|
|
Auteur | Bericht |
---|
Nanami
Ervaring : 69
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo jul 29, 2012 7:49 pm | |
| Omg, ik ben slecht. Op een uur nog maar 500 woorden. NOEEESSSS. Maara ch, ik zit ook veel te stalken tussendoor.
EDIT: Nu ff Grimm kijken. Dan verder posten.:3 |
|
| |
Tanner
Ervaring : 21
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo jul 29, 2012 8:30 pm | |
| Sebbi gooit iedereen letterlijk van de trein, rukt daarna het dak eraf en gooit ook die weg en springt er daarna voor om hem te stoppen. I luf him :')
&Char, Whaha, doe rustig xD
MODIFIER Whaaat, Ciël lost his memory? D: |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo jul 29, 2012 8:51 pm | |
| Kuroshitsuji? Ofzowiets. Todl you Sebby was liefbaar.
|
|
| |
Tanner
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo jul 29, 2012 8:59 pm | |
| Yes. Kuroshitsuji. Seizoen 1 had ik al afgekeken, ben nu bezig met seizoen 2. Nog steeds is hij niet sexy, maar toch heel awesome ;p
Hoe ver ben je met le post? |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo jul 29, 2012 9:10 pm | |
| 854 woorden. Bijna klaar denk ik. --' Zo kort. |
|
| |
Tanner
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo jul 29, 2012 9:13 pm | |
| Ach, maakt mij niet uit ^^. Maar dan weet ik of ik nog een episode kan kijken of niet. En zo kort is hij niet hoor ;3 |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo jul 29, 2012 9:32 pm | |
| En gepost.
Ik ben niet tevreden. :3 |
|
| |
Tanner
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo jul 29, 2012 9:37 pm | |
| Super post! Nanami is sweat (; Alleen heb is er maar één optie voor Tanner: Haar hand wegslaan en weglopen. Dat betekent dat ons topic teneinde komt ;o Sawwy, maar iets anders kan ik niet bedenken wat Tanner zou doen.
Btw, zal ik ook komen stalken op TNG? ;p |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo jul 29, 2012 9:50 pm | |
| Oké. Ik dwing je nog wel een keertje tot een topic. Akwrdness ftw.
En ofcourse, als j dat wilt dan why not. Is ceuwl. :3
Ik ga zo maar eens slapen. Ben moe. Morgen en overmorgen lekker niks doen behalve posten en buiten zijn bij goed weer. En woensdag le big poetsdag, dan donderdag me zus en mammie ophalen van het vliegveld. En de cadeau's ontvangen. :3
|
|
| |
Tanner
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo jul 29, 2012 9:53 pm | |
| Jeap. Ooit moeten ze nog een topic krijgen. Moet.
Okee. Ik zal wel eventjes een accje aanmaken :') Ik wordt Catlynn Sachi.
GOodnite Charretje <3 SLeep well ^^. |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic zo jul 29, 2012 9:53 pm | |
| Slaapwel. Ff pijnstiller pakken. Le buikpijn. |
|
| |
Mayu
Ervaring : 132
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 7:45 am | |
| NOES D: Ik zat gister echt te janken. *SPOILER ALERT* - Spoiler:
Ik wist wel dat Lelouch dood ging, want een hele tijd terug had ik een stukje van het einde gezien en ik wist nog dat ie naar beneden gleed, meer niet. Te lang geleden. Maar dan nog, het was way to zielig en ik jankte als een klein kind xD
Ik zat toen ik de Laptop had afgesloten nog steeds in bed te janken Weet nu wel mijn top 3 van anime karakters~ 3. Luffy 2. Itachi 1. Lelouch |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 8:18 am | |
| Elke keer geeft dat ding aan dat er een nieuw bericht is hier. En elke keer kijk ik weer, in de hoop dat het stopt met dat aangeven, maar noes. Niet lief.
Btw, iemand zin om bij Nanami te posten? |
|
| |
Tanner
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 8:21 am | |
| ||Mayo; Gelukkig ben ik niet de enige. En ja, omg, dat was zo niet leuk D: Lelouch staat nu ook hoog in mijn lijstje. Die laatste episode zorgde ervoor dat hij toch een goed mens was. - Nogmaals, spoiler alert:
En vooral hoe Nanali [Waarschijnlijk schrijf ik het niet goed] zo hard aan het huilen was toen ze zag wat Lelouch had gedaan. Dat brak mijn hart, zo zielig. ||Char; Noes, niet lief D; En ik wil met haar posten, maar dat kan niet -.-' |
|
| |
Mayu
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 8:59 am | |
| - Spoiler:
Toen probeerde ik even stil te zijn, maar het lukte niet xD Uhu, Lulu was een goed mens :c Correctie: is. Alles wat ie voor Nunnaly had gedaan..heel de wereld eigenlijk. ,,The only people who should kill are those prepared to die themselves!" Dát op het laatste moment.
Ik irriteerde me soms nogal aan Suzaku :{: Maar wat was je fav char dan, die dood ging? |
|
| |
Tanner
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 9:07 am | |
| - Spoiler:
Rolo :{ Hij was zo.. Cool. Dat was niet awesome. Oké, hij was appart, maar wel super duper lief en schattig. En vooral aan het einde dat die vrouw van Oaki zwanger was. Zo lief <3 Yeah, sorry, ik kan die namen niet goed schrijven.
Ik vond Suzaku juist lief <3 Hij was echt schattig. En eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig naar de echte naam van C.C |
|
| |
Mayu
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 9:11 am | |
| - Spoiler:
Uhu, maar ik haatte hem wel een beetje voor het vermoorden van Shirley xd
Sóms zei ik x3 Op het laatst haatte ik hem sowieso niet meer, want ja D: Ik had het opgezocht en het was Cecilia, maar wat eronder stond dat het Shizuka was en dat dat waterdruppel betekend en je daarom alleen het water hoorde druppen en niet de stem van Lelouch.. Dus Cecilia of Shizuka xp |
|
| |
Tanner
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 9:35 am | |
| Dat was niet cool nee xd Nee, dat was gewoon.. Ja ;o Cecilia of Shizuka? xd Njaah, ik ga voor Shizuka, die is het meest awesome ^^. Al zou ik toch eerder Cecilia denken omdat daar 2 C's in zitten. Like, C.C |
|
| |
Mayu
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 9:38 am | |
| Ik heb geen idee D: Al 3 keer het einde gezien en moet iedere keer weer huilen TT^TT Btw, denk jij dat er een seizoen 3 komt? Of hoop je het? c: |
|
| |
Tanner
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 9:41 am | |
| Dat snap ik, het is ook gewoon té triest ;o Nope. It will not come. De manga eindigt namelijk anders dan de anime en stuff ofzo en het is onmogelijk om.. Naah, wat maakt het ook uit. ME WANT! De info above heb ik van een vriendin gekregen die de manga had gelezen. Ze zegt dat het niet kan. Maar het moet. - Spoiler:
Dan moet Lulu opstaan uit de dood ;o MODIFIERLe laatste zin heb ik maar even in een spoiler gedumpt :') |
|
| |
Mayu
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 9:45 am | |
| Ik wil dat het absoluut niet komt D: Hoeveel ik ook van Lelouch en CG houd, de serie kan gewoon niet meer goed eindigen: Iedereen haat hem en het lijkt me sterk dat hij vergeven wordt. De wereld is toch zoals hij wilt dat het is? Er zijn ook mensen op forums die denken dat z'n pa onstervelijkheid aan hem gegeven had en dat hij nog leeft en de chauffeur van het karretje was waar C.C op lag. Stiekem wil ik het wel.. Eigenlijk, maar ik denk niet dat er veel goeds kan gebeuren D: Lulu heeft al teveel meegemaakt :'( |
|
| |
Tanner
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 9:48 am | |
| Ja, helemaal mee eens ;o En toch moet het. Ik wil meer Lulu en stuff zien. Het moet gewoon, want hij is adorable <3 En anders vind ik het zielig voor Nunnaly :{ |
|
| |
Mayu
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 10:11 am | |
| WAAROM IS HET ALLEMAAL ZO MOEILIJK? TT^TT Toch is het beter als hij dood is, hij heeft genoeg gedaan D: ARGH. Maar er komt een CG film, als Anime Planet het juist heeft xD
http://www.zerochan.net/722403
Lelouch: Died as a hero~<3 The poor soul D: Light: I don't give a shit about you. Sasuke: Why destroy what you're brother protected?! :c
Le mening xD |
|
| |
Tanner
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 10:23 am | |
| Yeah, it's all so hard TT_TT No. Geen film. Die zijn slecht D; De Death Note film faalde echt heel hard.
It's true.. ;o Light was gemeen. En Sasuke.. Ik weet niet hoe het met hem eindigde. Nooit de kracht gehad om hem af te kijken. |
|
| |
Mayu
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 10:26 am | |
| Geen live-action film c: Die van DN had ik gezien xD Vreselijk.
Je moet Naruto dan weer gaan kijken >3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: 't teut topic | |
| |
|
| |
|