Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 
 

 't teut topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Luka
Luka


Ervaring : 71


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptyza dec 01, 2012 10:55 pm


Kijk. Hoe. Baas. Ze. Wel. Niet. Zijn. :')

Ello Pain persoontje die ik niet ken ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayren
Ayren
YAMIKAGE

Ervaring : 36


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptyzo dec 02, 2012 9:37 am

Oke, geniaal XD

Ik ga vanavond naar de kerstmarkt 8D
I know, beetje vroeg, maar Duitsers doen nou eenmaal niet aan sinterklaas X3

Nu eens eventjes Soul Eater afkijken en de nieuwe afleveringen van K & SAO <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Luka
Luka


Ervaring : 71


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptyzo dec 02, 2012 9:46 am

Duitsers.. Ben jij in Duitsland of what? xd

Buhhh, ik heb K en SAO al gekeken en net Inu X Boku SS ook afgekeken en nu heb ik niets meer om te kijken T^T
Ach, ik moet nog een bio verslag maken over mijn monster speeksel. En Duits leren.

Trouwens, ja, ze zijn vet sexy xD Ik zag ook zo'n groepje dudes de dans doen die ik nu leer. Dat was zo.. Vaag xD En gay. Heel erg gay :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Nanami
Nanami


Ervaring : 69


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptyzo dec 02, 2012 9:57 am

En dan droom je over iets wat je wel eens heel goed kunt gebruiken voor een verhaal
Het is alleen nog heel onuitgewerkt, ik droomde wat vage dingen, werd wakker, en dacht, BOEM.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayren
Ayren
YAMIKAGE

Ervaring : 36


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptyzo dec 02, 2012 9:59 am

|| Romy
Nee, gewoon nl, maar ik woon dicht bij Duitsland, daarom :')

Ik ken die drama X3 Als je bezig bent met een anime heb je zo van; die en die wil ik ook nog zien, maar als je klaar bent weet je niet meer wat je moet kijken. Dat heb ik tenminste :')
Moet trouwens ook nog dat bannertje maken.. en veel posten... Laat ik dat eerst eens doen ><

Gehe, als je dat filmpje nog weer te vinden: Show it >3 Ben nieuwsgierig XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Luka
Luka


Ervaring : 71


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptyzo dec 02, 2012 10:28 am

||Manon; I searched my ass off, but I found it:
Spoiler:
En zo zou hij eruit moeten zien als het gewoon door een meisje werd gedaan:
Spoiler:
Kijk. Als ik dat doe kan dat, want ik ben 14 en redelijk vrouwelijk. Als een stel oude gozers in pak het doen is dat gay.

Dat is zoooo erg. Ik wil bijvoorbeeld nog Guilty Crown zien, Code: Breaker, Mirai Nikki etc. Maar die wil je dan toch weer niet meer zien.
Succes! c:

Ooow. Dan ben je heel erg ver weg van mij Õ_õ

||Char; Gafios, waar ging 'ie dan over?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayu
Mayu


Ervaring : 132


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptyzo dec 02, 2012 10:30 am

Ik woon ergens in het Westen van Nederland =w=

En Kamisama Hajmemashita is erg leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nanami
Nanami


Ervaring : 69


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptyzo dec 02, 2012 10:47 am

Roomz, heel vaag eigenlijk, over een meisje wat leeft sinds de tijd van de egyptenaren en stuff, en veel belangrike dingen heeft meegemaakt, en dan ontmoet ze een jongen, in de tijd van nu, en die jongen is speciaal of zo, ik vond het zelf ook enorm vaag, maar ik heb er wel een idee door.

En ik zit nu al enorm lang aan een setje oor Nanami bezig, maar het wilt niet lukken. :ç
Terug naar boven Ga naar beneden
Luka
Luka


Ervaring : 71


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptyzo dec 02, 2012 11:32 am

||Mari; Smeexy. Bij zeeland enzo? Ofzo?
En die anime looks nice. c:

||Char; Pwetty coowl. Ik droom altijd heel random over zombies die iedereen willen uitmoorden of over dat ik nieuwe schoenen ga kopen en dat ze niet de gene hebben die ik wil. De bitches ~

Make it simpel. c: Mijn setjes zijn ook altijd onwijs easydepeasy. Aan de van Luka heb ik 5 minuten gewerkt ('a)

Si. Mijn bio verslag over speeksel tingies is af Õ_õ It looks pwetty good I think. Krijg vast wel een voldoende ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayu
Mayu


Ervaring : 132


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptyzo dec 02, 2012 12:02 pm

Ergens in het midden van Zuid-holland ^.^

Ik verveel me =w=
Moet ook nog surprise maken en ben nu WoW aan het spelen. Straks moet ik weg D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nanami
Nanami


Ervaring : 69


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptyzo dec 02, 2012 1:03 pm

Iemand een topicje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurono
Kurono


Ervaring : 6


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptyzo dec 02, 2012 3:29 pm

@Mari; Mysterieus õ_õ

@Char; Ik wil wel, maar ik heb hier al twee topics en op Survs heb ik er ook al één en moet ik er nog een maken voor Noor. Daarbij heb ik freaking school.

Ruzie maken/hebben is best awesome. Eigenlijk is dat wijf kapot bang want ik las op twitter dat ze verwachtte uitgescholden te worden door m'n moeder. En daarna op twitter schrijven "Romy je kaulo bende !" Like, alsof ik daar dan bang voor word.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nanami
Nanami


Ervaring : 69


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptyzo dec 02, 2012 8:14 pm

Omg, Luka heeft een broer, dat is like, té amazing. :3
Als hij zo amazing is als Luka is het te eel amazingness.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayu
Mayu


Ervaring : 132


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptyma dec 03, 2012 5:21 pm

Jezus zeg. SIMS WHY YOU NOT DOING IT? D:
Zal zo wel gaan posten T-T
Terug naar boven Ga naar beneden
Nanami
Nanami


Ervaring : 69


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptyma dec 03, 2012 6:14 pm

O.o
Ik heb een quiz op school gewonnen, de hoofdrpijs is een tablet, dus nu krijg ik een tablet. O.o
Kan ik misschien verkopen of zo..
Terug naar boven Ga naar beneden
Luka
Luka


Ervaring : 71


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptyma dec 03, 2012 6:47 pm

@Char; Yuush, Lucky heeft een twinnie. c:
Kaat en ik hebben al een heel plan uitgewerkt en shizzle ('a)

Enen, ligt eraan wat voor 'n tablet.
Teken tablet = niet verkopen
Gwn tablet (like Ipad) = wel verkopen

@Mari; Doet je Sims het helemaal niet meer of heb je er gwn problemen mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nanami
Nanami


Ervaring : 69


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptyma dec 03, 2012 6:51 pm

Probably gewoon tablet, als ike r echt iets aan heb hou ik hem, maar anders verkopen die shizzle, dan kan ik of nog eens gaan shoppen, of een nieuwe gsm kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayren
Ayren
YAMIKAGE

Ervaring : 36


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptydi dec 04, 2012 4:29 pm

Had net een of ander rot gesprek met m'n moeder, verander ik eventjes van onderwerp en het lijkt net alsof we dat hele gesprek nooit hebben gehad :')

Zo geen zin in morgen..
Hebben we een klassen uitje en het is een verrassing waar we heen gaan
Ik heb het niet zo op verrassingen en ik heb ook nog eens een rot klas... + op het moment heb ik een rot humeur
Gaat gezellig worden morgen zeg -_-'
Terug naar boven Ga naar beneden
Luka
Luka


Ervaring : 71


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptydi dec 04, 2012 8:14 pm

@Char; WARNING: koop een smart phone en je zal voor de rest van je leven verslaafd zijn ~

@Manon; Goh. Fijn ='/
Kut klassen zijn sws kut. Dan heb je echt de neiging om stressfol om je heen te slaan. En zon uitje lijkt me dan al helemaal kutjes.
Sterkteee ~<3

I
Terug naar boven Ga naar beneden
Nanami
Nanami


Ervaring : 69


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptydi dec 04, 2012 8:28 pm

Ik heb zo'n klein ding gekregen, nu het duurde me een uur om uit te zoeken waar mijn apps stonden, een Ipas vind ik toch makkelijker hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley
Riley


Ervaring : 3


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptydi dec 04, 2012 8:37 pm

Na een paar jaar toch nog eens komen kieken C=

Al haat ik het als mijn setje niet wil lukken D=
Terug naar boven Ga naar beneden
Nanami
Nanami


Ervaring : 69


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptywo dec 05, 2012 1:53 pm

Ooit, heel ooit, heel misschien kan het zijn dat Mika terugkomt, in de vakantie misschien, als ik echt actief ga blijven hier. En ik wil Mako eigenlijk ook actief maken, ik mis ze. :č
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayren
Ayren
YAMIKAGE

Ervaring : 36


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptywo dec 05, 2012 2:50 pm

Ik zit te denken aan een nieuw account, maar dat lijkt me een nogal slecht idee..

Wie gaat hier vanavond trouwens sinterklaas vieren? c:
Ik ga het met mijn een aantal familieleden vieren en heb er wel zin in ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Nanami
Nanami


Ervaring : 69


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptywo dec 05, 2012 2:55 pm

Ik denk ik niet, papa werkt laat, we hebben al een cadeautje gekregen met de lunch, en de examens zijn enorm dichtbij. Dus ik ga gewoon moeten studeren. :ç
Veel plezier in ieder geval.
In de vakantie ga ik misschien kijken of ik mijn idee voor Mika kan uitwerken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayu
Mayu


Ervaring : 132


't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Emptywo dec 05, 2012 3:03 pm

Ik heb het Zaterdag en Zondag gevierd Tweetie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




't teut topic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't teut topic   't teut topic - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

't teut topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» ~ Topic-aanvraag topic ~
Pagina 13 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: 
G E N E R A L
 :: Chillax zone :: Babbelhoekje
-