Maakt niet uit, ik was toch laatste tijd inspiloos (bij mij ligt het aan de tijd) waardoor ik niet goed kon posten. ^^
Suigetsu keek kwaad naar de twee. Je zag zijn adem als rook uit zijn mond, zoals normaal bij mensen in de winter. Suigetsu liep alsnog mee, aangezien hij ze wel aardig vond. Als Dakotah er niet bij zou zijn, tenminste. Vervelend mens dat ze is. ''Zie je niet dat Satsuji zelf gewond is? En dan noem je hem een eend.'' zei Suigetsu toen, fel, maar ook een beetje kwaad, richting Dakotah. Hij keek Dakotah nogmaals fel aan, aangezien ze dat ook richting Suigetsu deed. ''Oh, ja, nee. Straks worden jullie weer opgejaagd, en dan kunnen jullie erbij doodgaan, aangezien jullie al beide gewond zijn door een zoon gast.'' sprak Suigetsu vriendelijk. Hij wou ze 't liefst helpen, maar liet dat niet zo zeer zien. Suigetsu liep even mee, maar werd weer eens afgezeikt door Dakotah. ''Het is fucking niet de tijd om ruzie te maken, als iemand fucking gewond is. Fuck!'' riep Suigetsu fel uit tegen Dakotah. ''Je kan me wel een beetje staan af te zeiken, maar dat helpt zijn wonden niet, oké? Vervelend .. ach laat ook maar.'' vervolgde Suigetsu. Hij was best pissig, nijdig, en daarbij ook kwaad. Hij gromde even, maar liep daarna rustig mee, waarop hij zichzelf als steunpaal aanbood voor Satsuji. Hij vroeg zich af waar ze heen gingen, achja, het zal niet ver zijn. Anders zouden ze dood kunnen bloeden, en dat zou Suigetsu niet laten gebeuren. ''Gunyuu Aiutsu!'' zei Suigetsu toen, om ze aan te moedigen. Gunyuu Aiutsu was ooit een erg sterke Warrior, die een grote groep Traitors leidde, genaamd Oracion Seis. Hij was een eervolle, gerespecteerde man die opkwam voor de Traitors die eigenlijk niks gedaan hadden.
Topic uit.