|
|
Auteur | Bericht |
---|
Tanner
Ervaring : 21
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 10:28 am | |
| Ah, yes (: Dan mag het. En ja, die was echt slecht -.-' I hated him.
Nah, het is niet mijn favoriet. En hij duurt te lang :/ Ik moet Bleach ook nog afkijken.. Dus.. |
|
| |
Mayu
Ervaring : 132
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 10:48 am | |
| Dan is het een ander verhaal c: http://www.zerochan.net/1114484 http://www.zerochan.net/1125764 http://www.zerochan.net/1131744 http://www.zerochan.net/1196704 http://www.zerochan.net/1200632
Resulaat van ultieme verveling =w= |
|
| |
Tanner
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 11:11 am | |
| OMG, die 2e xD That on is genius <3 Ik moet posten, maar heb nog maar 20 minuten. Dat gaat nooit lukken, dus nee. |
|
| |
Nanami
Ervaring : 69
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 11:29 am | |
| |
|
| |
Zin
Ervaring : 422
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 6:43 pm | |
| |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 6:49 pm | |
| Helleeuw. Ik heb weer eens een spontaan idee voor een nieuw karakter.. |
|
| |
Luka
Ervaring : 71
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 7:10 pm | |
| Again? xD Zolang Nanami maar actief blijft (: Wat is uw idee? |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic ma jul 30, 2012 7:14 pm | |
| Weet niet of ik het uit ga werken. Maar ik heb het gevoel dat als ik dat zoud oen ik misschien Mako ag omtoveren. Want ik doe echt niet veel meer met hem. - JEEJ EEN SPOILER:
Een erg rustige jongen, die zich heel netjes en beleefd gedraagt. Ondanks dat hij andere mensen een beetje probeert te ontwijken zal hij altijd aardig proberen te doen. Dat hij aardig probeert te doen betekent niet dat hij goed is met andere mensen. Nee, hij moet nog steeds goed nadenken over zijn woordkeuze. Ook heeft hij soms nogal moeite met zich in te houden. Hij kan snel kwaad worden, iets wat ook van dag tot dag verschilt, en kan zich dan soms moeilik inhouden. Gelukkig lukt het meestal wel. En omdat hij mensen meestal een beetje ontwijkt is er geen reden om snel kwaad te worden. Hij is voornamelijk bang dat hij iemand serieus pijn zal doen, want hij weet dat hij de kracht ervoor heeft.
End an met el verleden waar zijn toenmalige vriendin hem bedroog en hij le guy die ene relatie met haar had in mekaar wou slaan en stuff. En hij heeft zijn leven opgegeven voor le girl, waardoor hij nu op straat leeft enzow. Random stuff.
|
|
| |
Mayu
Ervaring : 132
| Onderwerp: Re: 't teut topic di jul 31, 2012 8:29 am | |
| Awh, dat is zo schattig~<3 Hmm, denk niet dat ik veel actief kan zijn omdat ik niet zo veel meer op de pc mag D: |
|
| |
Luka
| Onderwerp: Re: 't teut topic di jul 31, 2012 10:43 am | |
| Cute Char ;D
En Mayo: y not? D: ______________
Lets draw something what no one has ever seen and never wanna see in there live. |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic di jul 31, 2012 11:16 am | |
| Lol. Romy? Zou Tanner bij negative of neutral moeten? Dat braag ik me echt af.. |
|
| |
Luka
| Onderwerp: Re: 't teut topic di jul 31, 2012 6:01 pm | |
| Nanami staat bij Tannie bij neutraal. Hij haat haar namelijk niet ofzo (: |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic di jul 31, 2012 6:11 pm | |
| Hmm.. *Is aan het nadenken*
Jeps jeps, dan hoort Tanner zeker bij neutraal. :3 Ze haat mensen niet snel. :3 En Tannie is zeker niet gehaat.
En nu ben ik alleen thuis. Pa en broer zijn naar de film, had ik geen zin in.
|
|
| |
Jamal
Ervaring : 510
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 6:06 am | |
| Zo kan even op de pc xd Enen er is een OVA Series van CG, Nunnally in Wonderland Maar Lulu komt er in voor TT^TT En ik was vanavond met koptelefoon op in slaap gevallen xd |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 7:22 am | |
| Ik mag straks lekker gaan opruimen. Maar morgen komen mama en Chantal weer thuis. Met le cadeau's. Ik hoop dat ze mijn nagellak hebben. Wantvhier is ie veel te duur |
|
| |
Aylan
Ervaring : 3
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 10:38 am | |
| Wi-fi >D Sta nu op een camping waar kreeften tenten terroriseren Leuk als je ook zelf in een tent slaapt XD Ligt er in een keer een kreeft op je bed |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 12:39 pm | |
| Hey mensen, ik heb geluk. Ik hoef niet op et ruimen. BAM. Ieuwl, dat lijkt me best eng..
Het is hier stil aan het worden. :ç
Ik heb zin om met Nanami te posten.. |
|
| |
Tanner
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 2:27 pm | |
| MANON! Good day :'D
Yeah, het is stil :O Ik ben ook vaak buiten en kom niet echt vaak op de comp. Dus ja..
Maarmaar, ik ga nu posteeeen <3 |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 4:01 pm | |
| Ik heb tranen in mijn ogen, omdat ik Pewdiepie kijk. HAPPY WHEELS. :3 |
|
| |
Zin
Ervaring : 422
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 4:26 pm | |
| Omg, ik houd van de WWE. Binnenkort op SummerSlam, Triple H en Brock Lesnar gaan tegen elkaar, ehm, ff ter info: Brock Lesnar: ex- kampioen van UFC in 1 jaar (ultimate fighting championship) Triple H: De man van Stephanie McMahon, die uit de WWE oprichtersfamilie komt, en degene die ooit een keer iemands schedel heeft doorbroken met een hamer. |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 6:25 pm | |
| It's Batman he's here! Look out it's Batman! I told you, it's Batman get him!
We weten het nu onderhand wel denk ik. :3 |
|
| |
Tanner
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 6:46 pm | |
| - Nanami schreef:
- Ik heb tranen in mijn ogen, omdat ik Pewdiepie kijk.
HAPPY WHEELS. :3 Like, hell yeah xD Happy wheels is awesome <3 Maar ik blijf toch meer van Amnesia houden ;3 Jeeez, mijn inspi wil echt niet ofzo ;o Posten gaat gewoon serieus niet, |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 6:51 pm | |
| Amnesia vidn ik te eng O.o.
Foei inspi van Romy, foei!
|
|
| |
Tanner
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 6:58 pm | |
| NO? D: Vind je kijken alleen al eng? Probeer het eens midden in de nacht te spelen xD Nachtmerries verzekerd. Ik droomde ooit dat ik samen met Pewdie Happy Wheels speelde en toen was er ineens een eenhoorn waar ik op mocht rijden en die eenhoorn zong het bananen lied.
Juah D: Laat hem terug keren. Ik wil mijn inspi. Ik mis hem. |
|
| |
Nanami
| Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 7:05 pm | |
| HET BANANEN LIED? Welk bananenlied?
A wild inspi appeared. CATCH IT. Gotta catch them all.
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: 't teut topic | |
| |
|
| |
|