Ik weet het niet... Ik heb er heel vaak last van. En omdat ik nog half revalideer van mijn hartoperatie, kan een hele dag school mij echt afmatten... dat moet beter worden. En ik leg de lat erg hoog voor mezelf. Ik heb mezelf verplicht om running en bij de kinesiste langs te gaan en heb twee examens in half september en eind september...
JA dat kan ik serieus. En ik kan shuriken, die ninjawerpsterren, maken in origami. En een bloempot. Tja. Ik heb dan ook geen leven waar ik tijd in moet steken. o3o
Wat doe ik dan ook hier in mijn eentje om 1:13 's ochtends?? D:
Nathan
Ervaring : 205
Onderwerp: Re: 't teut topic za sep 03, 2011 12:45 am
ik ben er ook nog
Jamal
Ervaring : 510
Onderwerp: Re: 't teut topic za sep 03, 2011 5:15 am
Haaaaiii~
Ga om half 9 naar de manege, lekker zo vroeg rijden TT^TT
Zin
Ervaring : 422
Onderwerp: Re: 't teut topic za sep 03, 2011 7:28 am
Yazuki schreef:
Yeaah greaat~~! <'33 Dan zie ik je postje wel verschijnen en dan antwoord ik morgen weer ^^
Sorry dat ik nog niet gepost heb, normaal als ik internet uitdruk en ben met post bezig blijft dat er dus staan, als je begrijpt wat ik bedoel, en nu staat er 'Er is geen actie aangegeven'';(
Zin
Onderwerp: Re: 't teut topic za sep 03, 2011 9:20 am
Zal ik
Spoiler:
als avatar gebruiken?
Yusei
Ervaring : 296
Onderwerp: Re: 't teut topic za sep 03, 2011 9:40 am
@Kakuya: Veel te onduidelijk. Poeh... Ik ga vandaag eens proberen te posten, alhoewel ik niet garandeer dat het gaat lukken :P
Zin
Onderwerp: Re: 't teut topic za sep 03, 2011 10:20 am
Oké. Succes lieverd haha ;3 enehh ik heb Nikki gemaakt ;o
Te drukke dag? Neem dan lekker een bubbelbad tocht, ik zat er net een uurtje in.. xd
Edit; hoe komt eigenlijk iedereen aan zoveel ervaring ineens xD, want zover ik weet is het per post +5 ervaring in de RPG, en ik weet wel zeker dat Yazuki niet ineens 40 posts heeft gemaakt, aangezien ze 200+ ervaring heeft. Dit klinkt misschien lullig ofzo, maar wut te fuk xd