Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

't teut topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Mika
Mika

Ervaring : 28

't teut topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptydo dec 13, 2012 12:26 pm

Omg! Dat heb ik serieus nog nooit gehad, en ik rij best vaak zonder zadel. Das echt freaky.

Arrr, ik ga de sims drie seizoenen vragen, en nieuwe mascara en stuff die wel goed is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayu
Mayu

Ervaring : 132

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptydo dec 13, 2012 12:42 pm

Ze heeft een best hoge schoft en gooit hoog op :'D
Heb nu ook last van m'n rug.

OOEH! Ik heb die <3
Alleen heb ik nu wel problemen met opslaan, dan loopt hij vast :\
Mika
Mika

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptydo dec 13, 2012 12:53 pm

Das dan wel irritant ja.

Eneneeenn, een vriendin van mij heeft em ook al, en is me nu jaloers aan het maken, want ik wil hem heel graag heben.
Ik ga ook vragen of me broer zijn xbox meeneemt.
Riley
Riley

Ervaring : 3

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyvr dec 14, 2012 2:12 pm

Eindelijk weekend xd
Had het serieus nodig
Mayu
Mayu

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyvr dec 14, 2012 2:20 pm

Ik heb een lekker lang weekend van 4 dagen WHIEE~

Verder geen vragen Tweetie

Oke.. Dus waarom moet m'n pa: Jochem & Familie op de uitnodig zetten? Q A Q
That's to obvious, dude.
Mika
Mika

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyvr dec 14, 2012 2:25 pm

Poehoe, lekker weekend, dan nog drie daagjes en ik bn vrj van school. Jeah
Takashi.
Takashi.

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyvr dec 14, 2012 2:40 pm

Ik verveel me echt dood
Riley
Riley

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyvr dec 14, 2012 2:46 pm

Ik nog twee daagje C=

@Takashi: Join the club
Mayu
Mayu

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyvr dec 14, 2012 4:08 pm

Zijn er nog mensen geïnteresseerd in een cosplay meeting in een dierentuin? Omdat het hier niet doorging - te weinig mensen - heb ik een ander topic op een andere site gepost. Als jullie willen kunnen jullie je daar registreren en ook in dat topic reageren en stuff. Het is wel een paarden-sim game.. Maar dat maakt niet uit xD

http://www.horsestreet.net/topic.php?id=17817
Ayren
Ayren
YAMIKAGE

Ervaring : 36

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyvr dec 14, 2012 4:34 pm

Ik heb vandaag voor f*cking 200 mensen moeten koken 't teut topic - Pagina 18 452097546
Zonnige gedeelte is dat het onder mijn schooltijd viel. Het bewolken gedeelte is dat het tot half 5 duurde 't teut topic - Pagina 18 452097546 En vervolgens moest ik door de regen fietsen -_-'
Anyways, ik ga nu eens even douchen want ik voel me vies..
Nathan
Nathan

Ervaring : 205

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyza dec 15, 2012 12:00 am

Allen schreef:
Ik heb vandaag voor f*cking 200 mensen moeten koken 't teut topic - Pagina 18 452097546
Zonnige gedeelte is dat het onder mijn schooltijd viel. Het bewolken gedeelte is dat het tot half 5 duurde 't teut topic - Pagina 18 452097546 En vervolgens moest ik door de regen fietsen -_-'
Anyways, ik ga nu eens even douchen want ik voel me vies..

thadaaa, welkom in de horeca :3
Luka
Luka

Ervaring : 71

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyza dec 15, 2012 8:09 am

Mayu schreef:
Zijn er nog mensen geïnteresseerd in een cosplay meeting in een dierentuin? Omdat het hier niet doorging - te weinig mensen - heb ik een ander topic op een andere site gepost. Als jullie willen kunnen jullie je daar registreren en ook in dat topic reageren en stuff. Het is wel een paarden-sim game.. Maar dat maakt niet uit xD

http://www.horsestreet.net/topic.php?id=17817

Cosplaaay meeeting, rawr c: Ik wil, ik zit alleen niet op die site. En heb geen cosplay. Al zou ik wel een blousje, geruit rokje en katten oortjes + staart kunnen regelen. Over een pikachu pakje. Of iets anders want ik heb hier in Haarlem een heel gave winkel zitten waar je allemaal dingetjes kan vinden waarmee je een cosplay kan samenstellen ('a)
Mayu
Mayu

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyza dec 15, 2012 9:31 am

Ik heb ook (nog) geen cosplay >W< Weet je, ik wil ook zo'n winkel in mijn buurt TT-TT

EDIT:
Oke.. Ik ga is kijken of ik Ib kan downloaden ^^
Daarna ga ik denk zelf zo'n RPG ding maken :'D
Als jullie willen helpen.. graag Tweetie
Nathan
Nathan

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyza dec 15, 2012 9:00 pm

verveling heerst
Luka
Luka

Ervaring : 71

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyza dec 15, 2012 9:16 pm

||Mari; Hush. Vraagje: Moet je voor die meeting in cosplay? Ik kan ook in kawaii stijl gaan :3 Niet zo moeilijk aangezien dat gewoon mijn stijl is, maar ik kan er dan gewoon extra kawaii uitzien met katten oortjes en staartje ofzo.

Enen, wheeeee, Ib is zo geweldig ^_^ Ik hou van dat spel, heb hem al eens uitgespeeld.
Hoe maak je dat dan, als ik vragen mag? Ik fail in codes, so yeah. Als het met codes is kan ik u niet helpen ≧◡≦

||Nathen; +1. Mijn pc is traag, dus anime kijken gaat moeilijk. En posten.. Daar staat mijn hoofd niet naar.

EDIT: Trouwens, Mari, die winkel is een gothic/punk winkel, maar hebben ze als je goed zoekt wel schattige dingetjes :3 Ik ben meer kawaii qua stijl of emo kawaii (vooral kawaii, weinig emo) dus het is niet echt een winkel voor mij en ze hebben ook geen anime tingies ofzo. Alleen wel hoodies met oortjes of ultra kawaii mutsen met mario ofzo.
Mayu
Mayu

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyza dec 15, 2012 10:05 pm

Dat mag ook hoor! Zolang je een beetje opvalt en 'anders' bent dan het algemene mens dat daar rondloopt ^^

I KNOW RIGHT! Q A Q
Alleen ik werd bang en ging maar naar PewDiePie kijken die het speelde.. :'D
Met zo'n maker ding xD Maar vergeet dat ....
Mika
Mika

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyzo dec 16, 2012 9:22 am

Omg, gisteren in de winkel waren mensen zo aant praten.
'Nog vijf dagen hé.'
'Ja, ik hou de kleine thuis dan.'
'Ja ik ook.'
Omdat de wereld dan zou gaan vergaan. --'
Nathan
Nathan

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyzo dec 16, 2012 9:28 am

Mika schreef:
'Nog vijf dagen hé.'
'Ja ik ook.'

Hah, dan ben ik dus aan het werk aan het werk met het einde van de wereld. één voordeel: dan is het wel lekker rustig
Zalvane

Ervaring : 11

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyzo dec 16, 2012 11:36 am

Nathan schreef:
Mika schreef:
'Nog vijf dagen hé.'
'Ja ik ook.'

Hah, dan ben ik dus aan het werk aan het werk met het einde van de wereld. één voordeel: dan is het wel lekker rustig
Wij hebben dan een kerstbrunch op school XD
Vraag me af hoeveel kinderen erin geloven en thuis blijven :')
Elyon
Elyon

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyzo dec 16, 2012 12:16 pm

En halloooooooo Tatakai Sekai! XD Yup ik ben dus nieuw hier...
Mayu
Mayu

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyzo dec 16, 2012 12:24 pm

Ik heb dan kerstmartk.. :'D
Het lijkt een beetje op wat ze in anime hebben, Cultural Festival, ook met spooklokalen en plekjes voor eten en drinken ^^

@Elyon: Welkom en veel plezier hier ^^
Elyon
Elyon

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyzo dec 16, 2012 12:28 pm

Dank je! En zeg maar Iris. Smile
Zalvane

Ervaring : 11

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyzo dec 16, 2012 12:58 pm

Word een gezellige 21ste XD

En waar komt die muziek vandaan? O.O
XD
Mika
Mika

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyzo dec 16, 2012 1:00 pm

Ik moet dan mijn rapport afhalen. O.o
De wereld zal dus sowieso vergaan voor mij.
Ja, ik heb echt een fcking slecht rapport end at weet ik nu al.
Mayu
Mayu

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Emptyzo dec 16, 2012 1:01 pm

Ghehe

Mijn cijfers zijn ook niet al te best, zeker niet die voor wiskunde ¬¬

@Iris: Noem mij maar Mari 8D
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 18 Empty

't teut topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

Soortgelijke onderwerpen

-
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» ~ Topic-aanvraag topic ~
Pagina 18 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: Chillax zone :: Babbelhoekje
-