Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 7:21 pm
Dero :: Er was een oud forum van me dat al één jaar ofzo inactief is, kom ik er afgelopen week achter dat ie weer actief is geworden :c Niet dat dat met mijn inactiviteit hier te maken heeft ofzo... derp..
Tanner
Ervaring : 21
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 7:30 pm
||Char; Wat denk je zelf? xD Jup, ik luister deze nog steeds :') Elke ochtend als ik moest opstaan voor school was dit m'n wekker omdat ik anders m'n bed niet uit wilde. Dit nummer is zo irritant om op wakker te worden xD Dan heb je echt de neiging om je telefoon uit het raam te gooien.
||Kev; Oew, welk forum? :'D Me wanna see bro!
Zin
Ervaring : 422
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 7:39 pm
SAME @Kev.
Tanner
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 7:45 pm
Charlie, you look so down with your big fat eyes and your big fat frown. The world doesn't have to be so grey. All you have to do, is put a banana in your ear! A banana in my ear? Put a ripe banana, right into your favorite ear! It's true. Says who? So true, once in your gloom will disappear, the bad in the world is hard to hear, when in your ear a banana cheers, so go and put a banana in your ear. PUT A BANANA IN YOUR EAR! I'd rather keep my ear clear! You will never be happy, if you live your life in fear! It's true! Says you! So true, when it's in, the skies are bright and clear, oh everyday of every year. The sun shines bright on this big blue sphere, so go and put a banana in your EEEEEEAAAAAEEEEEEAAAAAARRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nanami
Ervaring : 69
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 7:46 pm
I know thats ong. It used to be my favorite song. I'm gonna make Nanami sing it to Tannie. *Challenge accepted*
Tanner
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 7:55 pm
I know u know that song. I know him bcuzz I have it from u. Poor Tannie. He is going to cry and smash a window.
blowfish...STARFISH REALLY LOVES YOU!
Leith
TSUCHIKAGE
Ervaring : 195
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 7:58 pm
Een RPG voor kleine kinderen PKM :L Dalurp ~
LeDit :: Wow, 5 leden en 4 gasten O.O
Aylan
Ervaring : 3
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 7:58 pm
Groot feest op de camping met alleen maar Nederlanders Gewoon klein Nederland hier in frankrijk XD
Hoe gaat het met alle mensen hier? :3
Tanner
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 8:03 pm
I know a song that gets on everybody's nerves Everybody's nerves Yes, everybody's nerves And this is how it gooees
||Manon; Awesome xD Ik heb iets tegen Frankrijk, maar toch super (:
En goewd hur ;p
||Kev; Gimme the link O_O *Pokemon verslaafde hier*
Zin
Ervaring : 422
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 8:04 pm
Omg ik wil meedoen met pokemon ;o
Aylan
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 8:07 pm
Pen || Ik ben ook niet zo fan van Frankrijk maar mijn ouders wilde er per ze heen dus ik had weinig keus. Tis hier veel te heet >,< We hebben de 41 graden gehaald in de camper O,o
Leith
TSUCHIKAGE
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 8:08 pm
Sure :o Word please niet afgeschrikt door de layout x3 Morgen word die verwisselddingblurp ~
Myth Island
Tanner
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 8:15 pm
||Manon; Mijn ouders wilde ook naar Frankrijk, maar door mijn psychische problemen zijn we toch niet gegaan. Vorig jaar in de vakantie zat ik alleen in het huisje te lezen en wilde ik zelfs niet mee naar de dierentuin. Dus mijn ouders vonden dat zonde. Als ik bij de psycholoog ben geweest en de situatie is verbeterd, gaan we waarschijnlijk volgend jaar naar Engeland.
||Kev; AWESOME! Ik twijvel alleen nog ff, omdat ik geen prutsaccountje wil aanmaken wat nooit actief wordt. Dus, ik denk nog ff ;3
Aylan
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 8:25 pm
Pen || Lijkt me eigenlijk best wel jammer Sterkte <3 Btw, mijn vader wil volgend jaar ook naar Engeland
Tanner
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 8:35 pm
||Manon; Juah, is ook wel jammer (: Eigenlijk wil ik niet naar de psycholoog omdat dat mens dan misschien toch zegt dat ik autisme heb ;o Mijn leraar in groep 7 wilde me namelijk naar een soort zomerkamp voor autisten sturen ofzo. En thanks <3
Ja? AWESOME! Ik wil zoooo graag naar Engeland :'D Misschien komen we elkaar daar wel tegen xD
Aylan
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 8:46 pm
Pen || Mijn ouders willen me eigenlijk ook naar een psycholoog sturen vanwege omstandig heden... Ik denk echt dat mijn problemen dan erger worden, maar dat is maar een voorgevoel
Stiekem de route uitstippelen >D En mondje dicht tegen onze ouders he Btw, nemen jullie een huis of gaan jullie met camper/tent?
Tanner
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 9:07 pm
||Manon; Wat is er dan aan de hand? ;o Als je het niet hier wilt zetten mag je me natuurlijk ook pb'en en als je het niet wilt vertellen: Even goede vrienden! Hmn.. Vorig jaar zei le dokter al tegen mij dat ik naar de Psycholoog moest voor mijn faalangst, maar dat wilde ik toen niet. Die mensen zijn eng ;o Maar ik geloof wel dat het niet echt slechter kan gaan dan hoe het nu met me gaat, dus denk ik dat het maar beter is als ik wel ga. Als die dudette zegt dat ik autisme of wat dan ook heb, is het nou eenmaal zo. Ik heb al verlatingsangst en faalangst, dus kan autisme er dan ook wel weer bij -.-'
Ghehe xd Ik mag mensjes meeten, dus.. x'3 Geen idee. Nog niet eens zeker of we wel gaan. We moeten eerst kijken of mijn situatie verbeterd en miss willen ze toch naar een ander land. Maar als we gaan, sowieso een bungalo ofzo x'3 Mijn ouders en ik zijn allergisch voor tenten en campers.
Leith
TSUCHIKAGE
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 9:21 pm
Lol, ik las :: Mijn ouders en ik zijn allergisch voor tenen van campers xD & Sure c:
Aylan
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 9:25 pm
Pen || Zet het gewoon hier neer ;p Misschien wel handig als andere het ook weten
Ik heb nogal moeite met het omgaan met andere mensen en vooral mensen die ik niet ken. Ik ben ook niet echt wat je noemt een mensen fan en eigenlijk heb ik gewoon een hekel aan mensen. Betekend natuurlijk niet dat ik een hekel aan jullie heb ofzo! Dat zeker niet. 's avond barst ik ook vaak in tranen uit omdat ik die dag gewoon zo moeilijk heb gehad en zie het dan allemaal niet meer zitten. Ben dus ook vaak dagen of weken niet naar school gegaan en voel me ook vaak zat alleen.
De rest hou ik liever voor mezelf ;3
Tanner
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 9:31 pm
||Manon; Jeez, Manon, dat heb ik dus ook precies zo gehad ;o Ik had er nog wat dingetjes bij like waanbeelden dat mijn moeder en stiefvader altijd ruzie maakten, er alleen negatiefe dingen tegen me gezegd werden en mijn ouders harstikke teleugesteld waren in me. Het is echt niet makkelijk om daarmee om te moeten gaan, dat begrijp ik echt Manon ;o Ik ben zelf geen Psycholoog fan, maar waarschijnlijk is het toch handig als je daar heen gaat.
&Dat mensen haat.. Daar ben je niet alleen in, echt niet (:
Aylan
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 9:44 pm
Pen || Als de situatie verergerd ga ik dat zeker doen ;3 Voor nu laat ik het maar even voor wat het is en kijk wel of het op mijn nieuwe school beter gaat
Goed om te weten ^^ kan ik bij jou soms wel wat kwijt in een pbtje >3
Ik duik zo mijn tentje in en nu maar hopen dat er geen kreeft op mijn bed ligt Die beesten terroriseren hier serieus de gehele camping Dus ik snap niet waarom hier geen bordje staan met daarop: Pas op! Loslopende kreeft. Als de kreeft komt; plat op de grond gaan liggen en op hulp wachten Als er geen hulp komt: sterkte!
Tanner
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 9:50 pm
||Manon; Zeker een aanrader ja. Ik heb nog geen ervaring, ga naar de psycholoog als mijn school weer begint.
Haha, tuurlijk mag dat :') No problem at all, ik heb zo'n beetje dezelfde problemen als jij dus zal ik sommige dingen wel begrijpen ;p
JEEZ, kreeften? Hoe komen er in godesnaam kreeften op jullie camping?
MODIFIER Yush, ik ga zo eventjes een topic maken waar ik eventjes alles kwijt kan. Het is tijd dat mensen eens weten wat er achter me speelt.
Aylan
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 9:56 pm
Pen || Tis een kleine camping met daarnaast een riviertje waar kreeften zitten. Ook is er een grote vijver in het midden van de camping met kreeften die 's nachts graag tenten slopen :') iemand die hier al langer stond had al 3 kreeften in 1 nacht onder zijn wagen uit moeten halen XD
Btw, als ik terug ben, zal ik dan nog reageren in ons topicje of hoeft dat niet meer?
Tanner
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 10:01 pm
||Manon; Whaha xD Omg, dat is le reden dat ik niet in een tent slaap xd
Ja, graag ;D Heb er wel zin in.
Nanami
Ervaring : 69
Onderwerp: Re: 't teut topic wo aug 01, 2012 10:07 pm
Er is bliksem, denk ik, maar ik hoor geen donder. Is dat erg?
Ik vind het eng. Goddamn. Het fruit was op en me buik laat het ween hoor. Als ik elke dag braaf 1 of 2 stukjes fruit eet is er niks aan de hand. Maar als ik dat niet doe. Dan protesteert mijn maag tijdens en na het avondeten.
Maar moest ik wakker worden vannacht, dan krijg ik honger. zo is het altijd.