan nog éxtra cool zijn ook, omdat we hier van Tatakai zijn. *staat op stoel en roept uit volle borst* Scrap the Rule! Scrap the Rule! Leve de vrijheid! |
|
| |
Satsuji
| Onderwerp: Re: 't teut topic do sep 01, 2011 7:53 pm | |
| *Gaat ook op stoel staan en roept mee* ''Ga van die stoel af en stop zo met schreeuwen!'' ''Ja, mam..''
*Gaat weer van stoel af* Dat werkt niet xD |
|
| |
Kaoru
| Onderwerp: Re: 't teut topic do sep 01, 2011 8:01 pm | |
| ... Misschien moeten we de stad in met onze stoelen? En hopen dat je moeder er niets is om je er weer vanaf te trekken?
*is zelf eraf gejaagd door haar vader* Ik mag ook niet hier gaan roepen blijkbaar :/ |
|
| |
Satsuji
| Onderwerp: Re: 't teut topic do sep 01, 2011 8:03 pm | |
| Lukt niet, ze heeft een zendertje laten implanteren in m'n hersenen * Die ik eigenlijk niet heb * zodat ze me altijd kan aflsuiteren. Dus komt ze met haar vliegende wc bril naar de stad toe gevlogen om ons tegen te houden. |
|
| |
Kaoru
| Onderwerp: Re: 't teut topic do sep 01, 2011 8:07 pm | |
| D: NEE! *denkt na met de hersenen die ze ook niet heeft* Misschien moet ik je moeder van te voren uitschakelen. Al weet ik nog niet hoe. Ondertussen voer jij een stille opstand door pamfletten uit te delen aan jeugdigen in het centrum van steden. :/ |
|
| |
Satsuji
| Onderwerp: Re: 't teut topic do sep 01, 2011 8:09 pm | |
| Okeey, schakel jij m'n moeder uit, dan ga ik slapen ;D Veel succes met het uitschakelen ;D |
|
| |
Kaoru
| Onderwerp: Re: 't teut topic do sep 01, 2011 8:11 pm | |
| En de pamfletten dan? *zucht* Goeddan. Slaap lekker XD |
|
| |
Satsuji
| Onderwerp: Re: 't teut topic do sep 01, 2011 8:26 pm | |
| Ik maak de posters en stuff wel in me slaap. Heb ik nog niet gezegd dat ik de superkeacht heb van posters in slaap mk? :3
ps. goed op letten als je me ma uit de weg wil ruimen, haar vliegende wc heeft ingebouwde rollazers, drol rakketen en hyper waterpiscanon. |
|
| |
Kaoru
| Onderwerp: Re: 't teut topic do sep 01, 2011 8:58 pm | |
| Dat had je me nog niet verteld. En HEMEL wat heeft je moeder een sterk wapenarsenaal. Ik zal al mijn samuraipowers uit de kast moeten halen om jouw moeder uit te kunnen schakelen. Ik laat je morgen weten hoe het gegaan is.
PS: Ik heb nu zelfs mijn technieken uitgewerkt! Waarom heeft mijn naam nog steeds geen kleurtje? *kijkt zielig boven haar profielavatar* |
|
| |
Yusei
Ervaring : 296
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr sep 02, 2011 5:18 am | |
| Naha, arme jij D: Poeh... Ik heb echt lekker geslapen deze nacht, gelukkig! :P |
|
| |
Jamal
Ervaring : 510
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr sep 02, 2011 5:45 am | |
| Ik heb écht heerlijk geslapen Op de een of andere manier eindigde de droom en werdt ik wakker TT~TTEr zaten creepy delen in.. Eén ervan: De jongen die ik leuk vindt kwam bij mij slapen maarja we hebben 'iets'(niet dát) heel lang gedaan en toen kwam mijn vader kijken.. Wij snel onder de lakens duiken en mijn vader zei dat we niet zo konden blijven slapen.. EN toen kwam er een out vieuw en lagen we tussen een Creepy Naruto/clown pop in en was ik als Naruto gekleed en hij als Sasuke.. Creepiness ó.ó Jammer genoeg stopte die droom ook, en toen was ik chaggie en van: "Waarom, Waarom was het niet echt? D:" |
|
| |
Igneel
Ervaring : 134
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr sep 02, 2011 5:47 am | |
| Wauw. That's some real Naruto verslaving ofzo xD Bedoel je zoenen/tongen? Dan is 't niet erg >:O Want anders lig ik achter xD /ik heb ook lekker geslapen/ /nadat ik uit me bed viel - wat vaak gebeurt - op de tafelpunt waar me tv op staat - staat dichtbij -/ |
|
| |
Jamal
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr sep 02, 2011 5:53 am | |
| De jongen was Naruto niet xD Dat was een klasgenoot :3 Jaa, dat jaa :') *kught* Het kwam door Zero no Tsukaima waar Louise bij haar fam was en zij en Saito in een bootje lagen Dat is nogal pijnlijk xD Jammer dat ik het niet kon zien Ik moet stoppen te praten in bed.. Ik heb gelukkig m'n vader kunnen 'wijsmaken' dat het stemmetjes in zijn hoofd waren _O_ |
|
| |
Kaoru
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr sep 02, 2011 8:12 am | |
| *zit op school tijdens Informatica te boeven* HAHAHA 8D Ik doe lekker niet mee met de les! >8D HAHAHA 8D Ik heb eindelijk een kleurtje in mijn naam!! >8D HAHAHA 8D Dat is niet de Country waar ik me voor aangemeld had... ik zou zweren dat ik bij de Wind Country dat had gedaan. Maar ach wat-- dan zit ik wel bij Light Country *is allang blij dat ze eindelijk een kleurtje heeft*. >8D
Nu moet ik alleen wel mijn technieken veranderen. Amai, boeiend. Zo val ik niet in slaap deze les. |
|
| |
Jamal
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr sep 02, 2011 10:35 am | |
| Bij jou Origin staat Light Country :') |
|
| |
Yazuki
Ervaring : 521
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr sep 02, 2011 12:54 pm | |
| Ik ga dood hier bij EHBO Heb er al twee uur op zitten en weet nog steeds niet waar het over gaat x3 Handig les op de laptop [aa] |
|
| |
Kaoru
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr sep 02, 2011 1:45 pm | |
| - Misaki schreef:
- Bij jou Origin staat Light Country :')
Ja, tut. Dat was vanochtend Wind Country, maar toen zag ik dat ik in Light Country was ingedeeld en dacht ik: 'Boeiend, dan zit ik daar. Ook leuk.' Dus had ik mijn Origin veranderd in Light Country. Nou niet denken dat ik fout zit *kijkt waarschuwend* 8D Ik ben gek! Ik moet over vijf minuten naar het werk, ben net uit school geracet naar huis en het eerste wat ik doe is hier melden dat ik dat gedaan heb. |
|
| |
Nathan
Ervaring : 205
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr sep 02, 2011 2:09 pm | |
| lightning past ook wel bij jou toch, dan schiet je goon kogeltjes maar bliksem |
|
| |
Nathan
Ervaring : 205
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr sep 02, 2011 3:56 pm | |
| lolz, ik ben op ts,in de trein,op mn 3ds ‹([º~º])› |
|
| |
Igneel
Ervaring : 134
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr sep 02, 2011 5:17 pm | |
| Puh, eindelijke klaar met de post.
KUTSCHOOL! Kheb er nu al hekel aan. Niet aan school zelf natuurlijk, maar aan de fucking boeken die ik moest dragen. Maar 5 lesuren, maar wel teringveel boeken. Jezus, het bloed stroomde gewoon niet meer bij me schouders. XD
Wist je dat mijn leraar Levensbeschouwing een fan van teletubbies is? Hij noemt een proefwerk een 'teletubbie toetsje' aangezien kinderen een danoontje toetje een 'teletubbie toetje' noemen. Dat betekent dus dat als we een teletubbie achter onze naam tekenen op een proefwerk, we een pluspunt krijgen (A) |
|
| |
Kaoru
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr sep 02, 2011 6:17 pm | |
| @Nathan, Daar heb je gelijk in. Ik zit er ook niet mee. ;p
@Igneel; ha! Wij hebben een muziekdocent die ons als we te laat komen, als straf ons opgeven een teletubie te vouwen van ons eigen proefwerkpapier. Hoe creatiever, hoe eerder hij het door de vingers ziet de volgende keer als je te laat komt. En we hebben een maatschappijleerdocent die ons in havo 5 nog steeds tekeningen laat inkleuren (niet maken, maar inkleuren, je leest het goed) als we tijd overhouden na een proefwerk. Tijdens proefwerkweek. Als al die vierdejaartjes naast je zitten. >.> |
|
| |
Yazuki
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr sep 02, 2011 6:18 pm | |
| *ligt dubbel* OMG~! Wie teken jij dan? :3 Ik vind Dipsy het leukste x3 |
|
| |
Kaoru
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr sep 02, 2011 6:38 pm | |
| D: Maar ik vind Po veel leuker. Die rooie. Die vouw ik dan ook altijd. Man, ik ben geniaal geworden in teletubie-origami. |
|
| |
Yazuki
| Onderwerp: Re: 't teut topic vr sep 02, 2011 6:43 pm | |
| OMG~! Kan jij dat serieus? Hoe áwesome En yeaah ik heb bij Kakuya gepost. Yaz is lekker boozie >3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: 't teut topic | |
| |
|
| |
|