Tatakai Sekai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

The Cave

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Suigetsu
Suigetsu

Ervaring : 72

The Cave - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Cave   The Cave - Pagina 3 Emptydi aug 23, 2011 12:54 pm

''Haha, eendagseend!'' lachte Suigetsu Satsuji uit, maar die lach stopte wanneer Dakotah een moordpoging op Suigetsu probeerde. ''Ah, baka.'' mompelde Suigetsu. (baka = idioot) ''Niet alle jongens zijn 't zelfde. Prince Charming is niks vergeleken met die idioodee.'' zei Suigetsu overdreven. Hij mocht Satsuji geen idioot noemen, dus noemde hij hem maar idioodee, dus zonder t. ''Mondje dicht! Ik zei geen idioot tegen je, ik zei idioodee.'' zei Suigetsu braaf. Suigetsu keek nu naar de overdreven achterlijk uitziende Dakotah. ''Wat heb je haar gegeven..'' grapte Suigetsu, waarop hij met zijn elleboog een - erg zacht - tikje tegen Satsuji aangaf. Hij keek naar wat er op zijn kont sprong. ''.. Wat is dat voor ding dier beest?'' verliet Suigetsu zijn lippen. Hij draaide zich om, en het beest sprong tegen zijn buik op. Dan maar zo, dacht Suigetsu. Hij liet zijn binnenkant veranderen in water, waardoor het beest door Suigetsu heen sprong. ''Grappig he.'' zei hij toen lachend. Hij liep maar met de twee mee, voor als ze écht worden aangevallen. ''Niks te Bye Suigetsu.'' zei Suigetsu toen, waarop hij rustig naast de twee meeliep.

I N S P I L O O S.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dakotah
Dakotah

Ervaring : 271

BerichtOnderwerp: Re: The Cave   The Cave - Pagina 3 Emptywo aug 24, 2011 2:02 pm

Dakotah gromde en keek naar Satsuji. ‘Waarom word ik altijd als steunpaal door jou gebruikt, eend?’ vroeg ze en ze keek hem boos aan, maar ergens was er ook wel goedkeuring in haar blik te vinden dat hij op haar steunde en niet in het wilde weg begon te lopen. Fel draaide ze zich om naar Suigetsu. ‘Oh ja zeker wel ‘Bye Suigetsu’,’ snauwde ze hem toe, waarna ze Satsuji ondersteunde. ‘We zien je nog wel eens. Maar nu moeten we echt gaan. Zie je dan niet dat hij gewond is? Hij moet ergens gaan rusten en als we hier nog langer rondhangen, wordt hij alleen nog maar meer gewond, tenzij dat juist je bedoeling is voor deze tegenhouding,’ zei ze en ze keek hem daarbij zo fel aan, dat zelfs Micah er bang van werd. En die kreeg al heel wat te voortduren. ‘Doei, Suigetsu,’ zei ze nogmaals, waarna ze Satsuji ondersteunde en hem hielp om verder te lopen, terug naar huis, waar ze het liefste wou zijn op dit moment.

- Flut -
Dakotah topic uit.
Sorry Suigetsu, maar ik zag geen reden meer om door te gaan met het topic. Er komt nog wel eens een andere kans dat we een lang topic krijgen Wink
Suigetsu
Suigetsu

Ervaring : 72

BerichtOnderwerp: Re: The Cave   The Cave - Pagina 3 Emptydo aug 25, 2011 10:01 am

Maakt niet uit, ik was toch laatste tijd inspiloos (bij mij ligt het aan de tijd) waardoor ik niet goed kon posten. ^^

Suigetsu keek kwaad naar de twee. Je zag zijn adem als rook uit zijn mond, zoals normaal bij mensen in de winter. Suigetsu liep alsnog mee, aangezien hij ze wel aardig vond. Als Dakotah er niet bij zou zijn, tenminste. Vervelend mens dat ze is. ''Zie je niet dat Satsuji zelf gewond is? En dan noem je hem een eend.'' zei Suigetsu toen, fel, maar ook een beetje kwaad, richting Dakotah. Hij keek Dakotah nogmaals fel aan, aangezien ze dat ook richting Suigetsu deed. ''Oh, ja, nee. Straks worden jullie weer opgejaagd, en dan kunnen jullie erbij doodgaan, aangezien jullie al beide gewond zijn door een zoon gast.'' sprak Suigetsu vriendelijk. Hij wou ze 't liefst helpen, maar liet dat niet zo zeer zien. Suigetsu liep even mee, maar werd weer eens afgezeikt door Dakotah. ''Het is fucking niet de tijd om ruzie te maken, als iemand fucking gewond is. Fuck!'' riep Suigetsu fel uit tegen Dakotah. ''Je kan me wel een beetje staan af te zeiken, maar dat helpt zijn wonden niet, oké? Vervelend .. ach laat ook maar.'' vervolgde Suigetsu. Hij was best pissig, nijdig, en daarbij ook kwaad. Hij gromde even, maar liep daarna rustig mee, waarop hij zichzelf als steunpaal aanbood voor Satsuji. Hij vroeg zich af waar ze heen gingen, achja, het zal niet ver zijn. Anders zouden ze dood kunnen bloeden, en dat zou Suigetsu niet laten gebeuren. ''Gunyuu Aiutsu!'' zei Suigetsu toen, om ze aan te moedigen. Gunyuu Aiutsu was ooit een erg sterke Warrior, die een grote groep Traitors leidde, genaamd Oracion Seis. Hij was een eervolle, gerespecteerde man die opkwam voor de Traitors die eigenlijk niks gedaan hadden.

Topic uit.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The Cave   The Cave - Pagina 3 Empty

The Cave

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tatakai Sekai :: Countries ::  :: Phoenix Falls-